Poprawienia Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu trwa w najlepsze. Dzisiaj do sieci trafił patch 1.04, a jego najważniejszą cechą jest bez wątpienia dodanie możliwości dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
Oto pelna lista zmian:
- Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
- Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
- Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie.
- Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych.
- Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach.
- Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych.
- Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra.
- Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
- Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie.
- Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry.
- Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab.
- Zaktualizowano ikonę gry.
- Powiększono rozmiar okna z łupem.
- Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu.
- Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy.
- Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta.
- Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.
Łatka jest już dostępna za pośrednictwem platform Steam i GOG. Wersje konsolowe patcha pojawią się wkrótce.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!