Posiadłość

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

Posiadłość, dziedziniec

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Pieśń Leliany - Solucja - Posiadłość, dziedziniec

1 - punkt startowy.

2 - pomnik. Kliknięcie nań zapewni ci nowy wpis w Kodeksie.

3 - ogród. Możesz tutaj zakopać zwłoki zabitych na dziedzińcu strażników.

4 - otwarte okno. Umożliwi ci przedostanie się do wnętrza pałacu.

Przygodę w posiadłości rozpoczynasz na jej dziedzińcu, dokładnie w punkcie oznaczonym 1. Marjolaine wyjaśni ci, że celem twojej eskapaday jest podłożenie do jednego z gabinetów pewnych "kompromitujących papierów"... wcześniej jednak, musisz przedostać się do wnętrza pałacu.

Na dziedzińcu natkniesz się na trzech strażników oraz parę ogarów mabari. Zwłoki tych pierwszych możesz "zabrać" do plecaka i zakopać w ogrodzie (3) - jeśli uczynisz to z wszystkimi trzema, otrzymasz dodatkowe 500 PD.

Więcej atrakcji (nie)stety tutaj nie ma. By dostać się do wnętrza pałacu, skorzystaj z otwartego okna (4). Dokonanie tego zapewni ci pokaźny zastrzyk PD, w liczbie 2000.

Posiadłość, wnętrze

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Pieśń Leliany - Solucja - Posiadłość, wnętrze

1 - otwarte okno, będące zarazem punktem startowym.

2 - magazyn. W środku znajdziesz m.in. 10 suwerenów oraz Mistrzowsko wykonaną część (Masterwork Leather Piece), związaną z zadaniem Bojowy strój prowokatora (Orlesian Battledress).

3 - komnata straży. Wewnątrz natkniesz się na "żółtego" sierżanta oraz dwóch zwykłych strażników. Przy ciele tego pierwszego znajdziesz Splot kluczy (Set of Keys), dzięki któremu będziesz mógł otworzyć zachodnie drzwi.

4 - biblioteka. Za jej drzwiami czeka cię starcie z trzema przeciwnikami, w tym z dwoma magami, których oczywiście powinieneś zabić w pierwszej kolejności. Jeden z nich pozostawi po sobie amulet Stróż północy (North Ward). Ponadto w bibliotece znajdziesz dziennik wojenny, który doda do twojego Kodeksu nowy wpis.

5 - gabinet gen. Raleigha. Jest to miejsce docelowe twojej eskapady. Natkniesz się tutaj także na dziennik samega Raleigha, zapewniający nowy wpis do Kodeksu, oraz zamkniętą na mistrzowski zamek skrzynię, w której pozostawiono Mistrzowsko wykonaną część - niezbędną dla chcących ukończyć zadanie Bojowy strój prowokatora (Orlesian Battledress).

Wewnątrz czeka cię kilka starć z kolejnymi strażnikami, jednak żadne z nich, nawet to z "żółtym" sierżantem (3), nie powinno sprawić ci większych problemów. Po drodze zbieraj oczywiście wszystkie przedmioty, które uznasz za przydatne, w szczególności różnego rodzaju losowe eliksiry i okłady lecznicze.

Kiedy zbliżysz się do gabinetu Raleigha (5), zobaczysz scenę, na której Marjolaine zdaje się uwodzić właściciela posiadłości. Nie bacząc na to, wejdź do komnaty i zgodnie z planem umieść dokumenty na biurku. Gdy będziesz to robić, zauważysz, że są to bliżej nieznane orlezjańskie plany, co oznacza, że prawdopodobnie właśnie dopuszczasz się zdrady. Nim jednak zdążysz podjąć jakąkolwiek decyzję, w gabinecie pojawi się Marjolaine i zakomenderuje ucieczkę. W ten sposób zostaniesz przeniesiony do kryjówki twojej mentorki.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.