Inwazja mrocznych pomiotów

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - Solucja - Inwazja mrocznych pomiotów
  1. Duch templariusza
  2. Uthkiel Miażdżyciel
  3. Esencja sprytu
  4. Zdrój siły
  5. Esencja siły woli

Jak łatwo się domyślić po nazwie lokacji, twoimi głównymi przeciwnkami będą tutaj mroczne pomioty - genloki i hurloki, a nawet kilku emisariuszy.

Główne cele:

  1. Nauczyć się formy ducha - w pomieszczeniu nr 1 natkniesz się na ducha templariusza walczącego z kilkoma mrocznymi pomiotami. Pomóz zjawie pozbyć się potworów, a w nagtodę nauczy cię postaci ducha, dzięki której będziesz mógł przechodzić przez duchowe drzwi i aktywować niektóre esencje atrybutów.

  2. Zabić Uthkiela Miażdzyciela - demon jest jednym z 5 strażników broniących przejścia do wewnętrznego sanktuarium - znajdziesz go w punkcie 2. Jest to nieco potężniejsza forma ogra, co z racji jego zdolności Taranowania i tym samym powalania twojej postaci czyni go całkiem niebezpiecznym. Znim zetrzesz się z nim w bezpośredniej walce, postaraj się przy pomocy zaklęć obszatowych zadać mu tak wiele obrażeń, jak tylko możesz. Potem zamień się w golema i staraj kontrować ciosy Uthkiela. Jeśli liczba twoich pkt życia spadnie do niebezpiecznych wartości, postaraj się go ogłyszyć (np. Wstrząsami) i wyleczyć się w formie ducha lub w swojej naturalnej postaci, przy pomocy okładów leczniczych.

Cele dodatkowe:

  1. 3 - esencja sprytu. Dodaje na stałe +1 do sprytu.

  2. 4 - zdrój siły. Dodaje na stałe +1 do siły.

  3. 5 - esencja siły woli. Dodaje na stałe +1 do siły woli (musisz być w formie ducha, aby z niej skorzystać).

Przejścia

Poniższe litery odpowiadają rodzajowi oraz umiejscowieniu poszczególnych przejść na powyższej mapie.

  1. A - ścieżki spowite płomieniami (musisz być w formie płonącego człowieka, aby przejść bez uszczerbku na zdrowiu).

  2. B - masywne drzwi (musisz być w formie golema, aby przez nie przejść).

  3. C - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).

  4. D - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).

  5. E - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).

  6. F - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).

  7. G - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).

  8. P - piedestały Pustki.

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.