Poziom I
Styl Stalowy Grupowy, Poziom I
Efekt:
- Obrażenia: 2-8
- Premia do Ataku: +40%
- Precyzyjne Trafienie: +15%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Podstawowy atrybut. Warto go wykupić tak szybko jak się da, ponieważ do walk z grupami zbirów Salamandry będzie dochodziło już od samego początku gry.
Precyzyjne Trafienie I
Efekt:
- Precyzyjne Trafienie: +10%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut, znacznie poprawiający skuteczność "machania mieczem". Nieoceniony w początkowej fazie gry.
Półpiruet I
Efekt:
- Obrażenia: +20%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Również przydatny atrybut, również warto go nabyć w początkowym etapie gry; tak jak w każdym innym Stylu Walki, tak i w Stalowym Grupowym bazowe obrażenia są niewielkie i już na samym początku warto inwestować w premię do nich.
Podcięcie I
Efekt:
- Szansa na Powalenie przeciwnika: +20%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt walczy przynajmniej z trzema oponentami.
Mrozie: Początkowo możesz sobie odpuścić, ponieważ walki z trzyosobowymi lub większymi grupami zdarzają się raczej sporadycznie. Wraz z rozwojem fabuły liczba przeciwników zwiększa się i dlatego też warto później pomyśleć o wykupieniu tego atrybutu.
Poziom II
Styl Stalowy Grupowy, Poziom II
Efekt:
- Obrażenia: 5-20
- Premia do Ataku: +40%
- Precyzyjne Trafienie: +25%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Kolejny atrybut, który musisz mieć. Raz, że umożliwia dalszy rozwój tego Stylu. A dwa, zapewnia o wiele lepszą skuteczność, niż poziom I-szy. A cena jest niewielka.
Precyzyjne Trafienie I
Efekt:
- Precyzyjne Trafienie: +10%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Tym razem bez premii, jednak jeśli chcesz rozwinąć ten atrybut do trzeciej gałęzi (a warto), musisz poświęcić tutaj Brązowy Talent.
Półpiruet II
Efekt:
- Obrażenia: +25%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Zakup tego atrybutu daje niewiele większe Obrażenia niż jeden poziom niżej, jednak i cena jest niewielka. Warto wziąć, choć niekoniecznie na początku.
Podcięcie II
Efekt:
- Szansa na Powalenie przeciwnika: +30%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt walczy przynajmniej z trzema oponentami.
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut, zwłaszcza po wkroczeniu do Wyzimy; wtedy też co i rusz będziesz napotykał na swojej drodze większe grupy Salamander, co pozwoli na wyzwolenie pełnego potencjału tej umiejętności.
Poziom III
Styl Stalowy Grupowy, Poziom III
Efekt:
- Obrażenia: 10-35
- Premia do Ataku: +40%
- Precyzyjne Trafienie: +40%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Następna dosyć pokaźna premia do tego Stylu. Warto ją mieć i to jak najszybciej.
Precyzyjne Trafienie II
Efekt:
- Precyzyjne Trafienie: +15%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Ledwo 5% premii więcej niż poziom niżej, jednak w tym Stylu te 5% jest dosyć ważne. Może się przydać, jednak na pewno nie jest to niezbędny atrybut.
Półpiruet III
Efekt:
- Obrażenia: +30%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejny atrybut oferujący niewielką premię, tym razem do Obrażeń. Sytuacja jest podobna do Precyzyjnego Trafienia - możesz nabyć ten atrybut, jednak nie musisz, można się obejść.
Podcięcie III
Efekt:
- Szansa na Powalenie przeciwnika: +40%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt walczy przynajmniej z trzema oponentami.
Mrozie: Bardzo wartościowy atrybut. 40% to naprawdę sporo, a przy udanym Powaleniu przeciwnik ginie w przeciągu kilku sekund. Chyba najefektywniejsza umiejętność na trzeciej gałęzi tego Stylu.
Poziom IV
Styl Stalowy Grupowy, Poziom IV
Efekt:
- Obrażenia: 30-60
- Premia do Ataku: +40%
- Precyzyjne Trafienie: +90%
- Energia: -25
Wymagania: Srebrny Talent, Wytrzymałość, poziom III
Uwagi: Atak specjalny składający się z pięciu ciosów. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: Całkiem niezły atak specjalny. Warto go mieć, choć nie za wszelką cenę - można sobie radzić również i bez niego.
Poziom V
Styl Stalowy Grupowy, Poziom V
Efekt:
- Obrażenia: 30-75
- Premia do Ataku: +40%
- Precyzyjne Trafienie: +75%
Wymagania: Złoty Talent, Wytrzymałość, poziom III
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z trzech ciosów.
Mrozie: Jeden ze słabszych atrybutów, jeśli chodzi o ostatnie gałęzie rozwoju. Raczej niewarty wydawania nań Złotego Talentu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!