Główny podejrzany

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Aveliny przy okazji pierwszej wizyty w swojej rezydencji w Górnym Mieście w Akcie II-im.

Eksploracja

Posiadłość DuPuisa

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Wątek główny - Główny podejrzany - Posiadłość DuPuisa

1 - wyjście do Górnego Miasta.

2 - wiadomość z podziękowaniem. Przeczytanie jej zapewni ci nowy wpis do Kodeksu.

3 - odpowiedź ze Starkhaven. Przeczytanie jej zapewni ci nowy wpis do Kodeksu.

4 - kufer. W środku znajdziesz wzór Runy uderzenia.

5 - fiolki z krwią. Kiedy się do nich zbliżysz, jeden z twoich towarzyszy prawdopodobnie skomentuje ich obecność. Nic ponadto się jednak nie wydarzy.

6 - przeprosiny Meredith. I kolejny wpis do Kodeksu.

7 - skrzynia z ubraniami. Wskaże ją prawdopodobnie jeden z twoich towarzyszy, jednak nic więcej się nie wydarzy.

8 - Gascard DuPuis, Alessa.

Opis

Avelina opowie ci, że Emeryk, którego być może pamiętasz z Aktu I-ego, wciąż prowadzi dochodzenie w sprawie tajemniczych zabójstw. Co więcej, Templariusz doszedł do wniosku, że wszystkie "przypadkowe" morderstwa z ostatnich pięciu lat są ze sobą powiązane. Więcej szczegółów powinieneś poznać w czasie osobistego spotkania na dziedzińcu Katowni - tam też się udaj. Na miejscu Emeryk wyjawi, że wg niego mordercą jest orlezjański szlachcic Gascard DuPuis. Niestety, oficjalne śledztwo nie wykazało jego winy, dlatego Templariusz ma związane ręce - ciężar przeprowadzenia dochodzenia spadnie oczywiście na twoje barki.

Do położonej w Górnym Mieście posiadłości DuPuisa dostaniesz się w nocy. Wewnątrz czeka cię kilka walk z cieniami i demonami, jednak w końcu spotkasz samego właściciela (8) oraz kobietę imieniem Alessa. Orlezjańczyk stwierdzi, że podobnie jak ty poszukuje seryjnego zabójcy, bowiem ten zabił jego siostrę. DuPuis faktycznie nie jest mordercą, choć nie można też powiedzieć, że jest całkiem czysty. Jeśli go wypuścisz, będziesz mógł go później spotkać w Mrokowisku - jego informacje okażą się przydatne przy okazji wykonywania zadania To, co pozostało. Jeżeli jednak zdecydujesz się zabić Gascarda, będziesz musiał go gonić po niemal całej posiadłości, likwidując po drodze małe grupy cieni i demonów. Przy ciele Orlezjańczyka znajdziesz Ulubiony kapelusz Gascarda DuPuisa.

Bez względu na to, co zrobiłeś z DuPuisem, wróć na dziedziniec Katowni, by zdać raport Emerykowi. Na miejscu zamiast sędziwego Templariusza ujrzysz niejaką Moirę, która poinformuje cię, że rycerz otrzymał twoją wiadomość i wybrał się na spotkanie z tobą w jednej ze ślepych uliczek nieopodal Dolnego Miasta. Jako że nie wysyłałeś żadnych listów, oczywiste jest, że Emeryk wpadł w pułapkę. Na miejscu znajdziesz zwłoki Templariusza otoczone kilkoma cieniami i demonami. Zlikwiduj je. Chwilę później pojawi się Moira i poinformuje, że przejmuje sprawę. W nagrodę za ukończenie misji otrzymasz 1 suweren i 1394 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.