Najcenniejszy skarb Gamlena

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu Wymiętej notatki, którą znajdziesz w domu Gamlena w Dolnym Mieście.

Eksploracja

Przetwórnia ryb Smetty'ego

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Zad. uzupełniające - Najcenniejszy skarb Gamlena - Przetwórnia ryb Smetty'ego

1 - wyjście prowadzące do doków.

2 - gruz. Kiedy go zbadasz, twój wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall" zostanie zaktualizowany. Przybliżysz się również do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".

3 - dostawa 1023.

Kloaka

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Zad. uzupełniające - Najcenniejszy skarb Gamlena - Kloaka

4 - przejścia do mapy świata.

5 - Charade.

Opis

W notatce wyczytasz, że jeśli Gamlen chce dostać Klejnot z Keroshek, musi przyjść do Mrokowiska sam. Kiedy zapytasz o pismo samego zainteresowanego, odpowie ci, że stracił na poszukiwanie tej błyskotki większość swojej fortuny, po czym każe ci wracać do swoich spraw. Jak więc widać, musisz przeprowadzić śledztwo na własną rękę.

W Mrokowisku natkniesz się na grupę bandytów pod przywództwem Mekela. Mężczyzna stwierdzi, że miał ci tylko dostarczyć informację, ale odkąd wie, że w grę wchodzi Klejnot, postanowił zdobyć artefakt dla siebie. Jakkolwiek byś mu nie odpowiedział, rozmowa zakończy się walką. Przy ciele Mekela znajdziesz notatkę wspominającą o "młotku". Wracaj do Gamlena.

Wuj stwierdzi, że zaszyfrowana informacja może odnosić się gry, w którą grał jako dziecko. Na ścianie w domu Gamlena w Dolnym Mieście wciąż wisi stary "młotek". Kiedy go zbadasz, zauważysz że jest on zrobiony z drewna vhenadahla - drzewa rosnącego w centrum elfiego obcowiska. Kiedy zbliżysz się do niego w trakcie dnia, podejdzie do ciebie nieznajomy elf i poprosi o otworzenie "dostawy 1023", która znajduje się w przetwórni ryb Smetty'ego w dokach.

Udaj się tam nocą. Kiedy znajdziesz skrzynię, o której była mowa (3), okaże się, że to pułapka - ze wszystkich stron nadciągną najemnicy. Pozbądź się ich i przeszukaj zwłoki dowódcy - natrafisz na kolejny papier, który tym razem pokieruje cię do miejsca zwanego "Kloaką", a znajdującego się tuż za murami Kirkwall.

W Kloace spotkasz Charade. Zanim jednak zdążysz z nią porozmawiać, na miejscu pojawi się Veld, brat Mekela. Mężczyzna oczywiście chce pomścić śmierć brata, co doprowadzi do kolejnej bitwy. Kiedy uporasz się z oddziałem wrogów, wreszcie będziesz mógł zamienić kilka słów z napotkaną kobietą. Charade zdradzi, że jest zaginioną córką Gamlena, zaś poprzez zostawiane notatki szukała sposobu na spotkanie z nim. Możesz zaproponować jej, by spotkała się z ojcem, lub stwierdzić, że nic cię to nie obchodzi, dzięki czemu Charade wręczy ci przed odejściem wspomniany na początku amulet o nazwie Klejnot z Keroshek. Przed opuszczeniem Kloaki przeszukaj zwłoki Velda, przy których znajdziesz miecz Wyjec.

Bez względu na to, co powiedziałeś, wróć do domu Gamlena Dolnym Mieście. Jeśli zasugerowałeś Charade spotkanie, zobaczysz wzruszającą scenę powrotu kobiety do domu. W przeciwnym wypadku Gamlen zacznie cię wypytywać o klejnot - możesz mu wówczas powiedzieć o córce lub przemilczeć tę kwestię. Zadanie zakończy się, zaś ty otrzymasz już żadnej nagrody.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.