Styl Srebrny Grupowy

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Styl Srebrny Grupowy, poziom I Styl Srebrny Grupowy, poziom I

Efekt:

  1. Obrażenia: 2-4
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +15%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Pierwszy, podstawowy atrybut w tym stylu. Jak to bywa z takimi, należy go wziąć na początku gry, a najlepiej w okolicy Aktu I-ego, ponieważ wtedy też dostaniesz pierwsze srebrne ostrze.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Krytyczne Trafienie I Krytyczne Trafienie I

Efekt:

  1. Precyzyjne Trafienie: +10%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Niewielka premia do Precyzyjnego Trafienia, na początek jednak bardzo przydatna. Warto ją nabyć.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Młyniec I Młyniec I

Efekt:

  1. Obrażenia: +20%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Jak na początek, całka ładna premia do Obrażeń. Przydaje się, można więc brać w ciemno.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Powalanie I Powalanie I

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie przeciwnika: +20%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, gdy Geralt walczy przynajmniej z trzema przeciwnikami.
Mrozie: Początkowo raczej się nie przyda, ponieważ przeciwnicy rzadko będą atakować w liczbie trzech lub większej. Z biegiem fabuły będzie ich jednak przybywać, dlatego też warto później pomyśleć o tym ulepszeniu.

Poziom II

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Styl Srebrny Grupowy, poziom II Styl Srebrny Grupowy, poziom II

Efekt:

  1. Obrażenia: 4-12
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Mrozie: Po wykupieniu tego atrybutu efektywność walki tym Stylem zwiększa się dosyć odczuwalnie. Warto nabyć go, zwłaszcza, że tracisz tylko Brązowy Talent.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Krytyczne Trafienie II Krytyczne Trafienie II

Efekt:

  1. Precyzyjne Trafienie: +10%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Cóż, styl ten właściwie opiera się na precyzyjnym trafianiu w oponentów, toteż jeśli masz wolny Brązowy Talent, powinieneś rozwinąć ten atrybut.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Młyniec II Młyniec II

Efekt:

  1. Obrażenia: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Na początku gry zadawanych Obrażeń nigdy nie jest mało. Wykup ten atrybut, a nie pożałujesz.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Powalanie II Powalanie II

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie przeciwnika: +30%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, gdy Geralt walczy przynajmniej z trzema przeciwnikami.
Mrozie: Naprawdę świetny atrybut, zwłaszcza od okolic Aktu III-go, kiedy liczba potworów wpadających na twój miecz stale się zwiększa; warto go właśnie wtedy wykupić i rozwijać dalej tą umiejętność.

Poziom III

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Styl Srebrny Grupowy, poziom III Styl Srebrny Grupowy, poziom III

Efekt:

  1. Obrażenia: 5-20
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +40%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Kolejna, dosyć pokaźna premia oraz oczywiście kolejna sekwencja ciosów. Zdecydowanie warto weń zainwestowań.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Krytyczne Trafienie III Krytyczne Trafienie III

Efekt:

  1. Precyzyjne Trafienie: +15%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Jeśli wykupiłeś poprzednie dwa poziomy tego atrybutu, warto zainwestować również i teraz. Jest on przydatny, jednak z drugiej strony, na pewno nie niezbędny do życia, warto więc się zastanowić chwilę nad zasadnością tego zakupu.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Młyniec III Młyniec III

Efekt:

  1. Obrażenia: +30%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przydatny atrybut, choć na pewno nie musisz go mieć "na gwałt". Jeśli nie masz wolnego Srebrnego Talentu, możesz jego zakup odłożyć czasowo lub nawet definitywnie. Z pewnością nie będzie to wielka strata.

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Powalanie III Powalanie III

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie przeciwnika: +40%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko, gdy Geralt walczy przynajmniej z trzema przeciwnikami.
Mrozie: Przydatna umiejętność, i to jak! Wiele razy już wspominałem, że Powalenie to prawie pewna śmierć (zwłaszcza dla twoich przeciwników). W sam atrybut warto zaś zainwestować w okolicy połowy gry, kiedy przeciwnicy często będą atakować trójkami, a nawet większymi grupami.

Poziom IV

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Styl Srebrny Grupowy, poziom IV Styl Srebrny Grupowy, poziom IV

Efekt:

  1. Obrażenia: 15-30
  2. Szansa na Podpalenie przeciwnika: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, Wytrzymałość, poziom III
Uwagi: Atak specjalny składający się z jednego ciosu. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: W sumie, jest to chyba jeden z najsłabszych, o ile nie najsłabszy, atak specjalny. Jeśli masz zbędny Srebrny Talent - kupuj; jeśli nie masz, możesz sobie odpuścić lub odłożyć jego zakup w czasie.

Poziom V

Wiedźmin - Styl Srebrny Grupowy - Styl Srebrny Grupowy, poziom V Styl Srebrny Grupowy, poziom V

Efekt:

  1. Obrażenia: 12-36
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +75%

Wymagania: Złoty Talent, Wytrzymałość, poziom IV
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z sześciu ciosów.
Mrozie: Jeśli jesteś jeszcze przy Cmentarzu na Bagnach, V-ty poziom może Ci się później. Później jednak, jego zakup jest kompletnie nieopłacalny, ponieważ jest zbyt mało okazji, by z niego korzystać. A trzeba zaznaczyć, że koszt jest niemały - Złoty Talent.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.