Mag

Vademecum gry Dragon Age: Początek

Zaklęcia I-ego poziomu

Magiczny pocisk

cRPG - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Magiczny pocisk

Rzucający zaklęcie wystrzeliwuje w kierunku wroga kulę magicznej energii, zadając umiarkowane obrażenia duchowe.

Włączana
Zasięg: Daleki
Koszt użycia: 15
Ponowne użycie: 6s
Wymagania: Poziom 1


Zaklęcia II-ego poziomu

Magiczna tarcza

cRPG - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Magiczna tarcza

W tym trybie rzucający zaklęcie tworzy ochronną powłokę, która pomaga odbijać ataki, dając premię do obrony.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 30
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: Poziom 3, Magiczny pocisk


Zaklęcia III-ego poziomu

Ogniskowanie kostura

cRPG - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Ogniskowanie kostura

Postać specjalizuje się w bezpośrednich atakach za pomocą kostura maga, otrzymując stałą premię do ataków podstawowych.

Bierna
Wymagania: Poziom 7, Magiczna tarcza


Zaklęcia IV-ego poziomu

Mistrzostwo magii

cRPG - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Mistrzostwo magii

Mag zaznajomił się ze sztukami magicznymi, dzięki czemu otrzymuje stałą premię do mocy zaklęć.

Bierna
Wymagania: Poziom 10, Ogniskowanie kostura


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia