W świecie Tamriel o osobach urodzonych pod danym znakiem mówi się, że "noszą na sobie jego piętno". Takie osoby są pobłogosławione - lub przeklęte - szczególnymi zdolnościami lub słabościami, charakterystycznymi dla danego znaku.
Apprentice (Czeladnik)
Urodzeni pod znakiem Czeladnika posiadają dodatkowe 100 pkt Many, jednakże są jednocześnie bardzo podatni na wrogie zaklęcia (100% podatności na magię).
Shane Anwar: Zwłaszcza dla przyszłego Maga ten wybór jest korzystny, szczególnie wtedy, gdy jako rasę wybierzesz Bretona. Jego naturalne odporności pomogą ci częściowo zniwelować słabość tego znaku.
Atronach (Atronach)
Ci, którzy urodzili pod znakiem Atronacha nie regenerują Many samoczynnie. Za to ich wielkim plusem jest potężny bonus do Many (+ 150 pkt) oraz bardzo przydatna Absorpcja zaklęć o mocy 50 %.
Shane Anwar: Jeśli wybierzesz ten znak, będziesz absorbować 50% rzucanego na ciebie zaklęcia. W połączeniu np. z jakimś zaklętym przedmiotem z takim samym efektem, twoja postać stanie się praktycznie odporna na wszelkie zaklęcia.
Lady (Dama)
Urodzeni pod znakiem Damy cieszą się zwiększonymi o 10 pkt Atrybutami: Endurance (Wytrzymałość) i Willpower (Siła woli).
Shane Anwar: Znak ten jest dobrym wyborem, jeśli zdecydowałeś się grać Altmerem, a ze względu na jego podatności, nie chcesz wybrać Atronacha. W takim przypadku dobry jest też znak Mage (Mag).
Lord (Lord)
Urodzeni pod znakiem Lorda są bardziej podatni na obrażenia od ognia (25% podatności), posiadają za to specjalną moc "Blood of the North" (Krew Północy) regenerującą 90 pkt Zdrowia.
Shane Anwar: Moc Lorda jest przydatna, jednak w dalszym toku rozgrywki będziesz ją mógł z powodzeniem zastąpić innymi zaklęciami. Lepiej więc wybrać znak np. podnoszący atrybuty.
Lover (Kochanek)
"Noszący piętno" tego znaku mają moc "Lover's Kiss" (Pocałunek Kochanka) pozwalającą raz dziennie sparaliżować oponenta na 10 sekund kosztem 120 pkt Kondycji.
Shane Anwar: Moc może i przydatna, ale możliwa do wykorzystania tylko raz dziennie. Poza tym nic specjalnego... odradzam.
Mage (Mag)
Urodzeni pod tym znakiem obdarzeni są dodatkowymi 50 punktami Many.
Shane Anwar: Jeśli masz zamiar grać postacią znającą się na magii, a nie chcesz utrudniać sobie gry wyborem Czeladnika czy Atronacha, które mimo świetnych bonusów mają też wady - ten znak jest dla ciebie (dobrym wyborem w takim przypadku będzie też Lady (Dama)).
Ritual (Rytuał)
Urodzeni pod znakiem Rutuału posiadają moce: "Mara's Gift" (Dar Mary) przywracającą 200 pkt Zdrowia raz dziennie, a także "Blessed Word" (Błogosławione Słowo) odstraszającą ożywieńców.
Shane Anwar: Żadna rewelacja, i choć potężne przywrócenie może kusić, znak ten traci na wartości w późniejszym stadium gry.
Serpent (Wąż)
Urodzeni pod tym znakiem posiadają zaklęcie "Serpent", którym mogą zatruwać przeciwników dotykiem, jednocześnie lecząc siebie i usuwając nałożone nań wrogie zaklęcia. Wszystko to raz dziennie kosztem 100 pkt Many.
Shane Anwar: Jeden z najsłabszych znaków do wyboru. Nie polecam. Nie ma tu nic, co byłoby naprawdę przydatne podczas rozgrywki.
Shadow (Cień)
Urodzeni pod znakiem Cienia posiadają moc "Moonshadow" (Moc Księżycowego Cienia), która umożliwia im stanie się niewidzialnymi przez 60 sekund raz dziennie.
Shane Anwar: Moc może i przydatna dla początkujących złodziei i skrytobójców, pamiętać jednak należy, że podczas każdej podjętej akcji np. otwierania zamku, próby kradzieży czy ataku czar zostanie rozproszony. Dla takich postaci lepszy więc będzie znak Thief (Złodziej).
Steed (Rumak)
Urodzeni pod znakiem Rumaka mogą poruszać się dużo szybciej dzięki 20-punktowemu bonusowi do Atrybutu Speed (Szybkość).
Shane Anwar: Znak trudny do przypisania jakiejkolwiek profesji; może być przydatny, jeśli wybrałeś rasę z niską początkową wartością Szybkości, tak jak np. Ork, a denerwują cię jego powolne ruchy, spowolnione dodatkowo ciężkim pancerzem.
Thief (Złodziej)
Urodzeni pod znakiem Złodzieja cieszą się 10-punktowymi bonusami do Atrybutów: Agility (Zwinność), Speed (Szybkość) i Luck (Szczęście).
Shane Anwar: Jeden z najlepszych dostępnych znaków, nie tylko dla rasowych złodziei. Takie premie do atrybutów przydadzą się postaci każdej klasy.
Tower (Wieża)
Urodzeni pod znakiem Wieży posiadają dwie moce: "Tower Key" (Klucz do Wieży) umożliwiającą otwarcie zamku tupu Average (Średniego) lub niższych raz dziennie oraz "Tower Warden" (Opiekun Wieży) pozwalającą na odbicie 5 pkt obrażeń przez 120 sekund raz dziennie.
Shane Anwar: Znak kompletnie nieprzydatny dla złodziei, którzy bez problemu poradzą sobie z zamkami. Traci też wartość w momencie wykonania zadania dla Nocturnal i zdobycia Skeleton Key - niezniszczalnego wytrychu.
Warrior (Wojownik)
Urodzeni pod tym znakiem posiadają 10-punktowe bonusy do Atrybutów Strength (Siła) i Endurance (Wytrzymałość).
Shane Anwar: Znak dla typowego wojownika. Dzięki bonusowi do Wytrzymałości, masz więcej początkowych punktów Zdrowia, Siła natomiast zapewnia ci mocniejsze ciosy i większy udźwig - jednym słowem: wszystko, czego potrzebuje rasowy wojownik.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!