Szampierz

Przewodnik gry Dragon Age: Początek

Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać postać o specjalizacji Szampierza.

Talenty I-ego poziomu

Szermierka

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Szermierka

Szampierz skupia się na właściwej postawie, otrzymując w tym trybie premię do ataku. Z kolei Zwinna obrona daje w tym trybie premię do obrony.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 30
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 5 s
Wymagania: brak

Talenty II-ego poziomu

Wytrącenie z równowagi

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Wytrącenie z równowagi

Szampierz wykonuje szybki ruch, który wytrąca przeciwnika z równowagi, zmniejszając jego obronę i szybkość poruszania się, jeśli nie wykona testu odporności fizycznej.

Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 25
Ponowne użycie: 15 s
Wymagania: 12. poziom, Szermierka

Talenty II-ego poziomu

Zwinna obrona

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Zwinna obrona

Szampierz posiada niezwykły dar, dzięki któremu po prostu nie ma go tam, gdzie atakuje przeciwnik. Otrzymuje premię do obrony.

Bierna
Wymagania: 14. poziom, Wytrącenie z równowagi

Talenty IV-ego poziomu

Precyzyjny cios

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Precyzyjny cios

Szampierz nauczył się uderzać w czułe punkty wroga z idealną dokładnością i z dowolnego kąta. Przez pewien czas wszystkie udane ataki automatycznie powodują trafienia krytyczne.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 60
Ponowne użycie: 120 s
Wymagania: 16. poziom, Zwinna obrona


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.