Niniejszy artykuł opisuje wszystkie zaklęcia szkoły iluzji, jakie są dostępne w TES V: Skyrim - zarówno w jego podstawowej wersji, jak i dodatkach Dawnguard i Dragonborn. W tekście znajdziesz opisy efektów danych czarów, jak również lokalizację tomów, dzięki którym można się ich nauczyć.
Furia
Istoty i ludzie na maksymalnie 6 poziomie będą atakować wszystko w pobliżu przez 30 s.
Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 67
Gdzie szukać:
- Altmerzy rozpoczynają grę ze znajomością tego zaklęcia.
Do kupienia:
- Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Faralda - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
- Lucan Valerius - Rzecznej Puszczy, kupiec z Rzecznej Puszczy
- Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
- Nelacar - Zimowa Twierdza, gospoda Zmrożone Palenisko
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
- Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
- Wylandriah - Pęknina, Mglista Twierdza
Jasnowidzenie
Wskazuje drogę do aktualnego celu.
Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 25/s
Gdzie szukać:
- Żarzący Okruch - kopalnia na południowy-zachód od Rzecznej Puszczy.
Do kupienia:
- Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Faralda - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
- Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
- Nelacar - Zimowa Twierdza, gospoda Zmrożone Palenisko
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
- Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
Odwaga
Cel nie będzie uciekać przez 60 s i zyskuje nieco dodatkowego zdrowia i kondycji.
Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 39
Gdzie szukać:
- Warownia Trevy - norska twierdza na północny-zachód od Pękniny.
Do kupienia:
- Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Faralda - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
- Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
- Nelacar - Zimowa Twierdza, gospoda Zmrożone Palenisko
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
- Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
Spokój
Istoty i ludzie na maksymalnie 9 poziomie nie będą walczyć przez 30 s.
Poziom: Uczeń
Koszt many: 146
Do kupienia:
- Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Faralda - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
- Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
- Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
Spokój
Istoty i ludzie na maksymalnie 9 poziomie uciekają od walki przez 30 s.
Poziom: Uczeń
Koszt many: 153
Do kupienia:
- Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Faralda - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
- Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
- Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
Wyciszenie
Poruszasz się ciszej przez 180 s.
Poziom: Uczeń
Koszt many: 144
Do kupienia:
- Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Faralda - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
- Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
- Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
Runa szału
Ofiary do poziomu 20, które nie obronią się, wpadają w szał na 30 s.
Poziom: Adept
Koszt many: 278
Do kupienia:
- Talvas Fathryon - Tel Mithryn (Dragonborn; możliwość zakupu dopiero po ukończeniu misji Z prochu)
Szał
Istoty i ludzie na maksymalnie 14 poziomie będą atakować każdego w pobliżu 60 s.
Poziom: Adept
Koszt many: 67
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
Zbiórka
Cele nie będą uciekać przez 60 s i zyskują dodatkowe zdrowie i kondycję.
Poziom: Adept
Koszt many: 113
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
- Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
Niewidzialność
Rzucający jest niewidzialny przez 30 s. Efekt zaklęcia ustąpi po aktywowaniu jakiegoś przedmiotu lub wyprowadzeniu ataku.
Poziom: Ekspert
Koszt many: 334
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
Rozgromienie
Istoty i ludzie na maksymalnie 20 poziomie uciekają od walki przez 30 s.
Poziom: Ekspert
Koszt many: 316
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
Uspokojenie
Istoty i ludzie na maksymalnie 20 poziomie nie będą walczyć przez 60 s.
Poziom: Ekspert
Koszt many: 290
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy
Harmonia
Istoty i ludzie na maks. 25 poziomie nie będą walczyć przez 60 s.
Poziom: Mistrz
Koszt many: 1052
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy (dopiero po wykonaniu misji Rytualny czar iluzji).
Histeria
Istoty i ludzie na maks. 25 poziomie uciekają od walki przez 60 s.
Poziom: Mistrz
Koszt many: 866
Gdzie szukać:
- Jest nagrodą za ukończenie misji Rytualny czar iluzji.
Wezwanie do walki
Na 10 minut zwiększa zdolności bojowe, zdrowie i kondycję celów.
Poziom: Mistrz
Koszt many: 655
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy (dopiero po wykonaniu misji Rytualny czar iluzji).
Zamęt
Istoty i ludzie na maks. 25 poziomie będą atakować każdego w pobliżu przez 60 s.
Poziom: Mistrz
Koszt many: 990
Do kupienia:
- Drevis Neloren - Akademia w Zimowej Twierdzy (dopiero po wykonaniu misji Rytualny czar iluzji).
Dziesiąte oko
Dostrzeż to, czego nie widzą inni.
Poziom: brak
Koszt many: 0
Gdzie szukać:
- Zaklęcie to otrzymasz na początku misji Rytualny czar iluzji.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!