Zabij przywódcę bandytów

Solucja i poradnik gry TES V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać od kilku różnych zleceniodawców.

Opis

Jest to zasadniczo proste zadanie, które polega na dotarciu do miejsca wskazanego przez zleceniodawcę i zabiciu kłopotliwego herszta bandytów. Pozostali rezydenci danego miejsca mogą pozostać przy życiu - liczy się jedynie ich przywódca. Zadanie to występuję w nastepujących wariantach:

Ahtar

Lokalizacja zleceniodawcy: Dom Jali, Samotnia
Nagroda: 500-1500 septimów oraz oferta przyłączenia się od Ahtara
Lokalizacja celu:

  • Grota Złamanych Wioseł (daleko na północ od Samotni)
Annekke Kozica-Górska

Lokalizacja zleceniodawcy: Dom Vernera i Annekke, Czarny Ruczaj (na północny-wschód od Ivarstead)
Nagroda: +1 do Lekkiego pancerza oraz oferta przyłączenia się od Ahtara
Lokalizacja celu: losowa

  • Grota na Turni (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia Kamiennego Potoku (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia na Wzgórzach Mówców (na południowy-zachód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia Zaginionego Noża (nieopodal Fortu Amol, na północny-zachód od Czarnego Ruczaju)
  • Skała Wisielców (na południowy-zachód od Wichrowego Tronu)
Brunwulf Wolna-Zima

Lokalizacja zleceniodawcy: Dom Brunwulfa Wolnej-Zimy, Wichrowy Tron
Nagroda: +1 do Ciężkiego pancerza oraz 750 septimów
Lokalizacja celu: losowa


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie