Głusza Korcari

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

UWAGA! DLC, którego solucję czytasz, nie doczekało się oficjalnej lokalizacji. Podane tutaj polskie określenia miejsc i przedmiotów pochodzą z nieoficjalnego tłumaczenia, które można pobrać stąd. Oryginalne angielskie nazwy wstawiono w nawiasy.

Wątek główny

Przygodę rozpoczniesz w Głuszy Korcari, za jedynego towarzysza mając swojego psa. Z braku innych możliwości wejdź do chaty Flemeth. Zastaniesz tam elfkę imieniem Ariane. Z krótkiej rozmowy, jaka się wywiąże, dowiesz się, że kobieta również poszukuje Morrigan, choć w zupełnie innym celu - nasza wspólna znajoma wykradła Dalijczykom księgę, którą Ariane musi odzyskać. Elfka dołączy do twojej drużyny, zaś ty zdecydujesz, by udać się do Kręgu maginów.

Po wyjściu z chaty zaatakuje cię grupa mrocznych pomiotów pod dowództwem "żółtego" emisariusza hurloków, jednak walka nie należy do zbyt trudnych. Po uporaniu się z przeciwnikami skieruj się bezpośrednio do wieży Kręgu.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia