Thaig Cadasha

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - DLC - Polowanie na czarownicę - Thaig Cadasha

Thaig jest zamieszkany przez całkiem sporą populację mrocznych pomiotów (genloki, hurloki, wrzeszczoty itd.), jednak bitwy są zasadniczo łatwe. Nieco problemów może sprawić jedynie grupa dowodzona przez hurloka berserkera (9).

1 - przejście do mapy świata.

2 - charakterystyczny kamień (Landmark Stone). Dzięki niemu twój mabari może zyskać bonusy w walce.

3 - magiczne wiry (Vortices of Magic).

4 - elfickie latarnie (Elven Lanterns).

5 - skrzynia. Wewnątrz znajdziesz Wysłużoną notkę (Worn Note) która rozpocznie zadanie Historia Cad'halash (The History of Cad'halash).

6 - sterta kości. A wśród nich Wysłużony dziennik (Worn Journal), który zaktualizuje zadanie Historia Cad'halash (The History of Cad'halash).

7 - sterta kości. Pośród nich znajdziesz Podarty list (Torn Letter), który zaktualizuje zadanie Historia Cad'halash (The History of Cad'halash).

8 - włócznia. Nadziano nań Skrawek papieru (Scrap of Paper), który zaktualizuje zadanie Historia Cad'halash (The History of Cad'halash).

9 - bitwa z grupą mrocznych pomiotów pod dowództwem hurloka berserkera. Ten ostatni po śmierci pozostawi po sobie Uprząż zręcznych ruchów (Cinch of Skillful Maneuvering).

10 - Punkt wejrzenia (Scrying Spot). Jeżeli odwiedziłeś wcześniej elfickie ruiny i zdobyłeś odłamek Eluviana, będziesz mógł tutaj przeprowadzić rytuał.

Wątek główny

Głównym celem wycieczki do Thaigu Cadasha jest zdobycie czterech Elfickich latarni (Elven Lanterns). Oczywiście, żeby nie było zbyt łatwo, elfy ukryły "Światła Arlathanu" przed wzrokiem innych ras. Wykrycie ich jest możliwe dzięki "magicznym wirom" (Vortices of Magic) (3), które po wejściu weń będą wskazywać położenie następnego wiru lub samej latarni. Wówczas, kiedy zbliżysz się do artefaktu (4), Finn rzuci zaklęcie opierające się na krwi Ariane, dzięki czemu elficki relikt stanie się widoczny. Zabranie latarni za każdym razem będzie prowadzić do starcia z jednym lub dwoma starożytnymi strażnikami elfów w stopniu "pomarańczowym" lub "żółtym" - bitwy te raczej nie sprawią ci większych problemów. Warto dodać, że jeśli znasz lokalizację artefaktów (patrz mapa), możesz zupełnie pominąć całą procedurę związaną z wirami i udać się od razu pod wskazane miejsca.

Jeśli odwiedziłeś już elfickie ruiny i zdobyłeś odłamek Eluvianu, w 10 będziesz mógł odprawić specjalny rytuał, który zrekonstruuje znajdujące się w thaigu lustro. W trakcie obrzędu twoją drużynę zaatakują zwykłe i "żółte" cienie, a w dodatku będziesz musiał radzić sobie bez Finna, który całkowicie skupi się na zaklęciu aktywującym Eluvian. Po zakończeniu walki mag wyjawi, że odkrył drugie lustro na Pustkowiach Smoczych Kości - tam też się właśnie wybierasz.

Jeżeli jednak nie masz jeszcze odłamka Eluvianu, udaj się teraz do elfickich ruin.

Zad. poboczne

Historia Cad'halash (The History of Cad'halash)

Zleceniodawca: brak. Zadanie otrzymasz po przeczytaniu jednego z dokumentów (5, 6, 7 lub 8).
Nagroda: osiągnięcie Czas drewna i kamienia (A Time of Wood and Stone)
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Zadanie to otrzymasz czytając jeden z czterech rozrzuconych po thaigu dokumentów (5, 6, 7 lub 8). Celem misji jest odnalezienie pozostałych trzech zapisków, które opowiadają historię miasta Cad'halash. Zebranie wszystkich czterech zapewni ci osiągnięcie Czas drewna i kamienia (A Time of Wood and Stone) i zakończy to krótkie zadanie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.