Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać postać o specjalizacji Zmiennokształtnego.
Zaklęcia I-ego poziomu
Forma pająka
Zmiennokształtny może zmienić się w olbrzymiego pająka, otrzymując dużą premię do odporności na siły natury oraz dwie umiejętności: Pajęczynę i Trującą Flegmę. Siła pająka zależna jest od mocy maga. Na poziomie Mistrza Zmiennokształtności mag staje się splugawionym pająkiem, który jest jeszcze potężniejszy, a do tego dysponuje zdolnością Obezwładnienia.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 90 s
Wymagania: brak
Zaklęcia II-ego poziomu
Forma niedźwiedzia
Zmiennokształtny może zmieniać się w niedźwiedzia, otrzymując dużą premię do odporności na siły natury oraz do pancerza, a także dwie zdolności: Grzmotnięcie i Gniew. Moc zaklęć maga jeszcze bardziej podnosi statystyki i wzmacnia zdolności niedźwiedzia. Gdy postać stanie się Mistrzem Zmiennokształtności, zamiast niedźwiedzia, stanie się potężnym bereskarnem i otrzyma zdolność Obezwładnienia.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 90 s
Wymagania: 8. poziom, Forma pająka
Zaklęcia III-ego poziomu
Latający rój
Ciało zmiennokształtnego eksploduje, rozpadając się na rój jadowitych insektów, zadających obrażenia od natury znajdującym się w pobliżu przeciwnikom. Ilość zadawanych obrażeń zależna jest od siły zaklęć maga oraz odległości celu. Znajdujący się pod tą postacią mag uzyskuje dostęp do Rozdzielenia Roju, dzięki czemu odnosząc obrażenia zmiennokształtny traci manę zamiast żywotności, z tym że mana się nie regeneruje. Kłębiąca się chmara insektów jest odporna na zwyczajne pociski i dysponuje bardzo wysoką szansą na uniknięcie ataków fizycznych, ale pozostaje niezwykle wrażliwa na ogień. Gdy postać staje się Mistrzem Zmiennokształtności, odzyskuje żywotność za każdym razem, gdy rój zadaje obrażenia.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 30
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 60 s
Wymagania: 10. poziom, Forma niedźwiedzia
Zaklęcia IV-ego poziomu
Mistrz zmiennokształtności
Osiągnięcie mistrzostwa w sztuce zmiennokształtności modyfikuje zaklęcia znane jako Postać Niedźwiedzia oraz Postać Pająka, pozwalając magowi zmieniać się w bereskarna i splugawionego pająka, które są znacznie potężniejsze od ich form podstawowych, a dodatkowo pozwalają na korzystanie z Obezwładnienia. Postać Latającego Roju pozbawia wrogów żywotności za każdym razem, gdy główny rój zadaje im obrażenia.
Bierna
Wymagania: 12. poziom, Latający rój
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!