Broń jednoręczna

Vademecum gry TES V: Skyrim

Sztuka walki z użyciem broni jednoręcznej, takiej jak sztylety, miecze, buławy i topory wojenne. Wyszkoleni w tej dziedzinie zadają bardziej zabójcze ciosy.

Broń jednoręczna jest lekka i poręczna, dlatego świetnie nadaje się zarówno dla wojownika, jak i łotrzyka. Magowie z pewnością będą preferować nieco bardziej tradycyjny, dwuręczny kostur, toteż umiejetność ta na niewiele im się zda.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Broń jednoręczna 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Fechtmistrz Poziom 1: Broń jednoręczna zadaje obrażenia większe o 20%. - -
Poziom 2: Broń jednoręczna zadaje obrażenia większe o 40%. 20 Fechtmistrz, poziom 1
Poziom 3: Broń jednoręczna zadaje obrażenia większe o 60%. 40 Fechtmistrz, poziom 2
Poziom 4: Broń jednoręczna zadaje obrażenia większe o 80%. 60 Fechtmistrz, poziom 3
Poziom 5: Broń jednoręczna zadaje obrażenia większe o 100%. 80 Fechtmistrz, poziom 4
2 Siekierą przez łeb Poziom 1: Ataki toporami wojennymi zadają dodatkowe obrażenia od krwawienia. 30 Fechtmistrz, poziom 1
Poziom 2: Ataki toporami wojennymi zadają więcej obrażeń od krwawienia. 60 Siekierą przez łeb, poziom 1
Poziom 3: Ataki toporami wojennymi zadają jeszcze więcej obrażeń od krwawienia. 90 Siekierą przez łeb, poziom 2
3 Postawa bojowa Potężne ataki bronią jednoręczną kosztują o 25% mniej kondycji. 20 Fechtmistrz, poziom 1
4 Okrutne uderzenie Potężne ataki wyprowadzane w pozycji stojącej zadają 25% dodatkowych obrażeń i mają szansę na ścięcie głowy przeciwnika. 50 Postawa bojowa
5 Szarża krytyczna Pozwala wykonać jednoręczny, potężny atak w czasie biegu, który zadaje podwójne obrażenia krytyczne. 50 Postawa bojowa
6 Paraliżujące uderzenie Potężny atak do tyłu ma 25% szans na sparaliżowanie celu. 100 Okrutne uderzenie lub Szarża krytyczna
7 Łamignat Poziom 1: Ataki buławami ignorują 25% pancerza. 30 Fechtmistrz, poziom 1
Poziom 2: Ataki buławami ignorują 50% pancerza. 60 Łamignat, poziom 1
Poziom 3: Ataki buławami ignorują 75% pancerza. 90 Łamignat, poziom 2
8 Szermierz Poziom 1: Ataki mieczami mają 10% szans na zadanie krytycznych obrażeń. 30 Fechtmistrz, poziom 1
Poziom 2: Ataki mieczami mają 15% szans na zadanie krytycznych obrażeń. 60 Szermierz, poziom 1
Poziom 3: Ataki mieczami mają 20% szans na zadanie krytycznych obrażeń. 90 Szermierz, poziom 2
9 Podwójna nawałnica Poziom 1: Ataki dwiema broniami są o 20% szybsze. 30 Fechtmistrz, poziom 1
Poziom 2: Ataki dwiema broniami są o 35% szybsze. 50 Podwójna nawałnica, poziom 1
10 Podwójna brutalność Potężne ataki przy użyciu obu rąk zadają 50% dodatkowych obrażeń. 70 Podwójna nawałnica, poziom 1
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Amren Pospolity Dom Amrena lub ulice Białej Grani brak
Athis Ekspert Jorrvaskr, Biała Grań Musisz być członkiem Towarzyszy.
Burguk Mistrz Dushnikh Yal, twierdza orków na południowy-wschód od Markart Musisz go pokonać w walce na pięści (mini-zadanie pt. Walka! Walka!).
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Gwiazda Poranna, księga 1 2920, Gwiazda Poranna, księga 1 Cieniste Sanktuarium - na stole w ostatnim pomieszczeniu
Forteca Północnej Strażnicy - na półce (górny poziom)
Jaskinia Niknącego Echa - na ołtarzu
Morthal - dom Jorgena i Lami
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Etykieta buławy Etykieta buławy Fort Zielony Mur - kwatera kapitana
Niebiańska Przystań - w zbrojowni
Obóz na Wzgórzach Mówców - na półce w północnych komnatach
Orotheim - na skrzyni w pobliżu osełki
Volunruud - na tronie
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Ogień i ciemność Ogień i ciemność Folgunthur - dolny poziom
Gwiazda Zaranna - Sanktuarium, w piwnicy
Pęknina - Szczurze Nory, komnata Esberna
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Starożytne opowieści Dwemerów: O znaczeniu Gdzie Starożytne opowieści Dwemerów: O znaczeniu Gdzie Farma Chłodorytu - w sypialni
Gwiazda Zaranna - dom Briny
Kaplica Talosa - na wyspie, na zachód od Zimowej Twierdzy
Markart - wieża strażnicza, na stole
Skała Wisielców - w wieży, na stole
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Zmrok w Wartowni Zmrok w Wartowni Volunruud - w kufrze bossa
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie