Wiedźmin 3: Dziki Gon

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Niniejsza solucja i poradnik gry zawiera kompletny opis przejścia gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Znajdziesz tutaj dokładne opisy lokacji, mapy, misje wątku głównego, zadania poboczne i wiele więcej.

Poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon podzielono na kilka kategorii. W sekcji "Eksploracja" znajdziecie dokładny opis danej lokacji z odnośnikami do zadań, natomiast pod linkami w sekcjach "Wątek główny", "Zadania poboczne", "Wiedźmińskie zlecenia" i "Poszukiwania" kryją się opisy konkretnych zadań, których tytuły pozostają w całkowitej zgodzie z nazewnictwem zaczerpniętym z gry.

PrologBiały SadVelen / Ziemia NiczyjaNovigradWyspy SkelligeKaer MorhenFinałRynsztunekInne

Prolog

Wątek główny

Biały Sad

Wieś Biały Sad i jej okolice pełni funkcję rozszerzonego prologu, dlatego nie musisz martwić się, że trafisz tutaj na przeciwników znacząco przewyższających twój poziom doświadczenia. W trakcie tej części gry warto wykonać wszystkie misje poboczne, aby maksymalnie wzmocnić Geralta i zdobyć możliwie jak najlepszy ekwipunek. Walkę z gryfem pozostaw sobie na koniec, gdyż pokonanie bestii oznacza rychłe zakończenie tej części gry.

Eksploracja

Wątek główny

Zadania poboczne

Wiedźmińskie zlecenia

Poszukiwania

Velen / Ziemia Niczyja

Po dotarciu do Velen zyskujesz już niemal niczym nieograniczoną wolność podróży. To nie oznacza, że nie musisz na siebie uważać, bowiem na Ziemi Niczyjej czeka wielu wrogów - zarówno potworów, jak i tych nieco bardziej ludzkich. To jednak tutaj po raz ostatni widziano Ciri, więc nie masz wyboru - musisz rozpocząć poszukiwania bez względu na to, co czyha w sercu tej wyniszczonej wojną krainy.

Część eksploracyjną solucji podzielono tutaj na kilka sektorów, z których każdy został nazwany albo używaną w grze nazwą geograficzną, albo punktem charakterystycznym dla danej mapy. To powinno ułatwić poruszanie się zarówno po Velen, jak i po naszym poradniku.

Eksploracja

Wątek główny

Zadania poboczne

Wiedźmińskie zlecenia

Poszukiwania

Novigrad

Novigrad to prawdziwa perła północy - i zarazem największe miasto w Wiedźminie 3. W tej części gry odwiedzisz zarówno tę bogatą metropolię jak i otaczajace je tereny Zamurza i zachodniej Redanii. Odwiedzisz również słynący ze swojej Akademii Oxenfurt, choć samej uczelni niestety nie uda ci się zwiedzić. Odnalezienie Ciri na tak dużym obszarze jest nie lada wyzwaniem, a jeśli wziąć pod uwagę panoszących się po Wolnym Mieście kapłąnów Wiecznego Ognia oraz łowców czarownic, a także trudną sytuację polityczną obecnego pogranicza, misja wydaje się prawie niemożliwa...

Część eksploracyjną solucji podzielono tutaj na kilka sektorów, z których każdy został nazwany zgodnie z używaną w grze nomenklaturą.

Eksploracja

Wątek główny

Zadania poboczne

Wiedźmińskie zlecenia

Poszukiwania

Wyspy Skellige

Wyspy Skellige to sporych rozmiarów archipelag, który rozciąga się na zachód od terenów Królestw Północy. Wyspiarze, których kultura czerpie garściami ze wzorców skandynawskich i celtyckich, nie darzą swoich sąsiadów ani zbyt wielkim uznaniem, ani szacunkiem. Owszem, Skelligijczycy nie pogardzą handlem z ludźmi z kontynentu, ale jeszcze chętniej napadną na ich statek i zwyczajnie go złupią. W czasie swojego pobytu na Skellige najwięcej czasu spędzisz z pewnością na największej spośród wysp - Ard Skellig. Niemniej otaczające ją mniejsze fragmenty lądu również są warte odkrycia. Przygotuj się zatem na długie wyprawy na morze i mnóstwo ciekawych przygód, w tym kolejny etap poszukiwań Ciri.

Część eksploracyjną solucji podzielono tutaj wg kryterium geograficznego, tj. każda większa wyspa otrzymała własny przewodnik.

Eksploracja

Wątek główny

Zadania poboczne

Wiedźmińskie zlecenia

Poszukiwania

Kaer Morhen

Kaer Morhen to tak naprawdę pojedyncza lokacja, na którą składa się tytułowa twierdza oraz okalajace ją tereny. Choć to własnie w Warowni Starego Morza rozegrają się najważniejsze wydarzenia niniejszego rozdziału gry, to jednak główny wątek opowieści pozwoli ci również zapuścić się w okoliczne góry i lasy. Tam możesz natknąć się na rozmaite ruiny, cenne wiedźmińskie schematy i inne łupy... a także naprawdę potężne potwory.

Eksploracja

Wątek główny

Zadania poboczne

Finał

Po zwycięstwie w Kaer Morhen Geraltowi i Ciri nie pozostaje nic innego, jak tylko przejść do kontrataku i wydać Dzikiemu Gonowi bitwę nw własnych warunkach. Zanim to jednak nastąpi, niezbędne okaże się zebranie sojuszników i legendarnego artefaktu... Wszystko to, a nawet wiecej, znajdziecie w finałowej części solucji.

Wątek główny

Zadania poboczne

Rynsztunek

W przekroju całej gry możesz skompletować rynsztunki kilku różnych wiedźmińskich cechów, a następnie znaczące je ulepszyć. Uczynisz to odnajdując kolejne schematy, czyli de facto wykonując poniższe zadanie. Ta część solucji wskaże ci dokładnie miejsca, gdzie znajdują się diagramy wiedźmińskiego ekwipunku, a także z jakimi niebezpieczeństwami musisz się liczyć, próbując je zdobyć.

Szkoła gryfa

Szkoła kota

Szkoła niedźwiedzia

Szkoła wilka

Inne

W grze znajduje się jedno, specyficzne zadanie, które trudno przyporządkować do któregokolwiek z rozdziałów, ponieważ tak naprawdę rozgrywa się w przekroju całego Wiedźmina 3. Oto i ono.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.