Ogólne informacje • Plan miasta • Kupcy • Najemnicy • Trenerzy • Posiadłości • Tawerny • Kaplice
Ogólne informacje
Stolica Skyrimu, Samotnia, ulokowana jest w położonym na północy regionie Haafingaru. Jest to obecnie największe miasto prowincji, a przy okazji najważniejsze pod względem kulturalnym i politycznym. To właśnie stąd swój urząd piastuje król Skyrimu, zaś w pobliżu znajdują się liczne fortyfikacje cesarskie oraz ambasada Thalmoru. Cyrodiilskie wpływy są widoczne w tym mieście na każdym kroku, jednak i tak największe wrażenie robi Błękitny Pałac, ulokowany na malowniczym, naturalnym łuku skalnym.
Obecnie, po nagłej śmierci króla Torygga, na tronie Samotni zasiada jarl Elisif Sprawiedliwa - nie jest jednak tajemnicą, że taki porządek rzeczy wielu osobom się nie podoba. Mimo niepokojów o przyszłość, w Samotni kwitnie handel. Broń i zbroje można kupić u miejscowego kowala oraz u zamkowego łuczarza. Nieco lżejsze, lecz znacznie bardziej eleganckie odzienie oferują Lśniące Szaty, podczas gdy Aromaty Angeliny pozwolą zaopatrzyć się w mikstury, alchemiczne ingrediencje oraz różne pachnidłą. Jednakże, najszerszy asortyment towarów oferuje z pewnością sklep To i tamto.
Potrzeby ducha można zaspokoić modlitwą w Świątyni Bóstw lub łykiem Cyrodiiliańskiej brandy w gospodzie Pod Mrugającym Ślizgaczem. W poszukiwaniu dodatkowego zajęcia warto zajrzeć do Akademii Bardów lub Zamku Dour, który stanowi główną siedzibę Legionu Cesarskiego w Skyrimie. Imperialna armia cały czas poszukuje rekrutów, stąd wszyscy śmiałkowie żądni chwały, przygód i góry septimów są mile widziani.
Plan miasta
- Główna brama miasta
- Pod Mrugającym Ślizgaczem
- Lśniace Szaty
- Aromaty Angeliny
- Lochy zamku Dour
- To i tamto
- Kowal z Samotni
- Zamkowy łuczarz
- Zamek Dour
- Zamek Dour, Wieża Cesarza
- Kwatera Thalomoru
- Świąrynia Bóstw
- Dom Vittorii Vici
- Posiadłość Dumna Wieżyca
- Komnata Umarłych
- Dom Addvara
- Dom Evette San
- Dom Jali
- Komnata Umarłych w Samotni (katakumby)
- Akademia Bardów
- Dom Brylinga
- Dom Erikura
- Błękitny Pałac
- Targ
Powiązane zadania
Akademia Bardów
- Wszystkie zadania
Legion cesarski
- Wszystkie zadania
Daedry
Zadania poboczne
- Ciemno wszędzie!
- Człowiek, który wywołał wilka z lasu
- Zbudzona Wilcza Królowa
Różne
- Badanie podziemi
- Brak wiadomości to dobra wiadomość
- Dostawa Sorexa
- Hołd pani Elisif
- Niecodzienne podarunki
- Słówko na osobności
- Tan Haafingar
- Wino korzenne
- Wróć do Grace
- W sam raz dla jarla
- Zabij przywódcę bandytów
- Zabij wampira
- Zadanie dla wszystkich żebraków
Tawerny
- Pod Mrugającym Ślizgaczem (2)
Kaplice
- Komnata Umarłych
- Świątynia Bóstw
Posiadłości
- Posiadłość Dumna Wieżyca (14)
Kupcy
- Addvar, targ (24) - jedzenie, napitki
- Angelina Morrard, Aromaty Angeliny (4) - eliksiry, składniki alchemiczne
- Beirand, kowal z Samotni (7) - broń, pancerze
- Corpulus Vinius, Pod Mrugającym Ślizgaczem - jedzenie, napitki
- Endaarie, Lśniące Szaty (3) - ubrania, biżuteria
- Evette San, targ (24) - jedzenie, napitki
- Fihada, zamkowy łuczarz (24) - broń dystansowa, pociski, lekkie pancerze
- Gulum-Ei, Pod Mrugającym Ślizgaczem - kradzione towary
- Jala, targ (24) - jedzenie, napitki
- Sayma, To i tamto (6) - wszystko
- Sybille Stentor, Błękitny Pałac (23) - zaklęcia, magiczne przedmioty
- Taarie, Lśniące Szaty (3) - ubrania, biżuteria
- Vivienne Onis, Aromaty Angeliny (4) - eliksiry, składniki alchemiczne
Najemnicy
- Ahtar, dom Jali (18)
- Belrand, Pod Mrugającym Ślizgaczem (2)
- Jordis Siostra-Miecza, posiadłość Dumna Wieżyca (14) - dopiero po zakupieniu tej posiadłości
Trenerzy
- Giraud Gemane, Akademia Bardów (20) - Retoryka (mistrz)
- Sybille Stentor, Błękitny Pałac (23) - Zniszczenie (ekspert)
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!