Umiejętność Otwierania Zamków pozwala otwierać zamknięte drzwi i pojemniki szybciej oraz przy użyciu mniejszej ilości wytrychów.
Otwieranie zamków to kolejna umiejetność, w którą warto zainwestować minimum kilka punktów bez względu na typ postaci. Tym bardziej, że zaklęcie Otwarcia w Skyrim nie występuje.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Otwieranie zamków (nowicjusz) | Zamki na poziomie nowicjuszowskim są o wiele łatwiejsze do otwarcia. | - | - |
2 | Otwieranie zamków (uczeń) | Zamki na poziomie uczniowskim są dużo łatwiejsze do otwarcia. | 25 | Otwieranie zamków (nowicjusz) |
3 | Szybkie dłonie | Pozwala niepostrzeżenie otwierać zamki. | 40 | Otwieranie zamków (nowicjusz) |
4 | Woskowy klucz | Otwarcie zamka automatycznie daje ci kopię klucza - o ile takowy istnieje. | 50 | Szybkie dłonie |
5 | Otwieranie zamków (czeladnik) | Zamki na poziomie zaawansowanym są dużo łatwiejsze do otwarcia. | 50 | Otwieranie zamków (uczeń) |
6 | Żyła złota | Sprawia, że będziesz znajdować w skrzyniach więcej złota. | 60 | Otwieranie zamków (czeladnik) |
7 | Łowca skarbów | 50% więcej szans na znalezienie skarbów specjalnych. | 70 | Żyła złota |
8 | Otwieranie zamków (ekspert) | Zamki na poziomie eksperckim są dużo łatwiejsze do otwarcia. | 75 | Otwieranie zamków (czeladnik) |
9 | Fach ślusarski | Otwieranie zamka zaczyna się od pozycji bliskiej otwarciu. | 80 | Otwieranie zamków (ekspert) |
10 | Niezniszczalny | Sprawia, że wytrychy przestają się łamać. | 100 | Fach ślusarski |
11 | Otwieranie zamków (mistrz) | Zamki na poziomie mistrzowskim są dużo łatwiejsze do otwarcia. | 100 | Otwieranie zamków (ekspert) |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Ma'jhad | Ekspert | Karawana Madrana, podróżuje pomiędzy Samotnią a Wichrowym Tronem | Musisz wcześniej ukończyć misję Przeklęte plemię. |
Vex | Mistrz | Wyszczerbiona Bania, Pęknina | Musisz być członkiem Gildii Złodziei. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
Korzystanie z wytrychów | Głębiny Chłodnego Wiatru - na stole w centralnej sali | |
Pęknina - Wyszczerbiona Bania - zbiornik, na beczce w sali treningowej | ||
Pęknina - kanały, na beczce za paleniskiem | ||
Wieża Sztandarowej Mgiełki - na stole, tuż poniżej szczytu | ||
Uczta złodziei | Katakumby Potemy - na stole | |
Pęknina - komnaty jarla Mglistej Twierdzy, na stoliku | ||
Samotnia - Błękitny Pałac, w piwnicy Skrzydła Pelagiusa | ||
Volskygge - na prawo od kamiennych wrót | ||
Wrak Zimowej Wojny - drugi poziom | ||
Wilcza Królowa, księga 1 | Grota na Turni - za ladą we wspólnej sali | |
Gwiazda Zaranna - więzienie, w jednej z cel | ||
Jaskinia Złamanego Kła - w pobliżu laboratorium alchemicznego | ||
Szczelina Zaranna - na stole w ostatnim pomieszczeniu | ||
Właściwe projektowanie zamków | Grobowiec Zmierzchu - na stole, w ostatnim pomieszczeniu przed przejściem do Wewnętrznego Sanktuarium | |
Kieł Faldara - na stole, na szczycie jednej z wież | ||
Markart - kopalnia Cifhna, obok skrzyni z dowodami | ||
Zamknięty pokój | Alftand - Animunkulatorium, w skarbcu | |
Jaskinia Cronvangr - na stole | ||
Miodowy Zagajnik - przy zwłokach bandyty | ||
Morthal - Komnata Wysokiego Księżyca, na półce w pokoju na piętrze |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!