Niniejsza solucja i poradnik gry zawiera kompletny opis przejścia gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Znajdziesz tutaj dokładne opisy lokacji, mapy, misje wątku głównego, zadania poboczne i wiele więcej.
Poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon podzielono na kilka kategorii. W sekcji "Eksploracja" znajdziecie dokładny opis danej lokacji z odnośnikami do zadań, natomiast pod linkami w sekcjach "Wątek główny", "Zadania poboczne", "Wiedźmińskie zlecenia" i "Poszukiwania" kryją się opisy konkretnych zadań, których tytuły pozostają w całkowitej zgodzie z nazewnictwem zaczerpniętym z gry.
Prolog • Biały Sad • Velen / Ziemia Niczyja • Novigrad • Wyspy Skellige • Kaer Morhen • Finał • Rynsztunek • Inne
Prolog
Wątek główny
Biały Sad
Wieś Biały Sad i jej okolice pełni funkcję rozszerzonego prologu, dlatego nie musisz martwić się, że trafisz tutaj na przeciwników znacząco przewyższających twój poziom doświadczenia. W trakcie tej części gry warto wykonać wszystkie misje poboczne, aby maksymalnie wzmocnić Geralta i zdobyć możliwie jak najlepszy ekwipunek. Walkę z gryfem pozostaw sobie na koniec, gdyż pokonanie bestii oznacza rychłe zakończenie tej części gry.
Eksploracja
Wątek główny
Zadania poboczne
Wiedźmińskie zlecenia
Poszukiwania
Velen / Ziemia Niczyja
Po dotarciu do Velen zyskujesz już niemal niczym nieograniczoną wolność podróży. To nie oznacza, że nie musisz na siebie uważać, bowiem na Ziemi Niczyjej czeka wielu wrogów - zarówno potworów, jak i tych nieco bardziej ludzkich. To jednak tutaj po raz ostatni widziano Ciri, więc nie masz wyboru - musisz rozpocząć poszukiwania bez względu na to, co czyha w sercu tej wyniszczonej wojną krainy.
Część eksploracyjną solucji podzielono tutaj na kilka sektorów, z których każdy został nazwany albo używaną w grze nazwą geograficzną, albo punktem charakterystycznym dla danej mapy. To powinno ułatwić poruszanie się zarówno po Velen, jak i po naszym poradniku.
Eksploracja
- Karczma na Rozstajach
- Kasztel Wrońce
- Krzywuchowe Moczary
- Kłomnica
- Obóz nilfgaardzkiej armii
- Łysa Góra
Wątek główny
- Nilfgaardzki łącznik
- Krwawy Baron
- Historia Ciri: Król Wilków
- Sprawy rodzinne
- Na ratunek Księżniczce
- Historia Ciri: Wyścig
- Polowanie na czarownicę
- Po omacku
- Historia Ciri: Wyjście z cienia
- Panie Lasu
- Szepczące Wzgórze
- Historia Ciri: Ucieczka z moczarów
Zadania poboczne
- Bierz co chcesz
- Dama w opałach
- Dla dobra nauki
- Duchy przeszłości
- Dziady
- Dzikość serca
- Fałszywe papiery
- Gwint: Rozgrywki w Velen
- Hieny cmentarne
- Jak kot z wilkiem
- Magiczny kaganek
- Mistrz płatnerstwa
- Mysia wieża
- Niebezpieczny ładunek
- Nie przejdziesz
- Obrońca wiary
- Ochotnik
- Opium dla ludu
- Ostatnia posługa
- Pieskie życie
- Pokój Ciri
- Powrót na Krzywuchowe Moczary
- Przyjacielska przysługa
- Samosąd
- Stosy pogrzebowe
- Śmierć w ogniu
- Wiedźmin jak malowany
- Więzy krwi
- Wróżbita prawdę ci powie
- Wściekłe pięści: Velen
- Wyścigi: Wrońce
- Zagłada domu Reardonów
- Zaproszenie od Keiry Metz
- Złoto głupców
Wiedźmińskie zlecenia
- Zlecenie: Bestia z Dobrowa
- Zlecenie: Gryf na wzgórzach
- Zlecenie: Kłopoty grabarza
- Zlecenie: Leśnica
- Zlecenie: Potwór z bagien
- Zlecenie: Potwór z lasu
- Zlecenie: Skrzekacz
- Zlecenie: Tajemnica wsi Stegny
- Zlecenie: Tajemnicze ślady
- Zlecenie: Zaginiony brat
- Zlecenie: Zaginiony patrol
- Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu
Poszukiwania
- Czego się nie robi dla złota
- Jak pech, to pech
- Kosztowna pomyłka
- Krwawe złoto
- Łupy z pobojowiska
- Nieszczęśliwy wypadek
- Niewysłuchana prośba
- Nie igraj z bogami
- Schowane przed światem
- Skarb królowej Zuleyki
- Ukryta przystań
- Umarli się nie bronią
- Wiano
- Zatopiona skrzynia
- Zatopiony skarb
- Z deszczu pod rynnę
Novigrad
Novigrad to prawdziwa perła północy - i zarazem największe miasto w Wiedźminie 3. W tej części gry odwiedzisz zarówno tę bogatą metropolię jak i otaczajace je tereny Zamurza i zachodniej Redanii. Odwiedzisz również słynący ze swojej Akademii Oxenfurt, choć samej uczelni niestety nie uda ci się zwiedzić. Odnalezienie Ciri na tak dużym obszarze jest nie lada wyzwaniem, a jeśli wziąć pod uwagę panoszących się po Wolnym Mieście kapłąnów Wiecznego Ognia oraz łowców czarownic, a także trudną sytuację polityczną obecnego pogranicza, misja wydaje się prawie niemożliwa...
Część eksploracyjną solucji podzielono tutaj na kilka sektorów, z których każdy został nazwany zgodnie z używaną w grze nomenklaturą.
Eksploracja
Wątek główny
- Stosy Novigradu
- Sen w wielkim mieście
- Spis cudzołożnic
- Dorwać Juniora
- Historia Ciri: Z wizytą u Juniora
- Skarb hrabiego Reuvena
- Niech żyje sztuka!
- Poeta w opałach
- Historia Ciri: Na złamanie karku
Zadania poboczne
- Czarna perła
- Drób w opałach
- Gangi Novigradu
- Gwint: Partyjka z Talarem
- Gwint: Partyjki z karczmarzami
- Gwint: Rozgrywki w Novigradzie
- Gwint: Starzy znajomi
- Honor złodzieja
- Kabaret
- Kwestia życia i śmierci
- Lekcja szermierki
- Miecze i pierogi
- Nabiał i ciemne siły
- Nasza szkapa
- Nawiedzony dom
- Niebezpieczna gra
- Nieproszeni goście
- Novigradzka gościnność
- Oko za oko
- O wysoką stawkę
- Pełna konspiracja
- Poszukiwacze zaginionej krypty
- Po nitce do kłębka
- Przeklęty magazyn
- Przesyłka kurierska
- Przysługa dla Radowida
- Represje w Novigradzie
- Represje w Novigradzie II
- Spacer po nadbrzeżu
- Spisek
- Statuetka szlachcica
- Statuetka żołnierza
- Śmiertelne grzechy
- Tajemniczy handlarz
- Teraz albo nigdy
- Uczta dla kruków
- Wilczyca
- Wróg publiczny
- Wściekłe Pięści: Novigrad
- Wykidajło
- Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda
- Znajomy z dawnych czasów
Wiedźmińskie zlecenia
- Zlecenie: Barciowe widziadło
- Zlecenie: Bestia z Oxenfurckiej Puszczy
- Zlecenie: Biała Dama
- Zlecenie: Opiekun lasu
- Zlecenie: Pijak z Oxenfurtu
- Zlecenie: Nawiedzony dom
- Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek
- Zlecenie: Śmiertelne rozkosze
Poszukiwania
Wyspy Skellige
Wyspy Skellige to sporych rozmiarów archipelag, który rozciąga się na zachód od terenów Królestw Północy. Wyspiarze, których kultura czerpie garściami ze wzorców skandynawskich i celtyckich, nie darzą swoich sąsiadów ani zbyt wielkim uznaniem, ani szacunkiem. Owszem, Skelligijczycy nie pogardzą handlem z ludźmi z kontynentu, ale jeszcze chętniej napadną na ich statek i zwyczajnie go złupią. W czasie swojego pobytu na Skellige najwięcej czasu spędzisz z pewnością na największej spośród wysp - Ard Skellig. Niemniej otaczające ją mniejsze fragmenty lądu również są warte odkrycia. Przygotuj się zatem na długie wyprawy na morze i mnóstwo ciekawych przygód, w tym kolejny etap poszukiwań Ciri.
Część eksploracyjną solucji podzielono tutaj wg kryterium geograficznego, tj. każda większa wyspa otrzymała własny przewodnik.
Eksploracja
Wątek główny
- Kierunek: Skellige
- Umarł król, niech żyje król
- Echa przeszłości
- Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
- Bezimienny
- Cisza przed burzą
- Tajemniczy pasażer łodzi
Zadania poboczne
- Bardzo cenny róg
- Cena honoru
- Dla sławy i chwały
- Egzamin z alchemii
- Gdyby kózka nie skakała
- Gwint: Rozgrywki na Skellige
- Jaskinia Snów
- Koronacja
- Kredyt zaufania
- Królewski gambit
- Miecz rodowy
- Mistrz areny
- Napad z bronią w ręku
- Narzeczona dla barda
- Niespłacony dług
- Nithing
- Obcy w obcym kraju
- Opuszczony tartak
- Ostatnie życzenie
- Porwana za młodu
- Smutna historia braci Grossbart
- Szemrane interesy
- Szlak bohaterów
- Terapia szokowa
- Wieża znikąd
- Władca Undvik
- Wolny duch
- Wściekłe Pięści: Mistrz nad Mistrzami
- Wściekłe Pięści: Skellige
- Wybraniec bogów
- Wyścigi Śmiałków: Ferlund
- Wyścigi Śmiałków: Fyresdal
- Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!
- Wyścigi Śmiałków: Rannvaig
- W wilczej skórze
- Zakłócony spokój
- Za siedmioma morzami
- Zbrodnia i kara
- Złe wieści
- Znalezione nie kradzione
- Żelazna dziewica
Wiedźmińskie zlecenia
- W sercu lasu
- Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall
- Zlecenie: Morskie diabły
- Zlecenie: Najgroźniejszy potwór na Skellige
- Zlecenie: Smok
- Zlecenie: Upiór z Eldbergu
- Zlecenie: Zaginieni górnicy
- Zlecenie: Zaginiony narzeczony
- Zlecenie: Zaginiony syn
Poszukiwania
- Co kryje głębia
- Drogocenny ładunek
- Dziedzictwo
- Ku chwale Freyji!
- Majątek rodzinny
- Na skróty
- Nie tylko dla orłów
- Nilfgaardzki skarb
- Perły wybrzeża
- Skarb pechowca
- Skarb w ruinach
- Skarb Zelaznobokiego
Kaer Morhen
Kaer Morhen to tak naprawdę pojedyncza lokacja, na którą składa się tytułowa twierdza oraz okalajace ją tereny. Choć to własnie w Warowni Starego Morza rozegrają się najważniejsze wydarzenia niniejszego rozdziału gry, to jednak główny wątek opowieści pozwoli ci również zapuścić się w okoliczne góry i lasy. Tam możesz natknąć się na rozmaite ruiny, cenne wiedźmińskie schematy i inne łupy... a także naprawdę potężne potwory.
Eksploracja
Wątek główny
- Najbrzydszy człowiek na świecie
- Zakłócenia
- Ostatnia Próba
- Ażeby widłogona zwabić...
- Nie ma jak w domu
- Va faill, elaine
- Towarzysze broni: Nilfgaard
- Towarzysze broni: Velen
- Towarzysze broni: Novigrad
- Towarzysze broni: Skellige
- Wyspa Mgieł
- Bitwa w Kaer Morhen
- Krajobraz po bitwie
Zadania poboczne
Finał
Po zwycięstwie w Kaer Morhen Geraltowi i Ciri nie pozostaje nic innego, jak tylko przejść do kontrataku i wydać Dzikiemu Gonowi bitwę nw własnych warunkach. Zanim to jednak nastąpi, niezbędne okaże się zebranie sojuszników i legendarnego artefaktu... Wszystko to, a nawet wiecej, znajdziecie w finałowej części solucji.
Wątek główny
- Łysa Góra
- Ostatnie przygotowania
- Najciemniej jest pod latarnią
- Przez czas i przestrzeń
- Wielka ucieczka
- Wyrównanie rachunków
- Przygotowania do bitwy
- Kamień Słoneczny
- Fringilla Vigo
- Dziecko Starszej Krwi
- Grób Skjalla
- Na cienkim lodzie
- Tedd Deireadh, Czas Końca
- Coś się kończy, coś się zaczyna
Zadania poboczne
Rynsztunek
W przekroju całej gry możesz skompletować rynsztunki kilku różnych wiedźmińskich cechów, a następnie znaczące je ulepszyć. Uczynisz to odnajdując kolejne schematy, czyli de facto wykonując poniższe zadanie. Ta część solucji wskaże ci dokładnie miejsca, gdzie znajdują się diagramy wiedźmińskiego ekwipunku, a także z jakimi niebezpieczeństwami musisz się liczyć, próbując je zdobyć.
Szkoła gryfa
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły gryfa
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa I
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa III
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa IV
Szkoła kota
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły kota
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota I
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota II
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota III
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota IV
Szkoła niedźwiedzia
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia I
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia II
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia III
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia IV
Szkoła wilka
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły wilka
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka I
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka II
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka III
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka IV
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka V
- Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka VI
Inne
W grze znajduje się jedno, specyficzne zadanie, które trudno przyporządkować do któregokolwiek z rozdziałów, ponieważ tak naprawdę rozgrywa się w przekroju całego Wiedźmina 3. Oto i ono.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!