Zaklinanie

Vademecum gry TES V: Skyrim

Im potężniejszy jest zaklinacz, tym silniejszą magią może on zakląć swoją broń i pancerz.

Jest to jedna z umiejęrności, bez której każdy może się obejść, ale mimo wszystko jest przydatna. Zainteresowani zainwestowaniem w nią powinni być zwłaszcza ci, którzy zamierzają poświęcić się kowalstwu i zarabiać na wytwarzanej przez siebie broni.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Zaklinanie 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Zaklinacz Poziom 1: Nowe zaklęcia są o 20% silniejsze. - -
Poziom 2: Nowe zaklęcia są o 40% silniejsze. 20 Zaklinacz, poziom 1
Poziom 3: Nowe zaklęcia są o 60% silniejsze. 40 Zaklinacz, poziom 2
Poziom 4: Nowe zaklęcia są o 80% silniejsze. 60 Zaklinacz, poziom 3
Poziom 5: Nowe zaklęcia są o 100% silniejsze. 80 Zaklinacz, poziom 4
2 Zaklinanie ogniem Nowe zaklęcia ognia dla broni i pancerzy są o 25% silniejsze. 30 Zaklinanie (nowicjusz)
3 Zaklinanie mrozem Nowe zaklęcia mrozu dla broni i pancerzy są o 25% silniejsze. 40 Zaklinanie ogniem
4 Zaklinanie piorunem Nowe zaklęcia porażające dla broni i pancerzy są o 25% silniejsze. 50 Zaklinanie mrozem
5 Misterne zaklinanie Nowe zaklęcia umiejętności dla pancerzy są o 25% silniejsze. 50 Zaklinanie (nowicjusz)
6 Zaklinanie pancerzy Nowe zaklęcia zdrowia, magii i kondycji dla pancerzy są o 25% silniejsze. 70 Misterne zaklinanie
7 Bliźniacze zaklinanie Pozwala zaklinaczowi złamać Prawo Pierwszeństwa i nałożyć dwa zaklęcia na ten sam przedmiot. 100 Zaklinanie piorunem lub Zaklinanie pancerzy
8 Wyciskanie dusz Klejnoty duszy dają dodatkową magię do doładowania. 20 Zaklinanie (nowicjusz)
9 Syfon duszy Śmiertelne ciosy zadawane istotom - ale nie ludziom - chwytają 5% duszy ofiary, doładowywując broń. 40 Wyciskanie dusz
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Segius Turrianus Ekspert Akademia w Zimowej Twierdzy Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
Hamal Mistrz Świątynia Dibelli, Markart brak
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Bliźniacze sekrety Bliźniacze sekrety Kaplica Stendarra - na południe od Nory Szulera
Markart - laboratorium Calcelma
Reduta Wężowego Urwiska - ruiny, przy stole zaklinacza w ostatnim pomieszczeniu
Warownia Trevy - w komnacie przywódcy bandytów
Zimowa Twierdza - długi dom jarla, w sypialni jarla
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Katalizator zaklęć Katalizator zaklęć Biała Grań - dom Carlotty Valentii, w sypialni na piętrze
Jaskinia Hoba - na stole zaklinacza
Pęknina - Miodowe Zbocza, w pokoju zaklinacza (po zakupie domu)
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Kompletny wykaz zaklęć broni Kompletny wykaz zaklęć broni Gwiazda Zaranna - Biała Komnata, w pokoju po lewej od wejścia, na podłodze
Przełęcz Czarnego Ruczaju - na stole zaklinacza
Przydrożne Ruiny - w pobliżu kufra w centrum ruin
Samotnia - Zamek Dour, Wieża Cesarza, stół naprzeciwko jadalni
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Kompletny wykaz zaklęć zbroi Kompletny wykaz zaklęć zbroi Fort Amol - na stoliku obok stołu zaklinacza
Kopalnia Parożar - na stole tuż przy wejściu
Morthal - dom Faliona, na półce
Świątynia Mehrunes Dagona - na półce, w pomieszczeniu z kufrem bossa
Wrak Solnego Młota - pod pokładem, wśród pływających szczątek statku
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Tragedia w czerni Tragedia w czerni Głębia Ilinalty - w pomieszczeniu, w którym znajduje się stół zaklinacza
Reduta Wolty Bruca - na regale z książkami
Sabat Glenmoril - na stole obok stołu zaklinacza
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie