Stado Kruków

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Jeśli Zevran przeżył kampanię Dragon Age: Początek, obok zamtuzu "Kwitnąca Róża" w Górnym Mieście spotkasz Nuncio. Mężczyzna zleci ci to zadanie.

Eksploracja

Górska jaskinia

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Zad. uzupełniające - Stado Kruków - Górska jaskinia

1 - przejście do podnóża Rozdartego Grzbietu.

2 - sterta kości. Wśród nich znajdziesz Pancerz z garbowanej skóry - ulepszenie "zbroi" Izabeli.

3 - varterral/Zevran.

4 - góra skarbów. Wśród nich znajdziesz m.in. Pierścień łowcy cienia oraz łuk Słuszny deszcz.

5 - przejście do mapy świata.

Antivański obóz

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Zad. uzupełniające - Stado Kruków - Antivański obóz

6 - przejścia do mapy świata.

7 - Nuncio.

8 - zamknięta skrzynia. Jeśli uda ci się ją otworzyć, w środku znajdziesz Tunikę Prób.

Opis

Nuncio powie ci, że tropi elfiego zabójcę. Ten skrył się pośród Dalijczyków, przez co stał się dla mężczyzny nieuchwytny. Plemię spod Rozdartego Grzbietu ufa jednak tobie, dlatego też Nuncio poprosi, abyś go odnalazł. Jeśli odmówisz, nie otrzymasz zadania, zaś Nuncio zniknie.

Zakładając, że jednak przyjąłeś zadanie, udaj się tereny Dalijczyków pod Rozdartym Grzbietem i odszukaj Variel. Elfka zdradzi, że zabójca ukrywa się w jaskini na północ od obozu. Co więcej, okaże się że poszukiwany elf sam prosił Dalijczyków o skierowanie do niego każdego, kto będzie o niego wypytywał.

Wewnątrz górskiej jaskini nie natkniesz się na elfa - spotkasz za to varterrala (3). Potwór najwyraźniej odżył po spotkaniu z tobą w czasie misji Lustrzane odbicie, jednak ty znów będziesz musiał się go pozbyć. Nie powinno to już być tak trudne - po prostu uważaj na truciznę, którą pluje, oraz spadające z sufitu bloki skalne.

Po walce na miejscu pojawi się Zevran. Elf wyjaśni, że opuścił szeregi Antivańskich Kruków, przez co został przez nich skazany na śmierć - właśnie dlatego jest tropiony przez Nuncio. Wysłuchawszy go, możesz postąpić dwojako:

  • Pozwolić mu odejść.
  • Zabrać go do Nuncio.

Tak czy inaczej, skieruj się do antivańskiego obozu, gdzie już czeka na ciebie Nuncio. Bez względu na to, co zrobiłeś z Zevranem, mężczyzna spróbuje cię zabić, zaś Zevran pomoże ci w walce z nim. Po uporaniu się z Krukiem, jeśli wcześniej pozwoliłeś elfowi odejść, otrzymasz od niego sztylet Finezja, 1 suweren w złocie oraz 1200 PD - w przeciwnym wypadku zgarniesz jedynie 10 srebrników i 1200 PD. W tym momencie zadanie zostanie zaliczone.

Na koniec warto dodać małą anegdotkę: jeśli flirtowałeś z Zevranem przy okazji pierwszego spotkania, po zakończeniu misji możesz się z nim przespać. Co ciekawe, Izabela może zaproponować dołączenie... Choć ta zabawa nie poprawi twojej reputacji w oczach pozostałych towarzyszy.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.