Chateau Haine, dziedziniec zameczku

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Znak Zabójcy - Chateau Haine, dziedziniec zameczku

1 - punkt startowy.

2 - "kaprysy". Zbieranie tych monet jest celem zadania Fontanna życzeń.

3 - fontanna. Jest związana z zadaniem Fontanna życzeń.

4 - Lady Elegant.

5 - strażnik.

6 - hrabina Dulci de Launcet.

7 - Teagan.

8 - Gabriel.

9 - Leliana.

10 - seneszal Bran.

11 - kwatermistrz. Możesz u niego nabyć jeszcze jeden "kaprys" - niezbędny do ukończenia misji Fontanna życzeń.

12 - elfi służący.

13 - Lord Cyril. W trakcie rozmowy z nim otrzymasz jednego "kaprysa", którego potrzebujesz, aby ukończyć zadanie Fontanna życzeń.

14 - wejście do Chateau Haine.

Wątek główny

Na samym początku Tallis oznajmi, że znalazła niestrzeżone wejście do zamku. Niestety, zamek jest zbyt skomplikowany, aby się włamać - trzeba znaleźć klucz. Po tej konkluzji Hawke i Tallis skierują się na przyjęcie, podczas gdy pozostała dwójka towarzyszy na jakiś czas "zniknie".

Gdy tylko pojawisz się na dziedzińcu, książę Prosper wzniesie toast za twoje zdrowie i podaruje Pas Wielkiego Łowcy Wiwern. Po wymianie uprzejmości będziesz mógł zacząć rozglądać się za kluczem. Przy okazji możesz zagadnąć innych gości, wśród których znajdują się m.in. nasi starzy znajomi z pierwszej części Dragon Age - Leliana oraz bann Teagan.

Poszukiwania rozpocznij od przepytania strażników (5). Tallis zabierze wojownika na małą pogawędkę, jednak po chwili okaże się, że strażnik oddał klucz służącemu (12). Także i tym razem twoja towarzyszka spróbuje przepytać elfa za zamkniętymi drzwiami, jednak bez skutku - klucz trafił już w ręce syna księcia, Lorda Cyrila (13).

Po krótkiej rozmowie z potomkiem Prospera Tallis znów umówi się na prywatną schadzkę, jednak po chwili wróci i stwierdzi, że nie spodobała się Cyrilowi. Temu z kolei podoba się Hawke (bez względu na płeć!)... Kiedy więc spotkasz się z nim w cztery oczy, masz trzy opcje do wyboru:

  • Wybrać opcję "romansową". Wówczas Hawke zacznie szeptać czułe słówka do uszu Cyrila, jednocześnie zabierając z jego kieszeni klucz.
  • Wybrać opcję "neutralną". Cyril poprosi cię o przyniesienie wina. W międzyczasie Tallis dosypie do trunku środki usypiające. Gdy syn księcia wypije wino i zaśnie, zabranie mu klucza nie nastręczy już żadnych problemów.
  • Wybrać opcję "agresywną". Hawke uderzy Cyrila w potylicę; gdy ten zemdleje, klucz będzie twój.

Sposób, w jaki zdobędziesz klucz, nie ma żadnego znaczenia. Udaj się teraz do drzwi (14) i wejdź do środka (otrzymasz 600 PD). Skieruj się na górę. W pomieszczeniu na końcu korytarza spotkasz strażnika, jednak Tallis zabije go, zanim ten zdąży wszcząć alarm. Elfka poprosi, by w czasie dalszej eksploracji zamku obylo się bez ofiar. Masz dwie opcje:

  • Zgodzić się. W tym wypadku będziesz musiał przekradać się obok strażników. Jest to rozwiązanie trudniejsze i gwarantujące mniej PD, za to zapewniające dodatkowy zestaw przedmiotów i Osiągnięcie "Subtelność maczugi".
  • Odmówić. W ten sposób przejdziesz przez zamek w tradycyjny sposób, zostawiając za sobą stos trupów. Opcja ta zapewni ci więcej PD, jednakże stracisz możliwość zdobycia wyżej wymienionego Osiągnięcia oraz dodatkowego zestawu przedmiotów.

Po dokonaniu wyboru Tallis i Hawke wejdą do wnętrza Chateau Haine.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.