Przysługa w kwestii prochu

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie na początku Aktu II-ego.

Eksploracja

Przejście przemytników

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Wątek główny - Przysługa w kwestii prochu - Przejście przemytników

1 - przejście do Mrokowiska.

2 - srebrnoryt. Metal ten jest niezbędny w procesie tworzenia run. Za jego zdobycie otrzymasz 200 PD.

3 - kufer. W środku znajdziesz Okręt w butelce. Zabranie go zainicjuje zadanie Statek dla Izabeli.

4 - kufer. A w nim wzór Runy ochrony naturalnej.

5 - grzyb głębinowy. Jest to składnik niezbędny do warzenia trucizn i tworzenia bomb. Za jego zdobycie otrzymasz 200 PD.

6 - wyjście z przejscia przemytników (w jedną stronę).

Opis

Akt II rozpoczyna się od twojej wizyty w Twierdzy Wicehrabiego. Władca Kirkwall zaprosił cię na spotkanie, by przekazać ci, że Arishok chce się z tobą widzieć. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie poznasz dopiero w obozie qunari w dokach - udaj się tam niezwłocznie. Przywódca rogatych przybyszów poinformuje cię, że znany ci już kupiec Javaris Tintop próbował wykraść recepturę czarnego prochu qunari. Niestety pomylił się i zamiast niego ukradł przepis na zabójczy gaz, który może doprowadzić do prawdziwej katastrofy, jeśli wpadnie w niepowołane ręce. Twoja głowa w tym, żeby nie wpadł.

Skieruj się do Mrokowiska i znajdź paserkę Koterii. Dowiesz się, że Javaris stracił wszystko i ucieka z miasta systemem podziemnych tuneli znanym jako "przejście przemytników". Wejście znajduje się w samym Mrokowisku, tak więc nie powinieneś mieć problemów z dostaniem się do środka. Tam natkniesz się na kilka grup bandytów Kartelu, które nie powinny ci jednak sprawić żadnych trudności. Poprzez wyjście (6) trafisz na wybrzeże, gdzie wreszcie spotkasz Javarisa w asyście kilkunastu ochroniarzy. Rozpraw się z nimi i przesłuchaj Javarisa. Krasnolud będzie bronił się, że w kradzież przepisu wrobił go pewien elfi radykał z Dolnego Miasta. Po usłyszeniu tej informacji będziesz mógł zabić Javarisa lub puścić go wolno - decyzja ta odbije się oczywiście na pkt Przyjaźni/Rywalizacji.

Kontynuuj śledztwo udając się do "bocznej uliczki" nieopodal Dolnego Miasta. Zastaniesz tam strażnika Maecona, który ostrzeże cię, że nad głównym placem wisi zabójcza mgła. Skieruj się tam. Na dole znajdziesz cztery beczki, z których wydobywa się gaz - jeśli wejdziesz na obszar jego działania, będziesz stale otrzymywał obrażenia. Z ziemi podnieś Stalową zasuwę. Kiedy to zrobisz, na miejscu pojawi się grupa wrogich najemników. Zabezpiecz beczkę przy pomocy zasuwy i zlikwiduj bandytów. Przy zwłokach jednego z nich znajdziesz kolejną zasuwę - podnieś ją, a na placu pojawią się kolejni najemnicy. Sytuacja będzie powtarzać się do momentu aż zabezpieczysz wszystkie cztery beczki z gazem. Warto zauważyć, że kiedy rozpoczniesz proces unieszkodliwiania trujących oparów, stracisz możliwość opuszczenia "bocznej uliczki" aż do czasu rozprawy z elfim radykałem.

Kiedy wszystkie beczki zostaną zabezpieczone, na miejscu pojawi się elfi radykał z kolejną grupą najemników - oczywiście walka jest nieunikniona. Rozpraw się z nimi i przeszukaj ciała - możesz natknąć się na kilka ciekawych losowych przedmiotów, zaś przy ciele elfa-sabotażysty znajdziesz także recepturę na Tajemną truciznę oraz dwuręczny miecz Kres braci.

Udaj się teraz do obozowiska qunari w dokach i zrelacjonuj wszystko Arishokowi. Przywódcza qunari będzie wdzięczny za pomoc i zdradzi ci, że on i jego pobratymcy nie opuszczą Kirkwall, dopóki nie znajdą pewnej ważnej dla nich rzeczy, która została im skradziona. Na koniec odwiedź Twierdzę Wicehrabiego i poinformuj Dumara o całym zajściu. W nagrodę otrzymasz 3 suwereny i 1000 PD. Wicehrabia wspomni też o kolejnym problemie - zaginionej delegacji qunari. To rozpocznie zadanie Oferta i utrata.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.