Twierdza wojownika/mnicha

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Jeśli grasz wojownikiem lub mnichem, twoją twierdzą będzie Warownia D'Arnise. Wcześniej, aby stać się jej posiadaczem będziesz musiał pomóc Nalii pozbyć się z zamku trolli (patrz tutaj), a następnie wydobyć z kłopotów twoja domorosłą czarodziejkę (więcej tutaj). Kiedy staniesz się już szczęśliwym posiadaczem warowni, będziesz mógł raz na tydzień odbierać zyski generowane przez twierdzę. Jednak bycie panem i władcą tych włości to nie tylko złoto - w krótkim odstępie czasowym przyjdzie ci się zmierzyć z różnymi przeciwnościami losu, o których niżej.

  1. Na początek wizytę złoży ci pewien kupiec, który został obrabowany na twoich ziemiach - zapłać mu 500 szt. złota żeby mieć go z głowy. Pozostaje jeszcze kwestia złapania rabusiów; przekaż na ten cel kolejne 500 szt. złota; dostaniesz trochę PD za wykonanie zadania.

  2. I znów złodzieje... tym razem to kapitan straży chciał ukraść trochę złota na lekarstwa dla żony. Porozmawiaj z nim i kup dla niego leki. Następnie musisz się zastanowić co zrobić ze swoim podwładnym: możesz mu wybaczyć, wyrzucić lub zabić. Sugeruję wybór pierwszego rozwiązania. I znów w zależności od tego co zrobiłeś, dostaniesz różną ilość PD.

  3. Tym razem nawiedzi cię kapłan Tempusa, który chciałby założyć na terenie twierdzy świątynie Pana Bitew. Zgódź się, a zyskasz trochę PD.

  4. Następną wizytę złoży ci sam lord Fahrington Roenall, który ma zamiar odebrać ci zamek razem z wszystkimi terenami doń przyległymi. Oczywiście mu się to nie uda, a ty zdobędziesz kolejne PD.

  5. Następny problem do rozwiązania jest dość osobliwy - odwiedzi cię wieśniaczka, która ma poważny dylemat: wyjść za biedaka którego kocha czy za bogacza, do którego nic nie czuję. Doradź jej by podążyła za głosem serca i dorzuć 500 szt. złota jako prezent ślubny - znów zgarniesz trochę PD.

  6. Na twoich terenach miała miejsce... powódź! Wiele farm zostało zniszczonych, dlatego wieśniacy będą ubiegać się o środki na odbudowę dobytku; daj im tyle złota ile zarządają - inaczej wzniecą bunt i sprawa może mieć nieciekawy finał.

  7. Na koniec po raz drugi wpadnie z wizytą lord Roenall, tym razem ze zbrojną świtą. Poślij wszystkich przeciwników do piachu, a nikt już nie będzie zakłócał twojego spokoju w okolicy warowni przez długi, długi czas...

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.