Poziom I
Zręczność, poziom I
Efekt:
- Atak: +5%
- Unik: +5%
- Odporność na Oślepienie: +5%
- Odporność na Podpalenie: +5%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Podstawowy atrybut - od niego zaczynasz rozwój zręczności. Naturalnie, musisz go wziąć.
Oprawianie
Efekt:
- Umożliwia zbieranie z zabitych potworów składników alchemicznych.
Wymagania: "Oprawianie" otrzymasz w trakcie Prologu.
Uwagi: brak
Mrozie: Absolutnie niezbędny atrybut. Nie musisz się jednak martwić o wykupienie go - otrzymasz go całkowicie darmo od Vesemira, w trakcie Prologu.
Drapieżnik
Efekt:
- Atak: +50%
- Unik: +50%
Wymagania: Brązowy Talent, wypicie Eliksiru z sierści wilkołaka
Uwagi: Działa jedynie od północy do świtu.
Mrozie: Jeśli zamierzasz polować w nocy, ten atrybut może okazać się przydatny. Zdobycie go, a konkretnie zdobycie odpowiedniego mutagenu, bez którego ten atrybut nie działa, może być dosyć... kłopotliwe.
Poziom II
Zręczność, poziom II
Efekt:
- Atak: +5%
- Unik: +5%
- Odporność na Oślepienie: +5%
- Odporność na Podpalenie: +5%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Nic nowego, jednak jeśli myślisz o dalszym rozwoju zręczności Geralta, powinieneś wziąć ten atrybut.
Odbijanie strzał
Efekt:
- Możliwość odbijania nadlatujących strzał i bełtów mieczem, o ile Geralt jest ustawiony do nich przodem.
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Raczej bezużyteczny atrybut - sytuację, kiedy ktoś używa przeciw Wiedźminowi broni dystansowych, można policzyć na palcach jednej ręki.
Zbicie
Efekt:
- Parowanie: +10%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Dodaje niewielką premię do Parowania. Na początku gry, te 10% są jednak jak znalazł.
Walka wręcz
Efekt:
- Odblokowuje pełny zestaw ciosów w walce wręcz
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Raczej zbędny atrybut, jednak jeśli chcesz uatrakcyjnić walki na pięści i nie wiesz, co zrobić z jednym Brązowym Talentem, możesz go wykorzystać właśnie na "Walkę wręcz".
Poziom III
Zręczność, poziom III
Efekt:
- Atak: +10%
- Unik: +10%
- Parowanie: +5%
- Odporność na Oślepienie: +10%
- Odporność na Podpalenie: +10%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Odblokowuje 4-ty poziom atrybutów związanych ze Stylem Szybkim.
Mrozie: Kolejne premie do umiejętności, w dodatku bez tego atrybutu ograniczasz Wiedźmina w stylach szybkich. Radzę więc wziąć ten atrybut i to jak najszybciej.
Odporność na Oślepienie
Efekt:
- Odporność na Oślepienie: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przeciwnicy, próbujący oślepić głównego bohatera, zdarzają się rzadko, jednak jeśli już na takiego trafisz, i co więcej, powiedzie mu się ta sztuka, możesz mieć niemały kłopot. Warto więc wykupić ten atrybut, choć nie zgodziłbym się z zaliczeniem go do "wiedzmińskich niezbędników".
Zręczność
Efekt:
- Unik: +20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Całkiem przydatny atrybut, zmniejszający częstotliwość otrzymywania celnych ciosów. Zdecydowanie warto nabyć.
Przerwanie Podpalenia
Efekt:
- Szansa na Przerwanie Podpalenia: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Rzadko kto próbuje Podpalić Wiedźmina, jeszcze rzadziej cała operacja kończy się powodzeniem. Można sobie darować ten atrybut.
Poziom IV
Zręczność, poziom IV
Efekt:
- Atak: +10%
- Unik: +10%
- Parowanie: +5%
- Odporność na Oślepienie: +10%
- Odporność na Podpalenie: +10%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Odblokowuje 5-ty poziom atrybutów związanych ze Stylem Szybkim.
Mrozie: Kolejny krok w rozwoju zręczności i stylów szybkich. Koniecznie powinieneś go wziąć.
Finezyjny cios
Efekt:
- Ból: +10%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa wyłącznie w stylu szybkim.
Mrozie: Ból nie czyni przeciwnikom jakichś wielkich szkód, zwłaszcza na tym etapie gry... niemniej, jeśli nie wiesz na co przeznaczyć Srebrny Talent, "Finezyjny cios" może ci nieco ułatwic rozgrywkę.
Finta
Efekt:
- Atak: +20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Znacznie poprawia skuteczność trafień "wieśka". Polecam!
Odporność na Podpalenie
Efekt:
- Odporność na Podpalenie: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Jak już wcześniej spotkałem, Geralt raczej nie będzie miał doczynienia z Podpaleniami, w związku z tym, ten atrybut można sobie darować.
Poziom V
Zręczność, poziom V
Efekt:
- Atak: +20%
- Unik: +20%
- Parowanie: +10%
- Odporność na Oślepienie: +20%
- Odporność na Podpalenie: +20%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Ostatni poziom zręczności zapewnia ciekawe premie i dostęp do dwóch całkiem przyzwoitych atrybutów pobocznych; z drugiej strony, Złotych talentów nie będziesz miał wiele, więc warto rozważyć wszystkie "za" i "przeciw".
Czujność
Efekt:
- Unik: +50%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: Działa tylko w sytuacji, gdy Geralt jest atakowany od tyłu.
Mrozie: Jako że dosyć często będziesz musiał walczyć otoczony wrogami nie stroniącymi od ciosów w plecy, ten atrybut jest całkiem przydatny. Warto na niego poświęcić Złoty Talent.
Precyzja
Efekt:
- Precyzyjne Trafienie: +25%
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: Działa tylko w stylach grupowych.
Mrozie: Całkiem niezła premia do jeszcze efektywniejszego eliminowanie gromad przeciwników. Pytanie brzmi: czy na tym etapie gry faktycznie potrzebujesz jeszcze tych dodatkowych 25%?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!