Bramy miasta

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Kroniki mrocznych pomiotów - Solucja - Denerim, bramy miasta
  1. Punkt startowy
  2. Sir Cauthrien
  3. Ogr
  4. Arl Howe
  5. Barykady
  6. Przejście do dzielnicy targowej

Rozgrywkę rozpoczniesz w zachodniej części bram Denerim. Od razu otrzymasz pierwsze polecenie-misję od Arcydemona. Kiedy je wykonasz, twój pan zleci ci następne zadanie, itd. W okolicy znajdziesz kilka kufrów z losowymi przedmiotami - warto na nie zwrócić uwagę, gdyż mogą zawierać przydatne rzeczy, takie jak Okłady lecznicze.

Wątek główny

Zwerbuj sługę

Na początek musisz zwerbować sługę. Użyj do tego "Ujarzmienia", które znajdziesz na pasku zaklęć/talentów (jeśli z jakiegoś powodu nie ma tam tej zdolności, będziesz mógł ją przeciągnąć z karty talentów). Wybierz wspomnianą moc, a następnie kliknij na pobliskiego genloka, dzięki czemu zyskasz swojego pierwszego żołnierza. W jednej chwili możesz posiadać maksymalnie trzech podwładnych.

Zdobądź szacunek w walce

Arcydemon stwierdzi, że aby dowodzić armią, musisz zdobyć szacunek pomiotów, tj. uzyskać u przynajmniej jednego żołnierza 20 pkt przychylności. Dokonać tego możesz w bardzo prosty sposób: zabijając obrońców miasta, których spotkasz w okolicy 2, z sir Cauthrien na czele. Po drodze możesz zwerbować do swojej drużyny kolejnych 2 "towarzyszy".

Uratuj ogra

Nieco na północ od centralnego placu kilku wrogów usiłuje zabić ogra (3). Zlikwiduj ich, zanim ten potężny pomiot padnie trupem, a zyskasz możliwość włączenia go do drużyny - zdecydowanie warto to zrobić.

Za ukończenie tej misji otrzymasz talent "Odwaga". Arcydemon zleci ci również zadanie poboczne - "Roznieś barykady".

Zabij arla

Twoim kolejnym celem jest zabicie arla Howe'a, który zorganizował kilku obrońców - całą grupkę znajdziesz przy punkcie 4. Szlachcicowi będzie towarzyszył "żółty" ogar bojowy i kilku zwykłych żołnierzy, jednak walka nie powinna sprawić ci żadnych problemów. Przy ciele arla znajdziesz m.in. Piłomiecz oraz Stalowe karwasze, które możesz wręczyć jako prezent któremuś z podkomendnych.

Spustosz rynek

Zadanie to zostanie zaliczone kiedy opuścisz bramy miasta poprzez przejście oznaczone 6 i wybierzesz na mapie Denerim dzielnicę targową.

Zad. poboczne

Roznieś barykady

Zadanie to jest bardzo proste i polega na zniszczeniu dwóch barykad (5) oraz zabiciu stacjonujących przy nich żołnierzy. Zapory możesz rozbijać mieczem, choć zdecydowanie lepszy efekt da wykorzystanie ogra i jego talentu "Miotanie", który oprócz zniszczenia barykad, powali kryjących się za nimi wrogów.

Pomiędzy zaporami natkniesz się na kufer zawierający Mniejszy okład leczniczy i Mniejszey zestaw do leczenia ran, które z pewnością przydadzą ci się w przyszłości.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.