Szkoła przemiany zajmuje się manipulacją światem fizycznym i rządzącymi nim prawami. Umożliwia rzucanie takich czarów, jak Oddychanie Pod Wodą czy Magiczna Ochrona oraz Paraliż.
Zaklęcia przemiany są dosyć uniwersalne i przydadzą się każdej postaci. Najwięcej skorzystają na nich magowie; wojownicy oraz łotrzycy mogą sobie odpuścić rozwijanie większości drzewka i stosować zamiast zaklęć odpowiednie mikstury - choć nie jest to najtańsze rozwiązanie.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Przemiana (nowicjusz) | Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. | - | - |
2 | Przemiana oburącz | Rzucanie oburącz czarów przemiany skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. | 20 | Przemiana (nowicjusz) |
3 | Przemiana (uczeń) | Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. | 25 | Przemiana (nowicjusz) |
4 | Magiczny pancerz | Poziom 1: Czary ochronne, takie jak Kamienne Ciało, działają dwa razy lepiej, jeśli nie nosisz pancerza. | 30 | Przemiana (uczeń) |
Poziom 2: Czary ochronne, takie jak Kamienne Ciało, działają 2.5 raza lepiej, jeśli nie nosisz pancerza. | 50 | Magiczny pancerz, poziom 1 | ||
Poziom 3: Czary ochronne, takie jak Kamienne Ciało, działają trzy razy lepiej, jeśli nie nosisz pancerza. | 70 | Magiczny pancerz, poziom 2 | ||
5 | Odporność na magię | Poziom 1: Efekty czarów skierowanych na ciebie są o 10% słabsze. | 30 | Przemiana (uczeń) |
Poziom 2: Efekty czarów skierowanych na ciebie są o 20% słabsze. | 50 | Odporność na magię, poziom 1 | ||
Poziom 3: Efekty czarów skierowanych na ciebie są o 30% słabsze. | 70 | Odporność na magię, poziom 2 | ||
6 | Przemiana (czeladnik) | Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. | 50 | Przemiana (uczeń) |
7 | Trwałość | Czary przemiany trwają dłużej. | 70 | Przemiana (czeladnik) |
8 | Przemiana (ekspert) | Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. | 75 | Przemiana (czeladnik) |
9 | Atronach | Wchłania 30% magii z każdego czaru, który cię trafia. | 100 | Przemiana (ekspert) |
10 | Przemiana (mistrz) | Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. | 100 | Przemiana (ekspert) |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Dravynea Tkająca Kamień | Ekspert | Gajkyne, na południe od Wichrowego Tronu | brak |
Tolfdir | Mistrz | Akademia w Zimowej Twierdzy | Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
Bravil | Farma Winnych-Dzbanów - wewnątrz domu, nad kominkiem | |
Markart - Gród Podkamień, na stole w pobliżu tronu | ||
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach. | ||
Księżycowy Lorkhan | Kieł Faldara - na półce, na szczycie jednej z wież | |
Latarnia morska w Samotni - w komnacie Mazoki | ||
Mzulft - kotłownia, na stole za zamkniętymi drzwiami | ||
Zdradliwy Stok - na stole w centralnym pomiesczeniu | ||
Oddychanie wodą | Głębia Ilinalty - w podwodnym pomieszczeniu | |
Jaskinia Łaminoga - na beczce w jednym z namiotów | ||
Zimowa Twierdza - dom Kraldara, na półce | ||
Rzeczywistość oraz inne kłamstwa | Bthardamz - Arcanex, jest w posiadaniu Orchendora | |
Farma Śnieżnych-Stóp - w piwnicy | ||
Pęknina - dom Marise Aravel, na półce | ||
Yngvild - sala tronowa, tuż obok tronu | ||
Sithis | Nchuand-Zel - przy posłaniu, na drodze wiodącej do pokoju kontrolnego | |
Sanktuarium Mrocznego Bractwa - w pierwszej sali | ||
Wieża Kamiennej Kołyski - na drugim piętrze |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!