Otwieranie zamków

Vademecum gry TES V: Skyrim

Umiejętność Otwierania Zamków pozwala otwierać zamknięte drzwi i pojemniki szybciej oraz przy użyciu mniejszej ilości wytrychów.

Otwieranie zamków to kolejna umiejetność, w którą warto zainwestować minimum kilka punktów bez względu na typ postaci. Tym bardziej, że zaklęcie Otwarcia w Skyrim nie występuje.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Otwieranie zamków 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Otwieranie zamków (nowicjusz) Zamki na poziomie nowicjuszowskim są o wiele łatwiejsze do otwarcia. - -
2 Otwieranie zamków (uczeń) Zamki na poziomie uczniowskim są dużo łatwiejsze do otwarcia. 25 Otwieranie zamków (nowicjusz)
3 Szybkie dłonie Pozwala niepostrzeżenie otwierać zamki. 40 Otwieranie zamków (nowicjusz)
4 Woskowy klucz Otwarcie zamka automatycznie daje ci kopię klucza - o ile takowy istnieje. 50 Szybkie dłonie
5 Otwieranie zamków (czeladnik) Zamki na poziomie zaawansowanym są dużo łatwiejsze do otwarcia. 50 Otwieranie zamków (uczeń)
6 Żyła złota Sprawia, że będziesz znajdować w skrzyniach więcej złota. 60 Otwieranie zamków (czeladnik)
7 Łowca skarbów 50% więcej szans na znalezienie skarbów specjalnych. 70 Żyła złota
8 Otwieranie zamków (ekspert) Zamki na poziomie eksperckim są dużo łatwiejsze do otwarcia. 75 Otwieranie zamków (czeladnik)
9 Fach ślusarski Otwieranie zamka zaczyna się od pozycji bliskiej otwarciu. 80 Otwieranie zamków (ekspert)
10 Niezniszczalny Sprawia, że wytrychy przestają się łamać. 100 Fach ślusarski
11 Otwieranie zamków (mistrz) Zamki na poziomie mistrzowskim są dużo łatwiejsze do otwarcia. 100 Otwieranie zamków (ekspert)
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Ma'jhad Ekspert Karawana Madrana, podróżuje pomiędzy Samotnią a Wichrowym Tronem Musisz wcześniej ukończyć misję Przeklęte plemię.
Vex Mistrz Wyszczerbiona Bania, Pęknina Musisz być członkiem Gildii Złodziei.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Korzystanie z wytrychów Korzystanie z wytrychów Głębiny Chłodnego Wiatru - na stole w centralnej sali
Pęknina - Wyszczerbiona Bania - zbiornik, na beczce w sali treningowej
Pęknina - kanały, na beczce za paleniskiem
Wieża Sztandarowej Mgiełki - na stole, tuż poniżej szczytu
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Uczta złodziei Uczta złodziei Katakumby Potemy - na stole
Pęknina - komnaty jarla Mglistej Twierdzy, na stoliku
Samotnia - Błękitny Pałac, w piwnicy Skrzydła Pelagiusa
Volskygge - na prawo od kamiennych wrót
Wrak Zimowej Wojny - drugi poziom
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Wilcza Królowa, księga 1 Wilcza Królowa, księga 1 Grota na Turni - za ladą we wspólnej sali
Gwiazda Zaranna - więzienie, w jednej z cel
Jaskinia Złamanego Kła - w pobliżu laboratorium alchemicznego
Szczelina Zaranna - na stole w ostatnim pomieszczeniu
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Właściwe projektowanie zamków Właściwe projektowanie zamków Grobowiec Zmierzchu - na stole, w ostatnim pomieszczeniu przed przejściem do Wewnętrznego Sanktuarium
Kieł Faldara - na stole, na szczycie jednej z wież
Markart - kopalnia Cifhna, obok skrzyni z dowodami
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Zamknięty pokój Zamknięty pokój Alftand - Animunkulatorium, w skarbcu
Jaskinia Cronvangr - na stole
Miodowy Zagajnik - przy zwłokach bandyty
Morthal - Komnata Wysokiego Księżyca, na półce w pokoju na piętrze
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie