Odstępca

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po kończącej misję Przysługa w kwestii prochu rozmowie z Arishokiem.

Eksploracja

Lochy w Katowni

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Zad. towarzyszy - Odstępca - Lochy w Katowni

1 - punkt startowy.

2 - wrzecionowiec. Jest to składnik niezbędny do warzenia eliksirów. Za jego zdobycie otrzymasz 200 PD.

3 - przemytnicy i najemnicy. W miejscu tym czeka cię walka z bardzo liczna grupą przemytników i najemników. Kiedy się z nimi rozprawisz, przy zwłokach jednego z krasnoludów znajdziesz Dobre krasnoludzkie spodnie, co zainicjuje zadanie Jedyne słuszne pantalony.

4 - grzyb głębinowy. Jest to składnik niezbędny w procesach warzenia trucizn i tworzenia bomb. Za jego zdobycie otrzymasz 200 PD.

5 - Ella, Sir Alrik.

6 - skrzynia. W środku znajdziesz Esencję ducha - ulepszenie szaty Andersa.

7 - dokument. Zbadanie go zaktualizuje twój wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall", co przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".

8 - wyjście do Mrokowiska.

Opis

Z rozmowy z Andersem w jego klinice w Mrokowiska dowiesz się, że jeden z templariuszy, niejaki Sir Alrik, stworzył plan wyciszenia wszystkich magów w Kirkwall. Szary Strażnik nie chce, aby doszło to do skutku, dlatego zamierza wykraść z Katowni dokumenty na temat tej inicjatywy, a następnie przedstawić je Wielkiej Kapłance Elthinie. Oczywiście niezbędna mu będzie twoja pomoc. Zgadzając się zyskasz pkt Przyjaźni u Andersa. W wypadku odmowy misja zakończy się natychmiastowo bez jakiejkolwiek nagrody.

Aby dostać się do Katowni, będziesz musiał wejść do lochów, co możesz uczynić dzięki przejściu położonym w południowej części Mrokowiska. Wewnątrz natkniesz się na kilka oddziałów najemników i przemytników, a także grupę pająków, jednak żadna z walk nie powinna stanowić dla ciebie wyzwania. Wreszcie w 5 spotkasz Sir Alrika, który wraz z innymi templariuszami będzie znęcał się nad czarodziejką imieniem Ella. Wówczas Anders zamieni się w Justyniana i kolejna bitwa rozgorzeje na dobre.

Po uporaniu się z templariuszami Anders-Justynian zagrozi śmiercią także Elli. Możesz spróbować go uspokoić wybierając kwestię "nie krzywdź jej" lub "cofnij się" - wówczas dziewczyna przeżyje i będziesz mógł jej doradzić, czy powinna udać się do Kręgu, czy może poszukać innego "bezpiecznego schronienia"; w każdym innym wypadku Justynian zabije Ellę nim Anders zdoła go opanować. Chwilę później Szary Strażnik zdecyduje się opuścić lochy samotnie - znajdziesz go później w jego klinice w Mrokowisku. Tymczasem przeszukaj zwłoki Sir Alrika - znajdziesz zbroję Niezgoda oraz Dokumenty Alrika, wedle których Wielka Kapłanka Elthina oraz Komtur Meredith odmówiły przyjęcia propozycji wyciszenia wszystkich magów w Kirkwall.

Spotkaj się z Andersem w jego klinice w Mrokowisku. Jeśli wybaczysz mu jego zachowanie, zyskasz pkt Przyjaźni; agresywna postawa zapewni ci zastrzyk pkt Rywalizacji, a co więcej, jeśli nakażesz Andersowi odejść, już nigdy więcej go nie zobaczysz. Na koniec pokaż magowi znalezione przy Alriku dokumenty - Szary Strażnik będzie szczerze zaskoczony postawą najważniejszych oficjeli Kirkwall. Jakkolwiek nie zakończyłbyś tej rozmowy, otrzymasz w nagrodę 1000 PD.

Warto dodać, że Dokumenty Alrika możesz później pokazać jeszcze Templariuszowi Cullenowi (znajdziesz go na dziedzińcu Katowni) oraz Wielkiej Kapłance Elthinie (w budynku Zakonu w Górnym Mieście), dzięki czemu zyskasz dodatkowe pkt Przyjaźni u Andersa.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.