Styl Stalowy Grupowy

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Styl Stalowy Grupowy, poziom I Styl Stalowy Grupowy, Poziom I

Efekt:

  1. Obrażenia: 2-8
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +15%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Podstawowy atrybut. Warto go wykupić tak szybko jak się da, ponieważ do walk z grupami zbirów Salamandry będzie dochodziło już od samego początku gry.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Precyzyjne Trafienie I Precyzyjne Trafienie I

Efekt:

  1. Precyzyjne Trafienie: +10%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut, znacznie poprawiający skuteczność "machania mieczem". Nieoceniony w początkowej fazie gry.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Półpiruet I Półpiruet I

Efekt:

  1. Obrażenia: +20%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Również przydatny atrybut, również warto go nabyć w początkowym etapie gry; tak jak w każdym innym Stylu Walki, tak i w Stalowym Grupowym bazowe obrażenia są niewielkie i już na samym początku warto inwestować w premię do nich.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Podcięcie I Podcięcie I

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie przeciwnika: +20%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt walczy przynajmniej z trzema oponentami.
Mrozie: Początkowo możesz sobie odpuścić, ponieważ walki z trzyosobowymi lub większymi grupami zdarzają się raczej sporadycznie. Wraz z rozwojem fabuły liczba przeciwników zwiększa się i dlatego też warto później pomyśleć o wykupieniu tego atrybutu.

Poziom II

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Styl Stalowy Grupowy, poziom II Styl Stalowy Grupowy, Poziom II

Efekt:

  1. Obrażenia: 5-20
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Kolejny atrybut, który musisz mieć. Raz, że umożliwia dalszy rozwój tego Stylu. A dwa, zapewnia o wiele lepszą skuteczność, niż poziom I-szy. A cena jest niewielka.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Precyzyjne Trafienie II Precyzyjne Trafienie I

Efekt:

  1. Precyzyjne Trafienie: +10%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Tym razem bez premii, jednak jeśli chcesz rozwinąć ten atrybut do trzeciej gałęzi (a warto), musisz poświęcić tutaj Brązowy Talent.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Półpiruet II Półpiruet II

Efekt:

  1. Obrażenia: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Zakup tego atrybutu daje niewiele większe Obrażenia niż jeden poziom niżej, jednak i cena jest niewielka. Warto wziąć, choć niekoniecznie na początku.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Podcięcie II Podcięcie II

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie przeciwnika: +30%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt walczy przynajmniej z trzema oponentami.
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut, zwłaszcza po wkroczeniu do Wyzimy; wtedy też co i rusz będziesz napotykał na swojej drodze większe grupy Salamander, co pozwoli na wyzwolenie pełnego potencjału tej umiejętności.

Poziom III

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Styl Stalowy Grupowy, poziom III Styl Stalowy Grupowy, Poziom III

Efekt:

  1. Obrażenia: 10-35
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +40%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Następna dosyć pokaźna premia do tego Stylu. Warto ją mieć i to jak najszybciej.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Precyzyjne Trafienie III Precyzyjne Trafienie II

Efekt:

  1. Precyzyjne Trafienie: +15%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Ledwo 5% premii więcej niż poziom niżej, jednak w tym Stylu te 5% jest dosyć ważne. Może się przydać, jednak na pewno nie jest to niezbędny atrybut.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Półpiruet III Półpiruet III

Efekt:

  1. Obrażenia: +30%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejny atrybut oferujący niewielką premię, tym razem do Obrażeń. Sytuacja jest podobna do Precyzyjnego Trafienia - możesz nabyć ten atrybut, jednak nie musisz, można się obejść.

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Podcięcie III Podcięcie III

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie przeciwnika: +40%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt walczy przynajmniej z trzema oponentami.
Mrozie: Bardzo wartościowy atrybut. 40% to naprawdę sporo, a przy udanym Powaleniu przeciwnik ginie w przeciągu kilku sekund. Chyba najefektywniejsza umiejętność na trzeciej gałęzi tego Stylu.

Poziom IV

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Styl Stalowy Grupowy, poziom IV Styl Stalowy Grupowy, Poziom IV

Efekt:

  1. Obrażenia: 30-60
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +90%
  4. Energia: -25

Wymagania: Srebrny Talent, Wytrzymałość, poziom III
Uwagi: Atak specjalny składający się z pięciu ciosów. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: Całkiem niezły atak specjalny. Warto go mieć, choć nie za wszelką cenę - można sobie radzić również i bez niego.

Poziom V

Wiedźmin - Styl Stalowy Grupowy - Styl Stalowy Grupowy, poziom V Styl Stalowy Grupowy, Poziom V

Efekt:

  1. Obrażenia: 30-75
  2. Premia do Ataku: +40%
  3. Precyzyjne Trafienie: +75%

Wymagania: Złoty Talent, Wytrzymałość, poziom III
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z trzech ciosów.
Mrozie: Jeden ze słabszych atrybutów, jeśli chodzi o ostatnie gałęzie rozwoju. Raczej niewarty wydawania nań Złotego Talentu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.