Płacąc Galeanowi Bayle'owi 15000 szt. złota stanąłeś po stronie Gildii Złodziei w trwającej właśnie wojnie na ulicach Athkatli; od tej pory nieraz przyjdzie ci się bronić przed atakami grupek wampirów. Jeśli chcesz ich uniknąć, po prostu nie podróżuj po zmierzchu.
Twoim nowym zwierzchnikiem zostaje Aran Linvail, najwyższy w gildii złodziej. Znajdziesz go w budynku gildii w dokach. Przebywa w dobrze ukrytym pomieszczeniu, więc zanim się do niego dostaniesz z pewnością będziesz zmuszony kilka razy zapytać o drogę. Na dobry początek Aran podaruje ci Amulet Mocy i Pierścień Ochrony +2. Tu się kończą uprzejmości, gdyż czeka na ciebie kilka zadań...
Aran poprosi cię o pomoc przy ochronie towarów należących do gildii. Idź w nocy na nabrzeże i porozmawiaj z Mook. Złodziejka wyczuwa w okolicy kogoś obcego - jak się okaże całkiem słusznie, bo po chwili pojawi się Lassal i zabiję Mook. Uderz na wampira - kiedy zadasz mu poważne rany ucieknie. Wróć do Arana i zdaj mu raport.
Tym razem będziesz musiał zdobyć informacje o lokalizacji wampirzej gildii. Udaj się do oberży "Pięć Dzbanów" w Dzielnicy Mostów i wejdź na piętro. Porozmawiaj z dwoma członkami gildii - dowiesz się, że kontakt wrogiej organizacji nazywa się Gracen i niedługo przybędzie. Pozbądź się łotrów i oczekuj łącznika. Ten nie będzie ci ufał i postanowi z tobą skończyć - oczywiście z marnym skutkiem. Z ciała wampira zabierz list i przekaż go Aranowi; ostatnie zadanie czeka.
Znając położenie gildii Aran chce abyś dokonał jej zniszczenia. Cóż, odmówić nie możesz. Zabierz otrzymane od zleceniodawcy kołki i skieruj się do Dzielnicy Cmentarnej i zejdź do katakumb.
- Wejście do siedziby gildii
- Przejście na niższy poziom
- Pokój ostrzy i krwi
- Wanna z krwią
- Trumny
Którymkolwiek przejściem się nie dostaniesz, twoim celem jest dostać się do 1 - spotkasz tam Czarodzieja imieniem Haz, którego golem otworzy wrota. Wtedy pojawi się Lassal i zabije czarodzieja, po czym zwieje, zostawiając ci do towarzystwa grupkę wampirów. Rozpraw się z nimi i przyj przed siebie pozbawiając "życia" wszystko co ci się napatoczy pod ostrze. Skorzystaj z przejścia na niższy poziom (2).
Na dole korzystaj z podobnej taktyki co poziom wyżej. W ostatnim pomieszczeniu znowu spotkasz Lassala. Wampir przeteleportuje się poziom wyżej. Wróć tam, jednak zanim to zrobisz przeszukaj boczną komnatę, w której z bardziej wartościowych przedmiotów jakie znajdziesz należy wymienić Katanę +2 i Łuski Ashena +2.
Kiedy znów będziesz na górze idź do pokoju ostrzy i krwi (3) - tam czeka już na ciebie Lassal. Wywab go z pokoju (walcząc wewnątrz pokoju będziesz narażony na wychodzące z podłogi ostrza, co skutecznie utrudnia walkę) i zniszcz raz na zawsze. Następnie przejdź do zachodniej części katakumb, zaczynając od pokoju nr 4. Czyhające tam wampiry poślij do piachu, natomiast z wanny wyłów Wekierę Zniszczeń - dosyć dobry przedmiot do walki z wampirami. Udaj się na południe do pokoju z trumnami (5) i rozpraw z glinianym golemem (pamiętaj o broni obuchowej). Wbij drewniane kołki we wszystkie trumny; kiedy wbijesz ostatni pojawi się sama Bodhi. Po dosyć długiej i obiecującej rozmowie dojdzie jednak do walki. Wampirzyca nie jest łatwym przeciwnikiem, ale korzystając z zaklęć zadających dodatkowe obrażenia nieumarłym jak np. Promień Słońca można łatwo i szybko doprowadzić Bodhi na skraj śmierci, co będzie równoznaczne z jej ucieczką. Donieś o swoim zwycięstwie Aranowi. Ten odpowie teraz na wszystkie twoje pytania, po czym zaoferuje wypłynięcie do Brynnlaw, osady leżącej przy Czarowięzach, miejsca, w którym wieziona jest Imoen... Uzupełnij zapasy i ruszaj w rejs, nie ma czasu do stracenia!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!