Czeluść w Górach Vimmark

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Dziedzictwo - Czeluść w Górach Vimmark

1 - przejście na Pustkowie Vimmark.

2 - bitwa. W pierwszej fazie zaatakują cię dwa bronto - zlikwiduj je możliwie jak najszybciej, gdyż niedługo później nadejdą posiłki w postaci bandytów Kartelu.

3 - zamknięta brama. Klucz do niej znajdziesz w starym pudełku (6). Po jej otwarciu będziesz musiał się zmierzyć z dwójką strzelców Kartelu.

4 - punkt widokowy. Dzięki niemu możesz bliżej przyjrzeć się prastarej wieży leżącej w centrum kompleksu zabudowań.

5 - raport zwiadowcy. Dowiesz się z niego co nieco na temat wieży oraz przylegających do niej budynków. Otrzymasz też stosowny wpis do Kodeksu.

6 - stare pudełko. W środku natkniesz się na Klucz do bramy, którym otworzysz bramę 3, a także Pogięty stalowy pierścień.

Warto zauważyć, że po opuszczeniu budynku zostanies zaatakowany przez dwa oddziały strzelców Kartelu oraz ich nadzorcę.

7 - północny dziedzienic. Możesz z niego dostać się do komnet na północy i na wschodzie, gdzie znajdziesz kilka losowych, prawdopodobnie przydatnych przedmiotów. Kiedy tu jednak wrócisz, zastaniesz oddział strzelców Kartelu oraz dwoch skrytobójców. Tych pierwszych możesz wyeliminować poprzez uruchomienie pułapki - dźwignia znajduje się w centrum pomieszczenia. Kiedy to zrobisz, rozprawienie się z zabójcami nie powinno stanowić problemu.

8 - przejście do kryjówki Kartelu. Nim do niej dotrzesz, będziesz musiał zlikwidować jeszcze kilku strzelców Kartelu. Na schodach natkniesz się również na pułapki, których nie zapomnij rozbroić.

Wątek główny

W "czeluści" czekają cię trzy duże bitwy: z dwoma bronto i bandytami Kartelu (2), z oddziałem strzelców i nadzorcą Kartelu po wyjściu z budynku 6 oraz z oddziałem strzelców i dwoma skrytobójcami Kartelu po spenetrowaniu pomieszczeń przy północnym dziedzińcu (7). Ponadto, w starym pudełku 6 znajdziesz Klucz do bramy, który pozwoli ci otworzyć główne wrota (3). Za nimi zobaczysz długie schody - przygotuj się do odparcia ataku kolejnych strzelców, a także rozbrojenia kilku pułapek. W punkcie 8 odnajdziesz przejście, które zaprowadzi cię do kryjówki Kartelu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.