Zapach kadzideł

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

W dokach Flotsam natkniesz się na podejrzanego człowieka imieniem Vencel Pugg. Mężczyzna poprosi cię zdobycie receptury pewnych perfum, co rozpocznie to zadanie.

Eksploracja

Sekretne laboratorium

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Eksploracja - Sekretne laboratorium

1 - wyjście z laboratorium.

2 - Vencel Pugg (w laboratorum).

3 - łódka. Możesz nią wrócić do Flotsam.

Opis

Pugg stwierdzi, że lokalny alchemik sprzedaje szkodliwą substancję, jednak nie ma dowodów, żeby to udowodnić. Jedyny sposób to zdobycie receptury i tu na scenę wkraczasz ty.

Vilmos Bartok, gdyż to o niego chodzi, ma swój sklep przy rynku Flotsam. Alchemik zaprzeczy "pomówieniom", lecz zaproponuje, że dostarczy ci przepis na bardzo podobne pachnidło. Możesz się na to zgodzić lub skorzystać z zastraszania i wymusić na Bartoku oddanie prawdziwej receptury. Nim odejdziesz, możesz od razu wykonać misję Mały sklepik z marzeniami, która jest niejako powiązana z twoim aktualnym zleceniem.

Pugg nie przyjmie receptury "na słowo honoru" - zechce ją sprawdzić w swoim laboratorium. Możesz odmówić i tym samym zakończyć zadanie bez żadnej nagrody. Lepiej jednak zgodzić się, a uczony zaproponuje spotkanie przed wschodnią bramą miasta, skąd zabierze cię później do swojej pracowni.

Na miejscu Pugg stwierdzi jednak, że musi zawiązać ci oczy, na co oczywiście nie powinieneś się zgadzać. Uczony odpowie, że nie może w ten sposób dobić targu, w związku z czym odmów dalszej współpracy. Mężczyzna się wścieknie, ale mimo tego zaznaczy lokalizację swojej pracowni na mapie lasu. Otrzymasz także 20 PD.

Po wejściu do laboratorium spotkasz swojego kontrahenta oraz kilku pracujących dla niego zbirów. Jeśli oddałeś uczonemu właściwą formułę, dostaniesz obiecaną zapłatę i 85 PD, zaś zadanie zostanie zakończone. Jeżeli zaś dałeś Puggowi fałszywkę, będziesz walczyć z nim oraz jego świtą, co jednak nie powinno być problemem. Po walce zadanie zostanie zaliczone, a na twoje konto wpłynie 85 PD.

Nieco inaczej będą się sprawy miały, jeśli jednak pozwoliłeś zawiązać sobie oczy. Pugg ogłuszy cię i zamknie w prowizorycznym więzieniu bez twojego ekwipunku. Jeśli receptura okaże się prawdziwa, otrzymasz zapłatę, 85 PD oraz zwrot wszystkich swoich rzeczy (znajdziesz je w skrzyni). Jeżeli próbowałeś oszukać alchemika, pozostaniesz uwięziony. W tym wypadku musisz wyłamać drzwi znakiem Aard, a następnie dobiec szybko do skrzyni i zabrać z niej przynajmniej stalowy miecz, po czym zlikwidować rwących się do bitki najemników Pugga, a także samego uczonego. Pomimo drobnych kłopotów misja zostanie zakończona, a ty staniesz się bogatszy o 85 PD.

Laboratorium możesz opuścić pieszo (1) lub łodzią (2). Wcześniej jednak warto przeszukać całą kawernę, bowiem wśród losowych przedmiotów znajdziesz m.in. recepturę Puszczyka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.