Łucznik jest wyszkolony w korzystaniu z łuku i strzał. Im wyższy poziom umiejętności, tym bardziej zabójcze są jego strzały.
Łucznictwo jest umiejętnością niezbędną dla każdego łotrzyka (nawet jeśli łuk nie jest jego bronią pierwszego wyboru), ale posługiwanie się nim jest również przydatne wojownikom. Czarodzieje raczej nie powinni czuć potrzeby inwestowania tutaj, głównie z uwagi na to, że ich zaklęcia są najlepszą dostępną dla nich bronią dystansową.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Silniejsze napięcie | Poziom 1: Łuki zadają obrażenia większe o 20%. | - | - |
Poziom 2: Łuki zadają obrażenia większe o 40%. | 20 | Silniejsze napięcie, poziom 1 | ||
Poziom 3: Łuki zadają obrażenia większe o 60%. | 40 | Silniejsze napięcie, poziom 2 | ||
Poziom 4: Łuki zadają obrażenia większe o 80%. | 60 | Silniejsze napięcie, poziom 3 | ||
Poziom 5: Łuki zadają obrażenia większe o 100%. | 80 | Silniejsze napięcie, poziom 4 | ||
2 | Sokoli wzrok | Wciśnięcie bloku podczas celowania przybliży obraz. | 30 | Silniejsze napięcie, poziom 1 |
3 | Pewna ręka | Poziom 1: Przybliżenie widoku podczas celowania spowalnia upływ czasu o 25%. | 40 | Sokoli wzrok |
Poziom 2: Przybliżenie widoku podczas celowania spowalnia upływ czasu o 50%. | 60 | Pewna ręka, poziom 1 | ||
4 | Potężny strzał | Strzały mają 50% szans na wytrącenie z równowagi wszystkich wrogów poza największymi. | 50 | Sokoli Wzrok |
5 | Szybki strzał | Pozwala o 30% szybciej napiąć łuk. | 70 | Potężny strzał |
6 | Strzał krytyczny | Poziom 1: 10% szans, że trafienie będzie krytyczne i zada dodatkowe obrażenia. | 30 | Silniejsze napięcie, poziom 1 |
Poziom 2: 15% szans, że trafienie będzie krytyczne i zada dodatkowe obrażenia. | 60 | Strzał krytyczny, poziom 1 | ||
Poziom 3: 20% szans, że trafienie będzie krytyczne i zada dodatkowe obrażenia. | 90 | Strzał krytyczny, poziom 2 | ||
7 | Dyscyplina strzelecka | Z martwych ciał odzyskujesz teraz dwa razy więcej strzał. | 50 | Strzał krytyczny, poziom 1 |
8 | Tropiciel | Pozwala na szybsze poruszanie się z naciągniętym łukiem. | 60 | Dyscyplina strzelecka |
9 | To zaboli | 15% szansy na sparaliżowanie celu na kilka sekund. | 100 | Szybki strzał lub Tropiciel |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Faendal | Pospolity | Dom Faendala, Rzeczna Puszcza | brak |
Łowczyni Aela | Ekspert | Jorrvaskr, Biała Grań | Musisz być członkiem Towarzyszy. |
Niruin | Mistrz | Gildia Złodziei, Pęknina | Gildii Złodziei. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
Czarna Strzała, część II | Biała Grań - Pijany Łowca, pod ladą | |
Helgen - wewnątrz grodu, w sali tortur | ||
Jaskinia Wylęgu - przy zwłokach martwego myśliwego | ||
Wąwóz Rabusiów - na stole w budynku mieszkalnym herszta bandytów | ||
Wieże Valtheim - na szczycie północnej wieży | ||
Lekcja strzelectwa | Biała Grań - Jorrvaskr, w komnacie Aeli | |
Gwiazda Zaranna - Sanktuarium, na stole z mapą | ||
Kieł Faldara - na stole w kuchni | ||
Młyn Zmieszanych Wód - dom Gilfre, na stole na prawo od wejścia | ||
Urwista Ostoja - na stole | ||
Ojciec Niben | Polana Jesiennego Cienia - przy zwłokach martwego myśliwego | |
Spoczynek Myśliwego - na podłodze, pomiedzy posłaniami | ||
Wrak Solnego Młota - dolna ładownia | ||
Vernaccus i Bourlor | Chata Frokiego - na półce | |
Grań Sztychu - w pobliżu kuźni | ||
Jaskinia Pięknystawu - na ołtarzu | ||
Markart - skarbiec, w głównej sali | ||
Zimowa Strażnica - obok namiotu | ||
Złota wstęga zasługi | Fort Hraggstad - na stole w zachodniej części | |
Obóz Angi - wewnątrz chaty, na stoliku | ||
Samotnia - łuczarz, na stoliku na lewo od wejścia |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!