Koszmar Baltimore'a

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Podczas wykonywania zadania W pogoni za magią natkniesz się na kryształ zawierający sen zaginionego mistrza run - Baltimore'a. Obejrzenie go w projektorze zainicjuje to zadanie.

Eksploracja

Okolice Vergen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt II (Iorweth) - Zadania - Koszmar Baltimore'a

1 - Vergen.

2 - ukryta skrzynia.

3 - wejście do ukrytego warsztatu Baltimore'a (za listowiem).

 

Opis

W projektorze zobaczysz scenę, na której Baltimore ucieka przed kimś lub czymś - prawdopodobnie swoim oprawcą. Wróć do Vergen i skieruj się do wschodniej części miasta, gdzie znajdował się warsztat mistrza run. Drzwi będą zamknięte, w zwiazku z czym o losy Baltimore'a powinieneś zapytać pracującego nieopodal Thoraka - ucznia zaginionego i zarazem aktualnego mistrza run. Krasnolud nie wniesie nic nowego do sprawy, jednak da ci klucz, dzięki któremu będziesz mógł wejść do warsztatu Baltimore'a.

Wewnątrz, oprócz run i materiałów rzemieślniczych, natkniesz się na na zamurowaną komnatę. Rozbij ścianę znakiem Aard, a ujrszysz skrytkę, w której znajdziesz klucz oraz wskazówki Baltimore'a. Zaraz po wyjściu z domu zagadnie cię Thorak, którego zaniepokoił rumor. Możesz powiedzieć mu o swoim znalezisku lub zataić to przed krasnoludem. Decyzja ta będzie miała swoje odniesienie w ostatniej fazie zadania.

Opuść miasto i postępuj zgodnie ze wskazówkami Baltimore'a. Te zaprowadzą cię do skrzyni ukrytej nieopodal wejścia do legowiska harpii (2). W środku znajdziesz Runiczny klucz. Realizując dalsze wersety zagadki opuść kamieniołom i przy przydrożnym ołtarzu skręć na zachód. Droga zaprowadzi cię do ukrytego wśród listowia wejścia do sekretnego warsztatu Baltimore'a (3).

W środku natknisz się m.in. na skrzynię, w której znajdziesz kilka run, Bobrzy kołpak (przydatny w zadaniu Symbol śmierci) oraz Notatki Baltimore'a. Gdy zamkniesz wieko kufra, za twoimi plecami pojawi się nie kto inny, a Thorak - i to z dwoma pachołkami. Jeśli po wyjściu z domu Baltimore'a powiedziałeś krasnoludowi o swoim znalezisku, będziesz mógł teraz oddać mu znaleziony właśnie dokument i zakończyć zadanie bez walki, inkasując przy tym 300 PD i zaliczając to zadanie. Jeżeli jednak zbyłeś mistrza run lub po prostu nie chcesz oddawać mu notatek Baltimore'a, będziesz musiał walczyć. Trójka krasnoludów nie stanowiłaby żadnego zagrożenia, gdyby nie to, że potyczka będzie mieć miejsce w dosyć małym pomieszczeniu, co ograniczy nieco twoje pole manewru. Po walce przeszukaj zwłoki Thoraka, a znajdziesz klucz otwierający szkatułę w jego domu w Vergen. Jej zawartość będzie bardzo istotna w kontekście misji Podejrzany: Thorak.

Na koniec powiadom o całej sprawie Cecila Burdona. Burmistrz podziękuje ci za przeprowadzenie śledztwa i sowicie nagrodzi - otrzymasz 60 orenów, 300 PD i stalowy miecz o nazwie Gwyhyr - jeden z najlepszych w Akcie II.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.