Wyprawa ratunkowa

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać od Skjora lub Vilkasa po wykonaniu misji Do broni.

 

Opis

Skjor lub Vilkas powiedzą ci, że otrzymali informację na temat pewnego mieszkańca Skyrim, który został porwany. Towarzysze zostali poproszeni o ruszenie z odsieczą - zadanie to spadnie na twoje barki.

Zarówno tożsamość porwanego NPC-a, jak i lokacja, w której obecnie przebywa, zostaną ustalone losowo. Twoim celem mogą być kryjówki bandytów, magów, Falmerow, wiedźmokruków lub wampirów z całego Skyrim. Twoim celem będzie dotarcie na miejsce i uwolnienie NPC-a, który od tego momentu stanie się twoim kompanem. Zabicie wszystkich wrogów w danej lokacji nie jest wymagane, lecz jeśli nie chcesz, by któryś z nich przypadkowo zabił porwanego w czasie ucieczki, lepiej oczyść dane miejsce, nim uwolnisz ofiarę.

Przyprowadzenie porwanego NPC-a pod wskazane miejsce zakończy niniejsze zadanie. Skjor lub Vilkas wypłacą ci za to zlecenie levelowaną sumę złota. Od tej pory będziesz mógł regularnie powtarzać tę misję.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.