Znak Igni

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Znak Igni - Uczeń Uczeń

Efekt:

  1. Tworzy ognistą kulę zadającą przy uderzeniu obrażenia celowi i pobliskim przeciwnikom. Krótki zasięg.

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Na początek niezbyt wiele, ale i cena nie jest wysoka. A warto rozwijać wzmocnienie tego Znaku, ponieważ na wyższych poziomach jest całkiem skuteczny.

Wiedźmin - Znak Igni - Znak Igni, poziom I Znak Igni, poziom I

Efekt:

  1. Ognista kula, która może wywołać Podpalenie celu i zadaje znikome obrażenia pobliskim przeciwnikom. Razi przeciwników na obszarze kąta 45° przed Geraltem.

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Ot, zwykły, klasyczny "fireball". Teraz jeszcze niezbyt skuteczny, jednak po rozwinięciu jest śmiercionośną bronią. Oczywiście, że brać.

Wiedźmin - Znak Igni - Zwiększone Obrażenia I Zwiększone Obrażenia I

Efekt:

  1. Obrażenia: +10%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Niewielka premia do Obrażeń, jednak na początku gry bardzo istotna. Jeśli zamierzasz często używać Znaku Igni, powinieneś nabyć ten atrybut.

Poziom II

Wiedźmin - Znak Igni - Adept Adept

Efekt:

  1. Tworzy ognistą kulę zadającą przy uderzeniu obrażenia celowi i pobliskim przeciwnikom. Niewielki zasięg.
  2. Natężenie Znaku: +25%

Wymagania: Brązowy Talent, stopień "Uczeń"
Uwagi: brak
Mrozie: Wzmocniona kula o większym zasięgu, jednak wciąż dosyć słaba. Mimo wszystko, warto inwestować dalej.

Wiedźmin - Znak Igni - Znak Igni, poziom II Znak Igni, poziom II

Efekt:

  1. Ognista kula, która może wywołać Podpalenie celu i zadaje znikome obrażenia pobliskim przeciwnikom. Razi przeciwników na obszarze kąta 135° przed Geraltem.
  2. Natężenie Znaku: +25%

Wymagania: Brązowy Talent, Inteligencja, poziom I
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Wzmocniony "fireball" o większym zasięgu, bardzo przydatny w walce z echinopsami, zwłaszcza na początku gry; poza tym, atrybut ten jest niezbędny do dalszego rozwoju Znaku Igni, toteż warto go wykupić.

Wiedźmin - Znak Igni - Zwiększone Obrażenia II Zwiększone Obrażenia II

Efekt:

  1. Obrażenia: +20%

Wymagania: Brązowy Talent, Zwiększone Obrażenia I
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Bardzo przydatna premia, sprawiająca, że Znak Igni powoli staje się śmiercionośną bronią. Jeśli zamierzasz się często nim wspomagać w walce, kup go tak szybko, jak się da.

Wiedźmin - Znak Igni - Podpalenie Podpalenie

Efekt:

  1. Zwiększa się szansa na Podpalenie przeciwnika.

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Bardzo skuteczny w połączeniu z atakami "Patinado" ze Stylu Srebrnego Silnego. Poza tym, raczej przeciętny atrybut, bez w/w ataku nie warty większej uwagi.

Poziom III

Wiedźmin - Znak Igni - Specjalista Specjalista

Efekt:

  1. Tworzy ognistą kulę zadającą przy uderzeniu obrażenia celowi i pobliskim przeciwnikom. Umiarkowany zasięg.
  2. Natężenie Znaku: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Adept"
Uwagi: brak
Mrozie: Coraz większy zasięg sprawia, że inwestycja w to wzmocnienie się zwraca. Jeśli lubisz atakować przy pomocy Igni, sugeruję dalszy rozwój tego Znaku.

Wiedźmin - Znak Igni - Znak Igni, poziom III Znak Igni, poziom III

Efekt:

  1. Ognista kula, która może wywołać Podpalenie celu i zadaje znikome obrażenia pobliskim przeciwnikom. Razi przeciwników na obszarze kąta 225° przed Geraltem.
  2. Natężenie Znaku: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom II
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Po wykupieniu tego talentu bazowa kula ma jeszcze większy kąt rażenia oraz jeszcze większą moc. Jeśli do tej pory inwestowałeś w nią, rób to dalej.

Wiedźmin - Znak Igni - Rozżarzone Ostrze Rozżarzone Ostrze

Efekt:

  1. Zwiększa szansę na Podpalenie przeciwnika.

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko po wykupieniu IV-ego poziomu Stylu Srebrnego Grupowego.
Mrozie: Dosyć dobry atrybut, znacznie zwiększający szansę na Podpalenie celu. Należy tylko pamiętać, że wykupienie go przed IV-ym poziomem Stylu Srebrnego Grupowego jest bezsensowne, ponieważ do czasu nabycia owego atrybutu będzie on całkowicie bezużyteczny.

Wiedźmin - Znak Igni - Ściana Ognia Ściana Ognia

Efekt:

  1. Zwiększa szansę na wywołanie Strachu u przeciwnika.

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Atrybut, który może wspomóc cię w walce, jednak i bez niego dasz sobie świetnie radę. Moim zdaniem, szkoda tutaj marnować Srebrny Talent.

Poziom IV

Wiedźmin - Znak Igni - Ekspert Ekspert

Efekt:

  1. Tworzy ognistą kulę zadającą przy uderzeniu obrażenia celowi i pobliskim przeciwnikom. Znaczny zasięg.
  2. Natężenie Znaku: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Dopiero teraz wzmocniony Igni jest naprawdę silny. Jeśli wykupiłeś poprzednie poziomy, wykup i ten.

Wiedźmin - Znak Igni - Znak Igni, poziom IV Znak Igni, poziom IV

Efekt:

  1. Ognista kula, która może wywołać Podpalenie celu i zadaje znikome obrażenia pobliskim przeciwnikom. Razi przeciwników na obszarze kąta 315° przed Geraltem.
  2. Natężenie Znaku: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom III
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Wykupienie tego atrybutu wydatnie zwiększy moc kuli, zaś jej zasięg obejmie niemal wszystkich przeciwników dookoła! Całkiem nieźle, ponieważ ta zabawka kosztuje tylko jeden Srebrny Talent.

Wiedźmin - Znak Igni - Pożoga Pożoga

Efekt:

  1. Zwiększa szansę na wywołanie Bólu u przeciwnika.

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Raczej mało przydatny atrybut - Ból można wywołać na wiele innych sposobów. Z pewnością znajdziesz lepszą umiejętność, by ulokować w niej Srebrny Talent.

Wiedźmin - Znak Igni - Zwiększona Efektywność Zwiększona Efektywność

Efekt:

  1. Koszt rzucenia Znaku: -20%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Tak jak w przypadku innych Znaków, tak i tutaj warto rozważyć zakup tego atrybutu, tylko jeżeli używasz go często i uważasz, że pochłania zbyt wiele Energii. Można zamiast tego korzystać z dobrodziejstw eliksiru Puszczyk, jednak wybór pozostawiam już tobie.

Poziom V

Wiedźmin - Znak Igni - Mistrz Mistrz

Efekt:

  1. Tworzy ognistą kulę zadającą przy uderzeniu obrażenia celowi i pobliskim przeciwnikom. Duży zasięg.
  2. Natężenie Znaku: +100%

Wymagania: Złoty Talent, stopień "Adept"
Uwagi: brak
Mrozie: Ostatnie i naprawdę potężne wzmocnienie Znaku. Koszt jest jednak dość proporcjonalny; warto się wcześniej zastanowić, czy nie lepiej gdzie indziej oddać jeden Złoty Talent.

Wiedźmin - Znak Igni - Znak Igni, poziom V Znak Igni, poziom V

Efekt:

  1. Ognista kula, która może wywołać Podpalenie celu i zadaje znikome obrażenia pobliskim przeciwnikom. Razi przeciwników na obszarze kąta 360° przed Geraltem.
  2. Natężenie Znaku: +100%

Wymagania: Złoty Talent, Inteligencja, poziom IV
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Drogi, lecz mocno usprawniający "fireballa" atrybut. Z uwagi na jego cenę, zakupem powinni się zainteresować ci, którzy naprawdę często wspomagają się Znakiem Igni w walce. Reszta może być zawiedziona, a szkoda by było Złotego Talentu.

Wiedźmin - Znak Igni - Przedłużone Działanie Przedłużone Działanie

Efekt:

  1. Czas trwania Podpalenia: +50%

Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: Moc efektu zależy od Natężenia Znaku.
Mrozie: Niezły atrybut, jednak niewarty Złotego Talentu. No i oczywiście trzeba by wcześniej wykupić atrybuty związane z Popdaleniem... odradzam.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.