Nocne kłamstwa

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po zabiciu kilku grup bandytów "Płytkiej Straży" (mniej więcej 4-6 grup), których spotkasz nocą na ulicach Górnego Miasta.

Opis

Kiedy zlikwidujesz odpowiednią liczbę grup "Płytkiej Straży", dowiesz się, że gang ma swoją bazę w Górnym Mieście. Udaj się tam i weź kryjówkę bandytów szturmem - walka może okazać się dosyć trudna, zwłaszcza jeśli udasz się tam na samym początku Aktu I-ego. Niemniej, wyprawa jest warta zachodu - przy ciele dowódcy bandytów, "Kapitana" Quertha, znajdziesz m.in. Zarozumiały Tasak Palvo oraz Robocze buty Formari. Co więcej, "Płytka Straż" zniknie z ulic Kirkwall raz na zawsze.

Warto dodać, że jeśli był to pierwszy rozbity przez ciebie gang, po opuszczeniu kryjówki "Płytkiej Straży" podejdzie do ciebie zamaskowana kobieta i pogratuluje dobrze wykonanej roboty. To jednak nie wszystko - tajemnicza postać zaproponuje sowitą nagrodę za głowy innych bandytów, jacy działają w Kirkwall. Odebrać ją możesz w nocy, na piętrze tawerny "Pod Wisielcem". Tam, w jednym z bocznych pokoi, znajdziesz swoją "przyjaciółkę", która za likwidację tej, jak i każdej kolejnej grupy przestępczej, zapłaci ci 2 suwereny oraz 500 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.