Iluzja

Vademecum gry TES V: Skyrim

Szkoła iluzji pozwala manipulować umysłem wroga. Ułatwia rzucanie takich czarów, jak Strach, Spokój czy Niewidzialność.

Umiejętności iluzji są szczególnie przydatne złodziejom i początkującym magom, kiedy zaistnieje potrzeba odwrócenia uwagi przeciwnika i sprawnego ulotnienia się. Wojownicy również mogą znaleźć tutaj coś dla siebie, choć raczej nie powinni inwestować w te perki zbyt wielu punktów.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Iluzja 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Iluzja (nowicjusz) Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. - -
2 Iluzja oburącz Rzucanie oburącz czarów iluzji skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. 20 Iluzja (nowicjusz)
3 Iluzja (uczeń) Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. 25 Iluzja (nowicjusz)
4 Iluzja (czeladnik) Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. 50 Iluzja (uczeń)
5 Iluzja (ekspert) Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. 75 Iluzja (czeladnik)
6 Iluzja (mistrz) Pozwala rzucać czary iluzyjne na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. 100 Iluzja (ekspert)
7 Hipnotyzujące spojrzenie Czary uspakajające działają na przeciwników wyższego poziomu. Efekty kumulują się z efektami iluzjonisty i animaga. 30 Iluzja (nowicjusz)
8 Władza nad koszmarami Czary strachu działają na przeciwników wyższego poziomu. Efekty kumulują się z efektami iluzjonisty i animaga. 50 Hipnotyzujące spojrzenie
9 Nieposkromiona Wściekłość Czary szału działają na przeciwników wyższego poziomu. Efekty kumulują się z efektami iluzjonisty i animaga. 70 Władza nad koszmarami
10 Animag Zaklęcia iluzyjne działają od teraz na zwierzęta wyższego poziomu. 20 Iluzja (nowicjusz)
11 Iluzjonista Wszystkie czary iluzyjne działają na osoby wyższego poziomu. 40 Animag
12 Ciche czarowanie Rzucane przez ciebie czary wszystkich szkół magii są dla innych zupełnie ciche. 50 Iluzjonista
13 Władca umysłu Zaklęcia iluzji działają na nieumarłych, daedry i automatony. 90 Nieposkromiona Wściekłość lub Ciche czarowanie
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Atub Ekspert Largashbur, twierdza orków na południowy-zachód od Pękniny Musisz wcześniej ukończyć misję Przeklęte plemię.
Drevis Neloren Mistrz Akademia w Zimowej Twierdzy Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Wschodzące Słońce, księga 2 2920, Wschodzące Słońce, księga 2 Ansilvund - Komory grobowe (niższy poziom), na postumencie
Leże Movarta - w pomieszczeniu na salą tronową Movarta
Markart - Świątynia Dibelli, Wewnętrzne Sanktuarium, na półce
Wieża Mrocznego Światła - na stole, blisko przejścia do Komnat Mrocznego Światła
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Cykl Linia Czasu, tom 1 Cykl Linia Czasu, tom 1 Ambasada Thalmoru - Cuchnąca Jaskinia
Angarvunde - ruiny, na jednym ze stołów do balsamowania
Biała Grań - Smocza Przystań, prywatne komnaty jarla
Cieniowisko - na ołtarzu w pobliżu wejścia
Ruiny Świątyni Niebios - obok kufra
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Incydent w Necrom Incydent w Necrom Jaskinia Sosnowego Księżyca - przy samym końcu jaskini, na stoliku
Kaplica Dibelli - na południe od Gwiazdy Zarannej
Tron Upustu Krwi - w jednej z cel
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Proces mrocznych sztuk Proces mrocznych sztuk Falkret - więzienie, między skrzyniami naprzeciwko celi
Wichrowy Tron - Biała Ampułka, na ladzie
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Tajemnica Talary, cz. IV Tajemnica Talary, cz. IV Jaskinia Kamiennego Potoku - na stole w kawernie przywódcy bandytów
Jaskinia Urwiska Ślepców - na balkonie w pobliżu wyjścia
Jaskinia Złamanego Kła - przy aparaturze zaklinacza
Markart - dom Neposa
Wiedźmi Zakątek - w sali tronowej
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie