Srogi szef

Solucja i poradnik gry TES V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Kjara, kapitana statku Północny Wiatr, który cumuje w dokach Wichrowego Tronu.

Opis

Kjar wyzna ci, że jeden z członków jego załogi uciekł i założył własny gang w jednym z pięciu losowych miejsc:

  • Grota na Turni (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia Kamiennego Potoku (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia na Wzgórzach Mówców (na południowy-zachód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia Zaginionego Noża (nieopodal Fortu Amol, na północny-zachód od Czarnego Ruczaju)
  • Skała Wisielców (na południowy-zachód od Wichrowego Tronu)

Kapitan zechce, abyś zlikwidował krnąbrnego marynarza. Udaj się więc do wskazanej lokacji i zabij przywódcę tamtejszych bandytów. Po wykonaniu zadania wróć do Kjara, który wręczy ci nagrodę w postaci okrągłej sumy złota, zależnej od poziomu twojej postaci.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie