Występowanie: mutanci, którzy powstali w wyniku eksperymentów z wiedźmińskimi recepturami i eliksirami; nadludzie, idealni wojownicy, wiernie służą Zakonowi Płonącej Róży, tworząc odziały szturmowe.
Odporności: nie czują strachu ani bólu; są odporni na zauroczenie, w tym Znak Axii; nie można ich rozbroić; niewrażliwi na powalenie i ogłuszenie.
Podatności: można ich zranić bronią stalową
Taktyka: są powolni, ale świetnie opancerzeni i silni; sprawnie posługują się bronią; ich cios może ogłuszyć.
Alchemia: mutagen, przysadka mózgowa
Księgi: "Bracia więksi"
Z wielką dumą i pełną odpowiedzialnością muszę stwierdzić, że eksperyment zakończył się sukcesem. Wyhodowana przez nas rasa nadludzi spełnia wszelkie oczekiwania z nawiązką i zadowoli Jakuba z Aldersbergu. Połączenie inteligencji, wytrzymałości i brutalnej siły, poskromionej tylko przez lojalność wobec Płonącej Róży, jest przyszłością świata.
Mrozie: Występują pod koniec gry, zazwyczaj pojedynczo, rzadziej w grupach. Są ciężko opancerzeni, dlatego też w walce przeciwko nim jedynym skutecznym Stylem jest Styl Silny. Co ciekawe, są odporni na srebro - można ich zranić jedynie stalowym ostrzem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!