Wstęp
Uruchomienie wieży radiowej w Highpool wymaga zejścia do tamtejszych podziemi i pomocy mieszkańcom z ich problemem. Warto zauważyć, że na poniższej mapie można znaleźć dwa rodzaje cyfer. Białe standardowo odnoszą się do oznaczeń stworzonych na potrzeby tego poradnika, podczas gdy jasnoniebieskie są przypisane do poszczególnych pomieszczeń przez twórców gry. Warto mieć to na uwadze szczególnie w przypadku, gdy gra się w pierwotną wersję Wasteland 2, w której należy nieco popracować przy przełącznikach - więcej informacji o tym poniżej.
W podziemiach natkniesz się na wiele olbrzymich karaluchów. Zmutowane insekty będą posiadały twarde pancerze, lecz mimo wszystko nie powinny stanowić dla twojego oddziału poważnego wyzwania.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - wyjście na główny rynek Highpool.
2 - Kate Preston. Miejscowa inżynier powie ci, że aby ponownie uruchomić wieżę radiową, będziesz musiał włączyć generator znajdujący się w głębii kompleksu nawadniającego (4). Uczynisz to w ramach misji Przywróć zasilanie wieży radiowej.
Kate poprosi cię również o pomoc w uratowaniu tutejszego systemu nawadniającego, który lada chwila może wybuchnąć. To będzie wymagało od ciebie zapuszczenia się jeszcze głębiej w tutejsze podziemia, ale czego nie robi się dla zawsze serdecznych mieszkańców Highpool? Ratunek miastu przyniesiesz w ramach zadania pobocznego Pomóż Kate Preston naprawić system nawadniający Highpool.
3 - konsola sterowania. Odgrywa istotną rolę w pierwotnej wersji Wasteland 2, ponieważ to właśnie ona umożliwi ci otwieranie i zamykanie wrót w kompleksie nawadniającym Highpool. W wersji Director's Cut całkowicie usunięto konieczność przełączania dostępnych drzwi, dlatego poniższy opis będzie miał zastosowanie jedynie dla grających w oryginalną odsłonę gry.
Jeśli zatem będziesz grał w pierwotną wersję Wasteland 2, to musisz wiedzieć, że jednocześnie możesz mieć otwarte trzy różne bramy. Ich numery zostały naniesione na powyższą mapę jasnoniebieskim kolorem i odpowiadają liczbom umieszczonym przy dźwigniach znajdujących się na sąsiedniej ścianie. Aby sprawnie poruszać się pomiędzy poszczególnymi korytarzami, będziesz musiał pociągać za odpowiednie wajhy, co oznacza, że jeden z bohaterów - zapewne ten najsłabszy i/lub najmniej przydatny - pozostanie w pokoju kontrolnym.
Jako że twoim celem będzie dotarcie do czterech zaworów oraz generatora prądu, powinieneś postępować w następujący sposób:
- Aktywuj przełączniki 2, 3 i 4, aby dostać się do pomieszczenia nr 4 i otworzyć zawór pierwszej pompy (5).
- Aktywuj przełączniki 2 i 5, aby dostać się do pomieszczenia nr 5 i otworzyć kolejny zawór (6).
- Aktywuj przełączniki 2, 5 i 9, aby dostać się do pomieszczenia nr 9 i otworzyć trzeci zawór (7). Po drodze zabierz z magazynu zapasowy Zawór (8).
- Zresetuj dotychczasowe przełączniki i aktywuj te o numerach 6, 8 i 10. Skieruj się do pomieszczenia nr 10, gdzie natkniesz się na pompę z zepsutym zaworem (9). Użyj zapasowego (8) i odkręć go, tym samym uwalniając ciśnienie z ostatniej pompy.
4 - generator. Przywrócenie doń zasilania pozwoli uruchomić wieżę radiową i tym samym zbliżyć się do wypełnienia głównego założenia misji.
5 - pompa #1.
6 - pompa #2.
7 - pompa #3.
8 - zapasowy zawór. Będzie niezbędny do naprawienia pompy (9).
9 - pompa #4. Jej zawór okaże się zepsuty, dlatego zanim go odkręcisz, będziesz musiał go naprawić przy pomocy zapasowego zawora (8).
10 - zawalisko. Nie będziesz w stanie go pokonać w żaden sposób. Musisz skorzystać z alternatywnego wejścia do podziemi (11).
11 - wyjście do ukrytego przejścia w Highpool (ukrytego za statuą).
12 - sejf. Odnajdziesz w nim Pozłacanego, grawerowanego derringera, który jest posagiem Jess-Belle.
Ponadto wśród rozrzuconych w okolicy zwłok odnajdziesz m.in. Klucz Skorpiona. Otworzysz nim sejf znajdujący się po drugiej stronie jaskini.
13 - zniszczony robot. Pomyślne hakowanie umożliwi ci odzyskanie niektórych jego części.
14 - toster. W przypadku pomyślnej naprawyw zdobędziesz Miniaturową lampę z nogą, którą przy najbliższej okazji powinieneś oddać Garłaczowi w ramach zadania pobocznego Zgromadźcie osobliwości dla muzeum Strażników.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!