Morag Tong to organizacja zajmująca się honorowym wykonywaniem wyroków śmierci, dlatego też niemal wszystkie zadania ograniczać się będą do zasztyletowania kogoś. Siedziba bractwa znajduje się w kanałach strefy Arena w Vivek (Wejście przez magazyn, klapa w podłodze zamknięta zamkiem 50). Zleceniodawcą jest Eno Hlaalu.
Wymagane umiejętności (U): Akrobatyka, Celność, Iluzja, Krótkie Ostrze, Lekki Pancerz, Skradanie.
Wymagane współczynniki (W): Zwinność, Szybkość.
Oprócz wykonywania zadań, wyroków oraz zdobywania kolejnych Sanguine, istotnym czynnikiem, który jest wymagany by wspiąć się na kolejny szczebel organizacji, jest podnoszenie swoich umiejętności. Poniższa lista przedstawia wymagania jakie stawia Morag Tong, czyli co musisz umieć, aby przejść od zera do bohatera. Przykładowo "1U = 20, 2W = 30" oznacza, że aby awansować, jedna wymagana umiejętność musi być na poziomie 20, a dwa współczynniki na poziomie 30.
- Zrzeszony (wymagania: brak)
- Ślepe narzędzie (wymagania: 1U = 10, 2W = 30)
- Narzędzie (wymagania: 1U = 20, 2W = 30)
- Ścierwo (wymagania: 1U = 30 i 2U = 5, 2W = 30)
- Myślący (wymagania: 1U = 40 i 2U = 10, 2W = 30)
- Brat (wymagania: 1U = 50 i 2U = 15, 2W = 31)
- Wiedzący (wymagania: 1U = 60 i 2U = 20, 2W = 32)
- Mistrz (wymagania: 1U = 70 i 2U = 25, 2W = 33)
- Szlachetny Mistrz (wymagania: 1U = 80 i 2U = 30, 2W = 34)
- Arcymistrz (wymagania: 1U = 90 i 2U = 35, 2W = 35)
Wyrok na Ferurena Orana
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Ferurena Orana
Nagroda: możliwość przyłączenia się do Morag Tong
Naszym pierwszym zadanie jest "testowe" morderstwo. Otrzymujemy pisemny wyrok na Ferurena Orana, który znajduje się w gospodzie "Elfie Narody" w Vivek, plac dzielnicy Hlaalu. Po zabiciu mera, strażnicy będą nas ścigali; należy im pokazać im wyrok, a zostawią nas w spokoju. Teraz wracamy do Eno Hlaalu po kolejne wyroki.
Wyrok na Odaishaha Yasalmibaala/Torisa Sarena
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Odaishaha Yasalmibaala/Torisa Sarena
Nagroda: po 500 septimów za zlecenie
Odaishash Yasalmibaal jest naszym kolejnym celem. Mieszka on na wyspie, na południowy zachód od Tel Aruhn (mapa). Jurta jegomościa jest na brzegu wysepki, więc nie powinno być problemu ze znalezieniem. Wchodzimy do namiotu, robimy co nam przykazano i u Eno Hlaalu odbieramy nagrodę w postaci 500 septimów.
Przyszła kolej na Torina Sarena, który mieszka w Vivek, plac strefy Redoran(Posiadłość Saren). Próba rozmowy z kimkolwiek z tego domu skończy się atakiem. Szukamy Torina i mordujemy go. Po powrocie do zleceniodawcy otrzymamy 500 septimów.
Wyrok na Sarayna Sadusa/Ethala Salotha i Idroso Vendu
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Sarayna Sadusa/Ethala Salotha i Idroso Vendu
Nagroda: 500 oraz 1000 septimów
Sarayn Sadus jest przeznaczony do likwidacji. Mieszka on w jaskini Zaintirari (razem z kilkoma bandytami), która leży na północny zachód od obozu Erabenimsun (mapa). Likwidujemy jegomościa, za którego dostaniemy 500 septimów.
Teraz musimy zabić dwóch zabójców z klanu Telvanni - Ethala Salotha i Idroso Vendu, których znajdziemy na placu strefy Telvanni (tymczasowa siedziba Telvanni). Za ich likwidację dostaniemy 1000 septimów.
Wyrok na Gurila Retherana/Galasy Uvayn
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Gurila Retherana/Galasy Uvayn
Nagroda: po 1000 septimów za głowę
Naszym kolejnym Celem jest Guril Retheran, który znajduje się w gospodzie "Złote Kwiecie" w Vivek, strefa Redoran. Dodatkowo jegomość ma na sobie unikatową rękawiczkę i ciekawy mieczyk. Za zabicie Gurila dostaniemy 1000 septimów.
Trzeba nam zabić członkinię rodu Hlaalu, Galasę Uvayn, która znajduję się w skarbcu Hlaalu (Vivek, strefa Hlaalu, skarbiec). Za jej likwidację dostaniemy 1000 septimów.
Wyrok na Mavona Drenim/Tirera Belvayna
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Mavona Drenim/Tirera Belvayna
Nagroda: po 1000 septimów za zlecenie
Eno Hlaalu chce, aby jegomość imieniem Mavon Drenim wąchał kwiatki od spodu. Znajdziemy go w strefie Telvanni w Vivek(plac), w Wieży. Nagrodą jest 1000 septimów.
Tirer Belvayn jest kolejnym panem przeznaczonym do likwidacji. Mieszka on w jaskini Shara, która znajduje się na południowy zachód od Dagon Fel i zachód od ruin Mzuleft (mapa). Nagroda za likwidację - 1000 septimów.
Wyrok na Mathyna Bemisa/Brinosu Llarys
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Mathyna Bemisa/Brinosu Llarys
Nagroda: po 1000 septimów za głowę
Mathys Bemis, który ukrywa się w kanałach Dzielnicy Hlaalu w Vivek, razem ze swoimi poplecznikami. 1000 septimów to nagroda.
Brinosu Llarys musi odejść (z tego świata). Jest ona w w dunmerskiej twierdzy Hlormaren (zachód od Balmory, mapa). Chodzi sobie po dachu głównej części kompleksu w ebonowym kirysie i nagolennikach. Nagrodą będzie 1000 septimów.
Wyrok na braci Ienith
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo braci Ienith
Nagroda: 1000 septimów
Teraz musimy zabić braci Navila i Ravila Ienithów, którzy mieszkają w willi Orvasa Drena (Plantacja Dren, mapa). Można ich było zabić w misję dla Gildii Złodziei. Nagroda to 1000 septimów.
Ultimatum dla Movisa Darysa
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Przekonanie lub zabicie Movisa Darysa
Nagroda: 1000 septimów
Musimy przekonać Movisa Darysa do przejścia na stronę Morag Tong. Znajduje się on w Gildii Magów Ald'Ruhn. Jako dowód przejścia na jedyną słuszną stronę Movis daje nam Pas Odmowy, a Eno Hlaalu obdaruje nas dodatkowo 1000 septimów.
Ultimatum dla Carecalmo
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Carecalmo
Nagroda: wdzięczność Eno Hlaalu. Nic ponadto.
Musimy postawić ultimatum wysokiemu elfowi Carecalmo (Ashalmimikala - południe od Gnaar Mok, mapa). Albo Carecalmo i kultyści Mehrunesa Dagona przestaną ochraniać Mroczne bractwo, albo zginą. Urażony propozycją elf odrzuca ultimatum, przez co nie pozostawia nam wielkiego wyboru. Eno Hlaalu będzie zadowolony ze śmierci w/w mera.
Zlikwidować Durusa Mariusa
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Durusa Mariusa
Nagroda: 2000 septimów
Musimy zabić członka Mrocznego Bractwa, który ukrywa się w Vivek, Św. Olms, kanały: Assernerairan. Durus Marius i jego poplecznicy mają na sobie unikatowe rzeczy, które przy okazji zabierzemy. Nagroda za zabicie Durusa i jego ludzi to 2000 septimów.
Zlikwidować Severę Magię
Zadanie dostajemy od: Eno Hlaalu
Cel: Zabójstwo Severy Magii
Nagroda: Sztylet Czarnych Dłoni
Severa Magia, jedna z ważniejszych członkiń Mrocznego Bractwa ukrywa się w Ald Sotha (mapa), niższe piętra. Naszym celem jest oczywiście zlikwidowanie jej. Ona, podobnie jak Durus, ma na sobie kilka unikatowych rzeczy, które warto zabrać. W nagrodę za zabicie Magii dostaniemy Sztylet Czarnych Dłoni.
Po wykonaniu wszystkich misji Eno Hlaalu powie nam, że jest zmęczony swoją pozycją i chciałby odejść. Powie nam o tradycji, w której członek Morag Tong kandydujący na mistrza gildii zabijał starego mistrza. Czy wybierzesz drogę pokojową i pozwolisz odejść Eno Hlaalu, czy wyzwiesz go na pojedynek, zależy od Ciebie Graczu. Tak czy inaczej zostaniesz nowym mistrzem gildii Morag Tong.
Sanguine
Dawno temu, najwierniejsi wyznawcy zostali obdarowani przez Mephalę 27 przedmiotami (niciami) zwanymi także Sanguine. Nici zostały jednak skradzione i rozproszyły się po całej Vvardenfell; naturalnie, naszym zadaniem (które jest tylko dodatkowym questem) będzie odnalezienie 26 nici (jedna jest w posiadaniu Arcymistrza Bractwa) i zwrócenie ich Eno. Pamiętaj, że zadanie musisz ukończysz zanim Eno Hlaalu odda ci zwierzchnictwo w Morag Tong!
A oto i spis Sanguine, wraz z miejscami gdzie możemy je znaleźć:
Amulet Przedsiębiorczości (+5 do Handlu) - w posiadaniu Eno Hlaalu.
Amulet Giętkiego Języka (+5 do Retoryki) - Shotherra, Khuul, Lombard. Niestety jest ona pokojowo nastawioną osobą, więc należy ją sprowokować do walki.
Amulet Zbroi Zwinności (+5 do lekkiej zbroi) - Severa Magia, Ald'Sotha
Pierścień Płynnego Uniku (+5 do Bez Zbroi) - Severa Magia, Ald'Sotha
Rękawica Lekkiego Ostrza (+5 do Krótkiego Ostrza) - Severa Magia, Ald'Sotha.
Pas Zbroi Równowagi (+5 do Średniej Zbroi) - Relas Arothan, Assernerairan (kanały pod Vivek, św. Olms).
Pas Kąsania (+5 do Topora) - Relas Arothan, Assernerairan (kanały pod Vivek, św. Olms).
Pas Odmowy (+5 do Tarczy) - Movis Darys, Ald'ruhn, Gildia Magów.
Pas Szybkości (+5 do Atletyki) - Hrordis, Pelegiad, gospoda "W Pół Drogi".
Pas Cięcia (+5 do Długiego Ostrza)
Pas Pewnego Lotu (+5 do Celności) - Durus Marius, Assernerairan
Pas Zabójczego Pchnięcia ( +5 do Włóczni) - Gluronk gra-Shula, Sadrith Mora, "Brama", Północne Skrzydło.
Pas Sztuk Przyziemnych (+5 do Broni Obuchowej) - Carecalmo, Ashalmimikala.
Pas Krwawej Miazgi (+5 do Płatnerstwa) - Domba, Ald Daedroth.
Pas Zbroi Nieczułości (+5 do Ciężkiej Zbroi) - Mindeli Saren, Yasammidan.
Rękawice Kolczastej Pięści (+5 do Walki Wręcz) - Guril Retheran, gospoda "Złote Kwiecie" w Vivek, Strefa Redoran.
Rękawica Opoki (+5 do Zabezpieczeń) - Inganar, Ularradallaku.
Pierścień Złotej Wiedzy (+5 do Przemiany) - Talis Veran, Ebernanit.
Pierścień Zielonej Wiedzy (+5 do Przywrócenia) - ma go Gnaw Tooth, który mieszka w Ald Daedroth.
Pierścień Czerwonej Wiedzy (+5 do Zniszcenia) - Llandrale Varam, Ald'Sotha
Pierścień Przekroczenia (+5 do Przywołania) - Llandrale Varam, Ald'Sotha
Pierścień Przekształcenia (+5 do Zaklinania) - Llandrale Varam, Ald'Sotha.
Pierścień Srebrnej Wiedzy (+5 do Iluzji) - Earmil, Assurnabitashpi.
Pierścień Wiedzy Tajemnej (+5 do Alchemii) - Anel Rethelas, który znajduje się w Yasammidan.
Pierścień Wiedzy Niezwykłej (+5 do Mistycyzmu) - Erundil, twierdza Indoranyon.
Buty Skoku (+5 do Akrobatyki) - Dro'Zaymar, Kanał Południe-Trzy w Vivek, dzielnica św. Delyna.
Buty Podchodów (+5 do Skradanie się) - Thovasi Alen, który mieszka w Assarnatamat.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!