- Punkt startowy
- Brama obcowiska
- Miejsca podpaleń
- Vhenadahl
- Valendrian
- Przejście do dzielnicy pałacowej
Już chwilę po przybyciu do obcowiska otrzymasz możliwość "ujarzmienia" emisariusza hurloków. Warto się zdecydować na ten krok, gdyż magiczne wsparcie, jakie ów może zapewnić, będzie nieocenione w kolejnych bitwach. I nie chodzi tu tylko o możliwości ofensywne nowego podkomendnego, ale także o umiejętności uzdrawiające - jak już pewnie zdążyłeś zauważyć, jest to jedyna opcja na leczenie ogrów oraz wrzeszczotów, które nie są w stanie korzystać z okładów leczniczych.
Wątek główny
Spal Vhenadahl
Arcydemon chce, abyś spalił znajdujące się w centrum obcowiska święte drzewo elfów - Vhenadahl. Oczywiście jak łatwo się domyślić, mieszkańcy dystryktu będą bronić reliktu do ostatniej kropli krwi.
Dostanie się do samego serca obcowiska będzie od ciebie wymagało zniszczenia bramy (2). Możesz tego dokonać dwojako: skorzystać z zaklęcia "Kula ognia", posiadanego przez emisariusza, lub rzucić w oznaczone beczki Bombami ogniowymi - zapas 10 sztuk znajdziesz w kufrze położonym nieopodal bramy.
Wewnątrz obcowiska natkniesz się na dość sporą grupę elfów pod dowództwem "żółtego" nestora, jednak z uwagi przede wszystkim na słabe uzbrojenie, twoi przeciwnicy nie powinni stawiać oporu zbyt długo. Zadanie zostanie zaliczone, gdy podpalisz przy pomocy Kul ognia lub Bomb Ogniowych 3 punkty, oznaczone na mapie liczbą 3 oraz sam Vhenadahl (4). W efekcie drzewo spłonie, a ty ściągniesz na siebie gniew kolejnych elfów.
Wyrżnij elfy
Elfy są rządne zemsty, jednak jak sugeruje Arcydemon, powinieneś im zamiast tego dać śmierć. Twoi przeciwnicy znów będą bardzo słabo uzbrojeni i nie powinni stanowić większego zagrożenia. Jedynym godnym uwagi wrogiem jest Zevran, ale i on okaże się bezsilny w bezpośrednim starciu z ogrem. Nota bene, elf pozostawi po sobie Sztylet Kruka i Antiviańskie skórzane buty.
Nim opuścisz obcowisko, warto jeszcze odnaleźć i zabić przywódcę elfów - Valendriana. Starca w otoczeniu kilku kompanów napotkasz przy 5. Po krótkiej walce przeszukaj jego zwłoki - zdobędziesz Naszyjnik plemienny (prezent) oraz Zaklęty sztylet.
Spustosz Pałac
Zadanie to zostanie zaliczone, gdy skorzystasz z przejścia (6) i na mapie Denerim wybierzesz dzielnicę pałacową.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!