Zdolności są stałymi, "pasywnymi" efektami magicznymi, które znajdziesz w zakładce "Aktywnych efektów". Są pochodnymi rasy bohatera lub jego osiągnięć. Zawsze mają pozytywne skutki, dlatego warto starać się o te, które są ogólnodostępne.
W Skyrimie możesz nabyć następujące Zdolności:
Agent Dibelli
Efekt: Postaciom przeciwnej płci zadajesz 10% więcej obrażeń.
Jak uzyskać: Jest to nagroda za wykonanie misji pobocznej Serce Dibelli.
Agent Mary
Efekt: +15% do odporności na magię.
Jak uzyskać: Jest to nagroda za wykonanie misji pobocznej Księga miłości.
Cesarskie szczęście
Efekt: Wśród łupów Cesarscy znajdują zawsze nieco więcej septimów.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Cesarskich.
Czempion nocy
Efekt: Zaklęcia ze szkoły Iluzji są o 25% silniejsze.
Jak uzyskać: Jest to zdolność wampirów.
Fart Sinderiona
Efekt: Otrzymujesz 25% szans na to, że w procesie alchemii wyprodukujesz dwa identyczne eliksiry zamiast jednego.
Jak uzyskać: Jest to nagroda za wykonanie misji pobocznej Powrót do korzeni>.
Geniusz Ahzidala
Efekt: +10 do umiejętności Zaklinania.
Jak uzyskać: Zdolność jest dostępna po założeniu kompletu zbroi Ahzidala - zobacz opis zadania Wykopalisko (Dragonborn).
Intuicja kochanka
Efekt: Osobom przeciwnej płci zadajesz 10% więcej obrażeń oraz otrzymujesz od nich o 10% lepsze ceny.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Wichry zmian (Dragonborn).
Intuicja towarzysza
Efekt: Twoje ataki, Krzyki oraz zaklęcia ze szkoły Zniszczenia nie zadają towarzyszom żadnych obrażeń.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Wichry zmian (Dragonborn).
Intuicja uczonego
Efekt: Czytanie ksiąg umiejętności za każdym zapewnia ci 2 pkt danej umiejętności. Dotyczy to jednak tylko tych ksiąg, których nie przeczytałeś przed zdobyciem niniejszej zdolności.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Wichry zmian (Dragonborn).
Korzyść łowcy
Efekt: W kufrach i innych schowkach zawsze możesz znaleźć kilka dodatkowych klejnotów.
Jak uzyskać: Jest nagrodą za wykonanie misji Poruszyć niebo i Skyrim.
Mróz Smoczego Dziecięcia
Efekt: Twój Krzyk Mroźnego oddechu zamyka przeciwnika w bryle lodu na 15 s.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Przenikliwość epistolarna (Dragonborn).
Oddychanie pod wodą
Efekt: Argoniańskie skrzela pozwalają ci oddychać pod wodą.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Argonian.
Odporność na choroby
Efekt: Argoniańska krew zapewnia ci 50% odporności na choroby.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Argonian.
Odporność na choroby
Efekt: Krew bestii zapewnia ci 100% odporności na choroby.
Jak uzyskać: Jest to zdolność wilkołaków.
Odporność na choroby
Efekt: Wampirza krew zapewnia ci 100% odporności na choroby.
Jak uzyskać: Jest to zdolność wampirów.
Odporność na choroby i trucizny
Efekt: Bosmerska krew zapewnia ci 50% odporności na choroby i trucizny.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Bosmerów.
Odporność na magię
Efekt: Bretońska krew zapewnia ci 25% odporności na magię.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Bretonów.
Odporność na mróz
Efekt: Norska krew zapewnia ci 50% odporności na mróz.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Nordów.
Odporność na ogień
Efekt: Dunmerska krew zapewnia ci 50% odporności na ogień.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Dunmerów.
Odporność na trucizny
Efekt: Redgardzka krew zapewnia ci 50% odporności na trucizny.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Redgardów.
Odporność na trucizny
Efekt: Redgardzka krew zapewnia ci 100% odporności na trucizny.
Jak uzyskać: Jest to zdolność wampirów.
Płomień Smoczego Dziecięcia
Efekt: Kiedy twój Krzyk Ognistego oddechu zabije wroga, z jego ciała powstanie ognisty żmij, który będzie dla ciebie walczył przez 60 s.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Przenikliwość epistolarna (Dragonborn).
Poszukiwacz cieni
Efekt: Umiejętności złodziejskie są o 10% bardziej efektywne.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Blady regent (Dragonborn).
Poszukiwacz magii
Efekt: Wszystkie zaklęcia kosztują o 10% mniej Many. Efekty zaklętę w przedmioty są o 10% silniejsze.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Blady regent (Dragonborn).
Poszukiwacz potęgi
Efekt: Umiejętności bojowe są o 10% bardziej efektywne.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Blady regent (Dragonborn).
Prastara wiedza
Efekt: Wiedza zebrana w Leksykonie zapewnia ci +25% do KP dwemerskiego pancerza, a także +15% do szybkości zdobywania doświadczenia w kowalstwie.
Jak uzyskać: Jest to nagroda za wykonanie misji pobocznej Największe głębiny.
Siła bez wysiłku
Efekt: Przeciwnicy ogłuszają cię o 25% rzadziej, podczas gdy ty ogłuszasz ich o 25% częściej.
Jak uzyskać: Kiedy na koniec misji Gardło świata Paarturnax zaproponuje ci medytację nad Słowem, wybierz "Fus".
Siła Smoczego Dziecięcia
Efekt: Twój Krzyk Nieugiętej siły zadaje więcej obrażeń i może zdezeintegrować wrogów.
Jak uzyskać: Jest to jedną z trzech zdolności, jakie możesz wybrać po przeczytaniu Czarnej Księgi pt. Przenikliwość epistolarna (Dragonborn).
Smoczy napar
Efekt: Smoki zadają ci o 25% mniej obrażeń w walce wręcz.
Jak uzyskać: Zdolność otrzymasz po wypiciu Mikstury Esberna, którą zwiadowca Ostrzy może stworzyć dla ciebie w trakcie misji pobocznej Badania nad smokami.
Spoczynek żeglarza
Efekt: Zaklęcia uzdrawiające przywracają o 10% Zdrowia więcej.
Jak uzyskać: Jest to nagrodą za wykonanie pobocznej misji Mroźna otchłań.
Szpony
Efekt: Szpony Khajiita zadają 12 pkt obrażeń.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Khajiitów.
Wewnętrzny ogień
Efekt: Krzyk Ognistego oddechu zadaje o 25% obrażeń więcej.
Jak uzyskać: Kiedy na koniec misji Gardło świata Paarturnax zaproponuje ci medytację nad Słowem, wybierz "Yol".
Wieczny duch
Efekt: W czasie przebywania w stanie eterycznym regenerujesz Zdrowie o 25% szybciej.
Jak uzyskać: Kiedy na koniec misji Gardło świata Paarturnax zaproponuje ci medytację nad Słowem, wybierz "Feim".
Wysokie urodzenie
Efekt: Elfy wysokiego rodu rodzą się z 50 pkt dodatkowej Many.
Jak uzyskać: Jest to zdolność rasowa Altmerów.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!