- Duch templariusza
- Uthkiel Miażdżyciel
- Esencja sprytu
- Zdrój siły
- Esencja siły woli
Jak łatwo się domyślić po nazwie lokacji, twoimi głównymi przeciwnkami będą tutaj mroczne pomioty - genloki i hurloki, a nawet kilku emisariuszy.
Główne cele:
- Nauczyć się formy ducha - w pomieszczeniu nr 1 natkniesz się na ducha templariusza walczącego z kilkoma mrocznymi pomiotami. Pomóz zjawie pozbyć się potworów, a w nagtodę nauczy cię postaci ducha, dzięki której będziesz mógł przechodzić przez duchowe drzwi i aktywować niektóre esencje atrybutów.
- Zabić Uthkiela Miażdzyciela - demon jest jednym z 5 strażników broniących przejścia do wewnętrznego sanktuarium - znajdziesz go w punkcie 2. Jest to nieco potężniejsza forma ogra, co z racji jego zdolności Taranowania i tym samym powalania twojej postaci czyni go całkiem niebezpiecznym. Znim zetrzesz się z nim w bezpośredniej walce, postaraj się przy pomocy zaklęć obszatowych zadać mu tak wiele obrażeń, jak tylko możesz. Potem zamień się w golema i staraj kontrować ciosy Uthkiela. Jeśli liczba twoich pkt życia spadnie do niebezpiecznych wartości, postaraj się go ogłyszyć (np. Wstrząsami) i wyleczyć się w formie ducha lub w swojej naturalnej postaci, przy pomocy okładów leczniczych.
Cele dodatkowe:
- 3 - esencja sprytu. Dodaje na stałe +1 do sprytu.
- 4 - zdrój siły. Dodaje na stałe +1 do siły.
- 5 - esencja siły woli. Dodaje na stałe +1 do siły woli (musisz być w formie ducha, aby z niej skorzystać).
Przejścia
Poniższe litery odpowiadają rodzajowi oraz umiejscowieniu poszczególnych przejść na powyższej mapie.
- A - ścieżki spowite płomieniami (musisz być w formie płonącego człowieka, aby przejść bez uszczerbku na zdrowiu).
- B - masywne drzwi (musisz być w formie golema, aby przez nie przejść).
- C - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- D - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- E - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- F - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- G - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- P - piedestały Pustki.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!