Człowiek, który wywołał wilka z lasu

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Przy okazji pierwszej wizyty w Błękitnym Pałacu w Samotni spotkasz Varniusa Juniusa. Rolnik opowie jarl Elisif o dziwnych dźwiękach i światłach, jakie zastał ostatnio w Jaskini Wilczy Czerep i poprosi o interwencję strażników. Dwór niespecjalnie się tym przejmie, jednak jeśli zapytasz o sprawę Falka Ogrniobrodego, ten zaoferuje ci pieniądze za zbadanie sprawy.

Eksploracja

Jaskinia Wilczy Czerep

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Zadania pobcozne - Człowiek, który wywołał wilka z lasu - Jaskinia Wilczy Czerep

1 - wyjście na zewnątrz.

2 - dziura. Musisz w nią wskoczyć, aby przedostać się do ruin Wilczego Czerepu.

3 - przejście prowadzące do ruin Wilczego Czerepu. Będziesz mógł z niego skorzystać dopiero w drodze powrotnej.

Ruiny Wilczego Czerepu

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Zadania pobcozne - Człowiek, który wywołał wilka z lasu - Ruiny Wilczego Czerepu

2 - wylot tunelu. Wylądujesz tutaj po wskoczeniu do dziury w Jaskini Wilczy Czerep.

3 - wyjście prowadzące do ruin Wilczego Czerepu. Będziesz mógł z niego skorzystać dopiero w drodze powrotnej.

4 - punkt widokowy.

5 - ołtarz rytualny. Znajdziesz tutaj m.in. cenną księgę pt. Uchodźcy.

 

Opis

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Zadania poboczne - Człowiek, który wywołał wilka z lasu - Jaskinia Wilczy Czerep, mapa

Twoim celem jest więc podróż do Jaskini Wilczy Czerep. Miejsce to jest położone nieopodal Samotni, dokładnie na północny-zachód od miasta.

W środku spotkasz kilku nekromantów oraz draugrów - nic, czego powinieneś się szczególnie obawiać. Przy końcu jaskini (2) natkniesz się na dziurę w ziemi. Wskocz do niej, by przedostać się do ruin Wilczego Czerepu.

Na miejscu okaze się, że rolnik nie kłamał. Punkt (4) stanowi dobre miejsce obserwacyjne dla rytuału, w ramach którego grupa nekromantów będzie próbowała przywołać i uwięzić Potemę - słynną "Wilczą Królową". Twoim celem jest oczywiście przerwanie obrzędu, czyli krótko mówiąc, zabicie wszystkich magów oraz ich nieumarłych pomocników. Możesz tego dokonać walcząc w zwarciu, jednakże znakomitym pomysłem jest wykorzystanie wspomnianego już punktu obserwacyjnego (4) i zlikwidowanie większości wrogów z bezpiecznej odległości. Twoim głównym celem jest Mistrz Rytuału, którego spotkasz tuż przy ołtarzu (5). Nieopodal zobaczysz również dźwignię, która pozwoli ci opuścić pomost wiodący do wyjścia z lokacji (3) oraz kufra z losowymi łupami.

Na koniec wróć do Falka Ogniobrodego. Nord podziękuję ci za wyświadczenie przysługi i wręczy trochę septimów (ilość jest zależna od twojego poziomu). Niniejsze zadanie zostanie zakończone, jednakże jak pokaże przyszłość, to bynajmniej nie koniec kłopotów z Wilczą Królową i jej wyznawcami...


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.