Wyciszenie

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz na koniec misji Rozmowa o interesach.

Opis

W czasie spotkania w tawernie "Pod Wisielcem" Varrik przyzna, że do wcielenia w życie planu ekspedycji niezbędna jest nie tylko gotówka, ale także poznanie wejścia na Głębokie Ścieżki - co jest aktualnie problemem. Krasnolud słyszał jednak, że w Kirkwall przebywa Szary Strażnik, który być może byłby skłonny udostępnić cenne informacje. Poszukiwania należy rozpocząć od sklepu "Fereldeńskie towary Lirene" w Dolnym Mieście.

Właścicielka lokalu wyjawi ci, że rzeczony Strażnik, mag imieniem Anders, posiada swoją klinikę w Mrokowisku. Gdy jednak wyjdziesz na zewnątrz, natkniesz się na grupę uchodźców, którzy nie są zadowoleni z tego, że wypytujesz o ich "dobrodzieja". Jeśli pozwolisz przemówić Bethany lub Carverowi, sprawę uda się załatwić pokojowo - w przeciwnym wypadku czeka cię walka, choć dosyć łatwa. Skieruj się prosto na spotkanie z Andersem.

Mag, zresztą nasz stary znajomy z dodatku Przebudzenie, będzie dosyć konkretny: jeśli pomożesz mu uratować jego przyjaciela Karla przed wyciszeniem, otrzymasz mapy Głębokich Ścieżek. Bez względu na twoją odpowiedź przyjmiesz propozycję. Udaj się więc nocą do budynku Zakonu, gdzie będzie już na ciebie czekał Anders. Szybko okaże się, że dla przyjaciela Strażnika jest już za późno - Karl został wyciszony i posłużył jako przynęta dla schwytania fereldeńskiego uzdrowiciela. Koniec końców, zostaniesz zmuszony do zlikwidowania oddziału templariuszy i ich porucznika; nie powinno być to trudne, zważywszy zwłaszcza na to, że po twojej stronie stanie sam Anders, i to w trybie swoistej "furii". Po walce Karl poprosi dawnego przyjaciela o śmierć. Anders nie będzie oponował, choć w tej sytuacji możesz oczywiście zdobyć kilka pkt Przyjaźni/Rywalizacji. Po spełnieniu prośby wyciszonego czarodzieja zostaniesz automatycznie przeniesiony do kliniki w Mrokowisku.

Na miejscu Anders opowie ci o tym, jak połaczył się z duchem Justyniana, którego wybuch miałeś okazję zaobserwować przy okazji walki z templariuszami. Otrzymasz również obiecane mapy i 600 PD. Co więcej, mag stanie się od tej pory twoim nowym towarzyszem. Warto poważnie rozważyć jego kandydaturę na naczelnego czarodzieja twojej drużyny.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.