Im potężniejszy jest zaklinacz, tym silniejszą magią może on zakląć swoją broń i pancerz.
Jest to jedna z umiejęrności, bez której każdy może się obejść, ale mimo wszystko jest przydatna. Zainteresowani zainwestowaniem w nią powinni być zwłaszcza ci, którzy zamierzają poświęcić się kowalstwu i zarabiać na wytwarzanej przez siebie broni.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Zaklinacz | Poziom 1: Nowe zaklęcia są o 20% silniejsze. | - | - |
Poziom 2: Nowe zaklęcia są o 40% silniejsze. | 20 | Zaklinacz, poziom 1 | ||
Poziom 3: Nowe zaklęcia są o 60% silniejsze. | 40 | Zaklinacz, poziom 2 | ||
Poziom 4: Nowe zaklęcia są o 80% silniejsze. | 60 | Zaklinacz, poziom 3 | ||
Poziom 5: Nowe zaklęcia są o 100% silniejsze. | 80 | Zaklinacz, poziom 4 | ||
2 | Zaklinanie ogniem | Nowe zaklęcia ognia dla broni i pancerzy są o 25% silniejsze. | 30 | Zaklinanie (nowicjusz) |
3 | Zaklinanie mrozem | Nowe zaklęcia mrozu dla broni i pancerzy są o 25% silniejsze. | 40 | Zaklinanie ogniem |
4 | Zaklinanie piorunem | Nowe zaklęcia porażające dla broni i pancerzy są o 25% silniejsze. | 50 | Zaklinanie mrozem |
5 | Misterne zaklinanie | Nowe zaklęcia umiejętności dla pancerzy są o 25% silniejsze. | 50 | Zaklinanie (nowicjusz) |
6 | Zaklinanie pancerzy | Nowe zaklęcia zdrowia, magii i kondycji dla pancerzy są o 25% silniejsze. | 70 | Misterne zaklinanie |
7 | Bliźniacze zaklinanie | Pozwala zaklinaczowi złamać Prawo Pierwszeństwa i nałożyć dwa zaklęcia na ten sam przedmiot. | 100 | Zaklinanie piorunem lub Zaklinanie pancerzy |
8 | Wyciskanie dusz | Klejnoty duszy dają dodatkową magię do doładowania. | 20 | Zaklinanie (nowicjusz) |
9 | Syfon duszy | Śmiertelne ciosy zadawane istotom - ale nie ludziom - chwytają 5% duszy ofiary, doładowywując broń. | 40 | Wyciskanie dusz |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Segius Turrianus | Ekspert | Akademia w Zimowej Twierdzy | Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy. |
Hamal | Mistrz | Świątynia Dibelli, Markart | brak |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
Bliźniacze sekrety | Kaplica Stendarra - na południe od Nory Szulera | |
Markart - laboratorium Calcelma | ||
Reduta Wężowego Urwiska - ruiny, przy stole zaklinacza w ostatnim pomieszczeniu | ||
Warownia Trevy - w komnacie przywódcy bandytów | ||
Zimowa Twierdza - długi dom jarla, w sypialni jarla | ||
Katalizator zaklęć | Biała Grań - dom Carlotty Valentii, w sypialni na piętrze | |
Jaskinia Hoba - na stole zaklinacza | ||
Pęknina - Miodowe Zbocza, w pokoju zaklinacza (po zakupie domu) | ||
Kompletny wykaz zaklęć broni | Gwiazda Zaranna - Biała Komnata, w pokoju po lewej od wejścia, na podłodze | |
Przełęcz Czarnego Ruczaju - na stole zaklinacza | ||
Przydrożne Ruiny - w pobliżu kufra w centrum ruin | ||
Samotnia - Zamek Dour, Wieża Cesarza, stół naprzeciwko jadalni | ||
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach. | ||
Kompletny wykaz zaklęć zbroi | Fort Amol - na stoliku obok stołu zaklinacza | |
Kopalnia Parożar - na stole tuż przy wejściu | ||
Morthal - dom Faliona, na półce | ||
Świątynia Mehrunes Dagona - na półce, w pomieszczeniu z kufrem bossa | ||
Wrak Solnego Młota - pod pokładem, wśród pływających szczątek statku | ||
Tragedia w czerni | Głębia Ilinalty - w pomieszczeniu, w którym znajduje się stół zaklinacza | |
Reduta Wolty Bruca - na regale z książkami | ||
Sabat Glenmoril - na stole obok stołu zaklinacza |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!