Ogólne informacje • Plan miasta • Kupcy • Najemnicy • Trenerzy • Tawerny
Ogólne informacje
Zimowa Twierdza była niegdyś wspaniałym miastem. Wszystko zmieniło się w 4E 122 r., kiedy doszło do kataklizmu znanego jako Wielki Upadek. Wtedy to, w wyniku trzęsienia ziemi, większość miasta runęła do Morza Upiorów, czyniąc ogromne szkody i wiele ofiar. Co ciekawe, wśród ocalałych budowli znalazła się Akademia Magów, przez co czarodzieje po dziś dzień są oskarżani o wywołanie kataklizmu. Jak twierdzą jednak oni sami, trzęsienie ziemi, które doprowadziło do tragedii, było najprawdopodobniej naturalną konsekwencją erupcji Czerwonej Góry na wyspie Vvardenfell.
Obecnie miasto jest dalekie od dawnej chwały. W zasadzie składa się na nią dom jarla, kilka pomniejszych chat, gospoda Zmrożona Palenisko oraz pojedynczy sklep, który mieści się w domu Ranmira. Przybysze zjawiają się w Zimowej Twierdzy bardzo rzadko, a jeśli już to robią, to zazwyczaj ich ostatecznym celem jest Akademia magów. Jeżeli ktoś poszukuje zaklęć, magicznych przedmiotów, ksiąg lub treningu z zakresu jednej ze szkół, położona nad urwiskiem forteca jest miejscem, które po prostu musi odwiedzić.
Plan miasta
- Długi dom jarla
- Zmrożone Palenisko
- Dom Ranmira
- Dom Korriego
- Ruiny domostw po Wielkim Upadku
- Most wiodący do Akademii w Zimowej Twierdzy
- Dziedziniec Akademii
- Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć
- Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju
- Główny gmach Akademii (Arcanaeum, Komnata Żywiołów, Kwatery arcymaga)
- Akademia w Zimowej Twierdzy, Midden
Powiązane zadania
Akademia w Zimowej Twierdzy
- Wszystkie zadania.
Różne
- Badanie podziemi
- Drobna kradzież
- Słówko na osobności
- Tan Zimowej Twierdzy
- Utopione smutki
- Zadanie dla wszystkich żebraków
Tawerny
- Zmrożone palenisko (2)
Kupcy
- Birna, dom Ranmira (3) - wszystko
- Colette Marence, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
- Dagur, Zmrożone Palenisko (2) - jedzenie, napitki
- Drevis Neloren, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
- Enthir, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8) - wszystko, w tym towary kradzione
- Faralda, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
- Nelacar, Zmrożone Palenisko (2) - zaklęcia
- Phinis Gestor, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
- Tolfdir, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8) - zaklęcia
- Urag gro-Shub, Akademia w Zimowej Twierdzy, Arcanaeum (10) - księgi
Najemnicy
- Brelyna Maryon, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8)
- J'zargo, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8)
- Onmund, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8)
Trenerzy
- Colette Marence, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Przywrócenie (mistrz)
- Drevis Neloren, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Iluzja (mistrz)
- Faralda, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Zniszczenie (mistrz)
- Phinis Gestor, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Przywołanie (ekspert)
- Sergius Turrianus, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Zaklinanie (ekspert)
- Tolfdir, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8) - Przemiana (mistrz)
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!