Justynian

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu mini-questu Sprawdź, co u Andersa.

Eksploracja

Kanały

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Zad. towarzyszy - Justynian - Kanały

1 - wyjścia prowadzące do Mrokowiska.

2 - złoża sela petrae.

3 - gruzy. Zbadanie ich zaktualizuje twój wpis na temat "Zagadki Kirkwall", co przybliży się do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".

4 - kufer (skomplikowany zamek). Jeśli uda ci się go otworzyć, w środku znajdziesz Buty ze smoczej łuski.

Kopalnie smoczego kamienia

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Zad. towarzyszy - Justynian - Kopalnie smoczego kamienia

5 - wyjścia do Kościanego Szybu.

6 - zwłoki. Znajdziesz przy nich amulet Przysięgę Strażnika.

7 - grzyb głębinowy. Jest to jeden ze składników niezbędnych do tworzenia trucizn i bomb. Za jego zebranie otrzymasz 200 PD.

8 - złoże smoczego kamienia.

9 - zwłoki. Po przeszukasniu natrafisz przy nich na Pas z gryfich piór.

Opis

Podczas rozmowy z Andersem w jego klinice w Mrokowisku dowiesz się, że mag znalazł prawdopodobnie sposób na oddzielenie go od Justyniana. Aby tego dokonać będzie potrzebował jednak dwóch rzadkich składników: sela petrae i smoczego kamienia. Oczywiście nie obejdzie się bez twojej asysty przy zbieraniu, zaś sama rozmowa może przysporzyć ci kilka punktów Przyjaźni/Rywalizacji.

Sela petrae znajdziesz w kanałach w Mrokowisku. Musisz zebrać próbki z wszystkich pięciu złóż, po drodze eliminując atakujące cię grupy najemników, przemytników lyrium i apostatów. Za zebranie kompletu składników otrzymasz 800 PD.

Po drugi ze składników, tj. smoczy kamień, wybierz się do położonych przy Kościanym Szybie kopalni. Na miejscu znów będziesz musiał zebrać pięć próbek smoczego kamienia, a wydatnie w tym będą ci przeszkadzać ogromne pająki, z pojedynczym "wielgachnym" osobnikiem włącznie. Zebranie odpowiedniej ilości smoczego kamienia zapewni ci kolejne 800 PD.

Po zebraniu niezbędnych ingrediencji wróć wraz z Andersem do jego kliniki w Mrokowisku. Mag poprosi cię o jeszcze jedną przysługę: odwrócenie uwagi Wielkiej Kapłanki Elthiny, kiedy on przemknie obok straży Zakonu i... No właśnie, co zrobi? Tego się na razie nie dowiesz, nawet jeśli spróbujesz "przycisnąć" swojego kompana. Możesz pomóc Andersowi w tym zadaniu udając się do budynku Zakonu i zajmując rozmową wielebną kapłankę, podczas gdy Szary Strażnik zrobi "coś" w samotności. W nagrodę otrzymasz 1200 PD, zaś sam mag przywdzieje świetny Płaszcz Renegata. Oczywiście nie musisz asystować Andersowi - jeśli odmówisz mu pomocy, twój kompan i tak wykona swój plan, jednak ty nie zyskasz za to żadnych profitów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.