Robota kogoś z naszych

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Po ukończeniu misji Główny podejrzany do twojej rezydencji w Górnym Mieście trafi list od Huberta, który będzie chciał się natychmiast spotkać. Zaakceptowanie przesyłki rozpocznie zadanie.

Eksploracja

Kryjówka Brekkera

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Zad. uzupełniające - Robota kogoś z naszych - Kryjówka Brekkera

1 - wyjście do Mrokowiska.

2 - skrzynia. W środku znajdziesz wzór Runy ducha.

3 - Brekker.

4 - przejście do mapy świata.

Opis

Udaj się na rynek w Górnym Mieście i porozmawiaj z Hubertem. Dowiesz się, że kupiec znalazł źródło "wycieków" informacji dotyczących należących do kopalni karawan. Chwilę później obaj udacie się do twojej rezydencji, by przesłuchać nielojalnego pracownika. Okaże się nim być niejaki Sabin, który bez względu na to, co powiesz, wyjawi że kolejna zasadzka jest planowana tej nocy. Jeśli przez większość gry wykorzystyłaś "łagodne" lub "agresywne" kwestie dialogowe, w trakcie rozmowy może pojawić się specjalna opcja, która skłoni Sabina do wyjawienia informacji o jego prywatnej skrytce w Kościanym Szybie. W środku znajdziesz jedynie 40 srebrników, toteż niewiele masz do stracenia, jeżeli wskazana kwestia się nie pojawi.

Po przesłuchaniu robotnika będziesz musiał zdecydować co z nim zrobisz. Możesz go wypuścić, uwięzić lub zabić - twoja decyzja jest nieistotna dla dalszych wydarzeń wątku fabularnego. Chwilę później Hubert przedstawi ci Lily, "konsultantkę", która wyruszy z tobą na miejsce zasadzki i pomoże załatwić sprawę bandytów.

Gdy przybędziesz do wskazanej przez Sabina lokacji, zastaniesz resztki karawany i kilkunastu zbirów, z którymi musisz się rozprawić. Lily rozpozna jednego z nich; jak stwierdzi kobieta, za zasadzką stoi Koteria, a konkretnie niejaki Brekker. "Konsultantka" odejdzie, by zbadać sprawę i poprosi, byś spotkał się z nią później w Mrokowisku. Tymczasem przeszukaj miejsce zasadzki - w jednym z kufrów znajdziesz m.in. całkiem solidny młot o nazwie Perswazja.

Po przybyciu do Mrokowiska natkniesz się na zwłoki Lily. Chwilę później pojawi się grupa bandytów Koterii, która prawdopodobnie stoi za zabójstwem. Jeśli przekonasz ich, aby się uspokoili, po chwili odejdą - w przeciwnym wypadku będziesz zmuszony do szybkiej i łatwej potyczki.

Twoim następnym krokiem będzie przeszukanie kryjówki wspomnianego wcześniej Brekkera, do której wejście położone jest w Mrokowisku. W środku będziesz musiał uporać się z kilkoma grupami zbirów Koterii (uważaj też na pułapki), jednak w końcu spotkasz samego szefa przestępczej organizacji. Bez względu na to, co powiesz, Brekker i jego pozostali ludzie ruszą do ataku - zapewne ostatni raz w życiu. Przy zwłokach przywódcy bandytów znajdziesz Awarskie buty wojenne.

Na koniec wróć do Huberta, który jak zwykle będzie na ciebie czekał na rynku w Górnym Mieście. Kolejna misja ukończona, kolejne 5 suwerenów i 1000 PD na koncie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.