Szkoła iluzji pozwala manipulować umysłem wroga. Ułatwia rzucanie takich czarów, jak Strach, Spokój czy Niewidzialność.
Umiejętności iluzji są szczególnie przydatne złodziejom i początkującym magom, kiedy zaistnieje potrzeba odwrócenia uwagi przeciwnika i sprawnego ulotnienia się. Wojownicy również mogą znaleźć tutaj coś dla siebie, choć raczej nie powinni inwestować w te perki zbyt wielu punktów.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Iluzja (nowicjusz) | Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. | - | - |
2 | Iluzja oburącz | Rzucanie oburącz czarów iluzji skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. | 20 | Iluzja (nowicjusz) |
3 | Iluzja (uczeń) | Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. | 25 | Iluzja (nowicjusz) |
4 | Iluzja (czeladnik) | Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. | 50 | Iluzja (uczeń) |
5 | Iluzja (ekspert) | Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. | 75 | Iluzja (czeladnik) |
6 | Iluzja (mistrz) | Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. | 100 | Iluzja (ekspert) |
7 | Hipnotyzujące spojrzenie | Czary uspakajające działają na przeciwników wyższego poziomu. Efekty kumulują się z efektami iluzjonisty i animaga. | 30 | Iluzja (nowicjusz) |
8 | Władza nad koszmarami | Czary strachu działają na przeciwników wyższego poziomu. Efekty kumulują się z efektami iluzjonisty i animaga. | 50 | Hipnotyzujące spojrzenie |
9 | Nieposkromiona Wściekłość | Czary szału działają na przeciwników wyższego poziomu. Efekty kumulują się z efektami iluzjonisty i animaga. | 70 | Władza nad koszmarami |
10 | Animag | Zaklęcia iluzyjne działają od teraz na zwierzęta wyższego poziomu. | 20 | Iluzja (nowicjusz) |
11 | Iluzjonista | Wszystkie czary iluzyjne działają na osoby wyższego poziomu. | 40 | Animag |
12 | Ciche czarowanie | Rzucane przez ciebie czary wszystkich szkół magii są dla innych zupełnie ciche. | 50 | Iluzjonista |
13 | Władca umysłu | Zaklęcia iluzji działają na nieumarłych, daedry i automatony. | 90 | Nieposkromiona Wściekłość lub Ciche czarowanie |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Atub | Ekspert | Largashbur, twierdza orków na południowy-zachód od Pękniny | Musisz wcześniej ukończyć misję Przeklęte plemię. |
Drevis Neloren | Mistrz | Akademia w Zimowej Twierdzy | Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
2920, Wschodzące Słońce, księga 2 | Ansilvund - Komory grobowe (niższy poziom), na postumencie | |
Leże Movarta - w pomieszczeniu na salą tronową Movarta | ||
Markart - Świątynia Dibelli, Wewnętrzne Sanktuarium, na półce | ||
Wieża Mrocznego Światła - na stole, blisko przejścia do Komnat Mrocznego Światła | ||
Cykl Linia Czasu, tom 1 | Ambasada Thalmoru - Cuchnąca Jaskinia | |
Angarvunde - ruiny, na jednym ze stołów do balsamowania | ||
Biała Grań - Smocza Przystań, prywatne komnaty jarla | ||
Cieniowisko - na ołtarzu w pobliżu wejścia | ||
Ruiny Świątyni Niebios - obok kufra | ||
Incydent w Necrom | Jaskinia Sosnowego Księżyca - przy samym końcu jaskini, na stoliku | |
Kaplica Dibelli - na południe od Gwiazdy Zarannej | ||
Tron Upustu Krwi - w jednej z cel | ||
Proces mrocznych sztuk | Falkret - więzienie, między skrzyniami naprzeciwko celi | |
Wichrowy Tron - Biała Ampułka, na ladzie | ||
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach. | ||
Tajemnica Talary, cz. IV | Jaskinia Kamiennego Potoku - na stole w kawernie przywódcy bandytów | |
Jaskinia Urwiska Ślepców - na balkonie w pobliżu wyjścia | ||
Jaskinia Złamanego Kła - przy aparaturze zaklinacza | ||
Markart - dom Neposa | ||
Wiedźmi Zakątek - w sali tronowej |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!