Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać postać o specjalizacji Maga krwi.
Zaklęcia I-ego poziomu
Magia krwi
Gdy tryb ten jest aktywny, mag krwi płaci za zaklęcia żywotnością zamiast many, ale wszelkie zaklęcia uzdrawiające działają na niego o wiele słabiej.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 0
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak
Zaklęcia II-ego poziomu
Ofiara z krwi
Mag krwi wysysa z sojusznika siły życiowe, co uzdrawia go, ale może zabić sojusznika. Ujemny modyfikator do leczenia z umiejętności Magia Krwi nie jest tu stosowany.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 0
Ponowne użycie: 15 s
Wymagania: 12. poziom, Magia krwi
Zaklęcia III-ego poziomu
Krwawa rana
Krew wszystkich pobliskich wrogów zaczyna wrzeć w ich żyłach, zadając ciężkie obrażenia. Cele stoją w miejscu, ogarnięte drgawkami i niezdolne do poruszania się, chyba że wykonają test odporności fizycznej. Stworzenia pozbawione krwi są niewrażliwe na to zaklęcie.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 20 s
Wymagania: 14. poziom, Ofiara z krwi
Zaklęcia IV-ego poziomu
Kontrola krwi
Mag krwi przejmuje kontrolę nad krwią celu, który, jeśli nie wykona testu odporności umysłowej, staje się sojusznikiem maga. Jeśli cel oprze się działaniu czaru, wzburzona krew w jego żyłach zadaje mu znaczne obrażenia. Stworzenia pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 40 s
Wymagania: 16. poziom, Krwawa rana
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!