Mag krwi

Vademecum gry Dragon Age: Początek

Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać postać o specjalizacji Maga krwi.

Zaklęcia I-ego poziomu

Magia krwi

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Magia krwi

Gdy tryb ten jest aktywny, mag krwi płaci za zaklęcia żywotnością zamiast many, ale wszelkie zaklęcia uzdrawiające działają na niego o wiele słabiej.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 0
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak

Zaklęcia II-ego poziomu

Ofiara z krwi

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Ofiara z krwi

Mag krwi wysysa z sojusznika siły życiowe, co uzdrawia go, ale może zabić sojusznika. Ujemny modyfikator do leczenia z umiejętności Magia Krwi nie jest tu stosowany.

Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 0
Ponowne użycie: 15 s
Wymagania: 12. poziom, Magia krwi

Zaklęcia III-ego poziomu

Krwawa rana

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Krwawa rana

Krew wszystkich pobliskich wrogów zaczyna wrzeć w ich żyłach, zadając ciężkie obrażenia. Cele stoją w miejscu, ogarnięte drgawkami i niezdolne do poruszania się, chyba że wykonają test odporności fizycznej. Stworzenia pozbawione krwi są niewrażliwe na to zaklęcie.

Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 20 s
Wymagania: 14. poziom, Ofiara z krwi

Zaklęcia IV-ego poziomu

Kontrola krwi

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Kontrola krwi

Mag krwi przejmuje kontrolę nad krwią celu, który, jeśli nie wykona testu odporności umysłowej, staje się sojusznikiem maga. Jeśli cel oprze się działaniu czaru, wzburzona krew w jego żyłach zadaje mu znaczne obrażenia. Stworzenia pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie.

Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 40 s
Wymagania: 16. poziom, Krwawa rana


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia