Dziki Gon

Przewodnik gry Wiedźmin

Wiedźmin - Bestiariusz - Dziki Gon

Występowanie: Dziki Gon pojawia się na niebie jako zwiastun wojny i innych nieszczęść; niektórzy uczeni twierdzą, że to zjawisko magiczne, a nie horda upiorów; w elfich źródłach Gon określany jest mianem Czerwonych Jeźdźców.
Odporności: brak informacji o próbach walki z Dzikim Gonem
Podatności: brak informacji o próbach walki z Dzikim Gonem.
Taktyka: wojownicy Dzikiego Gonu nie muszą walczyć, budzą grozę tak wielką, że ludzie, którzy mogą ich zobaczyć, kulą się ze strachu; znane są przypadki porwań dokonanych przez Dziki Gon.
Alchemia: opary Dzikiego Gonu
Księgi: "Upiory, potępieńcy i widma"

Dziki Gon to zastęp upiorów, który przetacza się po niebie w czasie burzy, zwiastując katastrofy. Zapowiada wojnę i nieszczęścia - podobnie jak pojawienie się komety. Widmowy Król Gonu nawiedza czasami koszmarne sny osób przeklętych lub tych, które dotknięte zostały Przeznaczeniem.

Mrozie: Z Królem Gonu spotkasz dwukrotnie: raz, przy okazji zadania "Polowanie na Gon", zaś drugi tuż po finałowej walce; zresztą, w żadnym z dwóch przypadków nie będziesz nawet zmuszony do walki z samym Dzikim Gonem. Walka z nim w Akcie IV jest pozbawiona sensu, jednak jeśli zachowałeś trochę Energii po finałowym starciu, możesz spróbować - pojedynek nie jest bardzo trudny, zwłaszcza, jeśli pozostały ci jeszcze jakieś eliksiry. Jeśli chodzi o styl, polecam Srebrny Szybki.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.